Philips Azur GC4411/02

3,7
+ ziet er mooi uit
- ontzettend zwaar
- stroef strijkzool
Helaas kon ik het niet retourneren bij Blokker (1x gebruikt) en ook niet terugsturen naar Philips klantenservice.
Omdat de strijkbout zo zwaar is, maak je ook snel zelf foute strijkvouwen die er niet in thuis horen. Misschien kan ik deze miskoop op Marktplaats zetten, krijg ik tenminste nog wat van terug ! Of iemand dit als st nicolaas kadootje geven :-) Ik ben Tefal gewend: super snelle glijdende zool en lang niet zo zwaar. Enfin. Jammer van de miskoop. En balen van de slechte service Blokker/Philips !

Marjan1971 26-06-2012 Product paar dagen in bezit

4,3
Een paar keer gestreken met dit apparaat. Vreselijk! Veel te zwaar in de hand, glijdt niet lekker en maakt zeer veel herrie! Hij pruttelt aan een stuk door. Lekker strijken is er niet meer bij. Erg jammer!

GJHADAM 12-06-2012 Product maand in bezit

ik zou het apparaat niet weer kopen.

het reservoir is blauw en het is vrijwel onmogelijk te zien hoeveel water al of nog in het reservoir zit.

zelfs het "max" streepje tot aan waar je mag vullen helpt je geen zier.

ik sta nu met een speciale zaklamp van mijn zoon in het strijkijzer te turen om te zien ik nog water zie klotsen.

hij strijkt trouwens echt heel goed, glad en snel, daar ben ik op zich heel tevreden over!!

Dhr.F.F.Janssen 21-05-2011 Product paar dagen in bezit

Overgestapt van droogstrijk-ijzer naar stoomstrijkijzer en nu al na uitproberen zeer tevreden, gewicht ook fijn, inderdaad hij pruttelt een beetje maar dat is naar mijn mening zeer normaal (koffiezet apparaat en waterkoker pruttelen toch ook). zeer prettige strijkzool, navullen ook geen probleem en fijne lange snoer, zo tevreden dat mijn dochter hem ook wil!

Dhr. FF.Janssen

isaabelle 19-10-2010 Product jaar of meer in bezit

Heel fijn strijkijzer. Inderdaad een beetje aan de zware kant maar voor mij persoonlijk geen probleem. De zool is lekker dun en heel glad.

Helen van Wageningen 04-11-2008 Product paar weken in bezit

Nu enkele weken in bezit en ik ben heel tevreden. Dit is mijn eerste stoomstrijkijzer, dus ik kan niet vergelijken met andere stoomstrijkijzers maar het werkt sowieso een heel stuk sneller en makkelijker dan droog strijken. Hij glijdt goed, vult redelijk makkelijk, is snel warm, drupt (vooralsnog) niet en stopt vrijwel onmiddelijk met stomen wanneer je 'm op z'n achterkant zet. Van de extra stoomstoot merk ik weinig effect. Hardnekkige kreukels gaan er wel goed uit door even het ingebouwde sproeiertje te gebruiken. Omdat ik 'm pas kort heb kan ik geen oordeel geven over de degelijkheid.

c. van de Riet 08-06-2008 Product paar weken in bezit

Strijkijzer is WAARDELOOS.
Geeft vieze bruine vlekken bij stoom. Zo al 2 (dure) overhemden kunnen weggooien.

Catwoman 19-09-2007 Product paar weken in bezit

Na 24 jaar mijn oude philips strijkijzer moeten inruilen voor dit strijkijzer. Een goed, degelijk strijkijzer. Hij is handig in gebruik en stoomt goed. Een lang snoer, is handig, hopelijk kan ik er net zo lang mee doen.

Bosman 16-04-2007 Product paar dagen in bezit

Prima strijkijzer,strijkt goed door het gewicht van het strijkijzer en heeft een goede stoomstoot waardoor vouwen er snel uitgaan. goede garantie van twee jaar.
waterreservoir wel iets lastiger te vullen doordat het strijkijzer horizontaal moet staan.

Peter A. Mooren 14-04-2007 Product maand in bezit

Prima strijkijzer, lekker zwaar zodat je niet hard hoeft te drukken om de vouwen uit het wasgoed te krijgen ;-)
Goede stoommogelijkheid, ook het uiteinde geeft goed stoom. Zool glijdt goed over het wasgoed. Fijn lang snoer.
Alleen het vullen met water is niet heel handig omdat je het strijkijzer horizontaal moet houden. En de regelknop voor de temperatuur verschuift wel erg gemakkelijk.

sillysyl 20-03-2007 Product paar dagen in bezit

Vreselijke strijkijzer!
et ergste vind ik dat de strijkijzer te zwaar is, 1300 gram zonder water. cMijn vorige was 1000 gram en dat verschil merk je echt na een blousje of 3.
Verder is de zool te stroef, glijd niet soepel.

Al met al een teleurstelling mede omdat deze speciaal aangeraden was door de verkoper.

rhaarink 19-10-2006 Product maand in bezit

Goed en solide apparaat, doet wat het moet doen.
Strijkzool is prima, stoomstoot ook ruim voldoende.
Heeft helaas geen automatische uitschakel-timer, zoals de 4420 en hoger wel
hebben, maar daar betaal je dan ook wel meteen 20 euro extra voor.
Al met al zeer tevreden.