Bosch TDA70EASY - Reviews

Continue stoom
45 g/min.
Kleuren
grijs, wit, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Dekoop 20-03-2018

Ruim voldoende/goed

Gisteren besteld, vandaag ontvangen en meteen uitgeprobeerd.
De strijkijzer oogt breekbaar, vanwege het in mijn ogen wat goedkope plastic.

Bij het eerste kledingstuk was de strijkzool stroef, echter daarna niet meer.
Ik heb 5 overhemden en 1 jeansbroek gestreken met de hoogste stand van stoomgebruik, ik moest hierdoor het reservoir 2 keer vullen, het strijken gaat goed en vlot.

Tip: vertrouw niet blindelings op de "i-Temp" technologie: vooral wanneer er donkere en wat teerdere kledingstukken die met een lagere temperatuur gestreken moet worden.
Duurzaamheid; kan ik niet veel van zeggen, ik heb hem pas een halve dag ;)

Maar omdat het een Bosch is, heb ik er wel vertrouwen in.

Dekoop 15-04-2018

Aanvulling: de i-Temp technologie werkt niet of nauwelijks, als je toch met een lagere temperatuur wil strijken, zet de stoomknop op de middelste stand of schakel de stoomknop helemaal uit, hierdoor wordt de strijkplaat wat "kouder" en natuurlijk: strijk het goed binnenstebuiten.
Als laatste: de 2,5 meter snoer vind ik persoonlijk te lang, 2 meter is voor mij voldoende.

Aafke 09-06-2016

Strijkijzer met automatische temperatuurinstelling

Het is even wennen met de sensortechniek in het handvat, maar gaat snel goed. Hij wordt snel weer warm om verder te strijken. Ik vergat nog wel eens om de temperatuur te veranderen en als ik er aan dacht, duurde het een tijdje voor mijn oude strijkijzer voldoende was opgewarmd/afgekoeld. Bij deze gaat het automatisch en een stuk sneller, bijna direct. Ik mag graag naaien en de verstevigingen worden goed vastgezet. Hij strijkt iets stroever dan ik gewend was, maar heb zo hopelijk wel minder uitschieters. Al had van mij de zool best wat gladder mogen zijn. Groot waterreservoir, makkelijk te vullen en te legen en een ontkalkingssysteem. Ook het snoer is langer dan ik gewend was. Degelijkheid kan ik pas beoordelen na een paar jaar.

Marianne 06-06-2016

Gemak heeft een naam Bosch

Strijken is niet je hobby? Met het Bosch TDA 70 strijkijzer kan het je hobby worden.
Dit zelf denkende strijkijzer doet het voor jou, dat is echt gemak.

Linda 04-06-2016

Bosch TDA70EASY

de i-temp technologie maakt het strijken heel gemakkelijk. En veilig; geen verprutste zijden bloesjes meer omdat het apparaat zelf de temperatuur regelt.Heel blij mee!

Onstein 30-05-2016

Goede aankoop

Makkelijk in gebruik door de automatische temperatuurregelaar.
Ook een pluspunt is de sensor. Bij per ongeluk de stekker erin laten, geen probleem.

strijkmoeder 01-05-2016

maakt strijken niet leuker wel gemakkelijker

Zonder veel knoppen toch het grote strijk gemak.
Een kind kan de strijk doen. Het is heel gemakkelijk om alle kledingstukken door elkaar te strijken zonder op de temperatuur te letten. Er kan nu bijna niet meer fout gaan. Strijkijzer is snel warm. Had alleen iets lichter in de hand mogen zijn,