Philips PerfectCare Elite GC9622

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 96 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Elite GC9622 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bets_2 19-10-2015

Reuze goed toestel, enkel 1 minpuntje tot op heden. Na het struiken voelt uw gestreken was klammig aan en dit door de hoeveelheid stoom. Jammer genoeg kun je dit niet regelen. Verder ben ik uitermate tevreden.

JuliaRoberts1232 17-07-2015

Het strijkijzer is licht in de hand. Het strijkt T-shirts en hemden in 1 keer. Er is een automatische stop wanneer je even weg gaat zonder de stekker uit te trekken. Het is echt een goed toestel dat mijn uren strijk reduceert.

rawdatje 13-07-2015

Topproduct. Vroeger haatte ik het om te gaan strijken .. Ik ben zeer blij dat ik nu dit strijkijzer heb leren kennen. Het is niet alleen een mooi design maar tevens ook heel gebruiksvriendelijk , heeft een groot reservoir en heel licht.

dedobbeleer 07-07-2015

Heb al een aantal manden strijk gedaan,pluspunten zijn het ijzer is zeer licht.
Ja kan je ijzer vastzetten zodanig dat het niet direct omvalt met een stoot tegen de strijkplank.
Temperatuur past zich
waterreservoir is op alle momenten hervulbaar.
Het ijzer schakelt zich uit wanneer er een tijdje niet mee gestreken wordt.Kortom een prachtig toestel .

bieke1969 05-07-2015

Het is een superlichtgewicht strijkijzer.
Strijkt ontzettend mooi alle kreukjes met gemak weg.
Superhandig dat de watertank zo groot is.
En handigste van al; je strijkt alle soorten stof na elkaar zonder een af andere gradatie aan te duiden.

Werkt Perfect die Perfect care! ;o)

bets_2 04-07-2015

Glijd gemakkelijk over alle stoffen zonder dat je iets aan temperatuurinstellingen moet veranderen. Ligt gemakkelijk in de hand enkel jammer dat door de hoeveelheid stoom er water door de strijkplank drupt. Maar ik wil hem niet meer inruilen

sannu1 02-07-2015

Prachtig strijkijzer. Lichtgewicht. Water makkelijk bij te vullen. Super resultaat. Veiligheidsslot is handig. Vlug opgewarmd. tot hiertoe nog geen minpunten ontdekt!!

bets_2 01-07-2015

Gewoon zonder woorden, voldoet volledig aan alle verwachtingen. Snel, glijd glad over alle stoffen zonder dat het kleeft. Zalig dat er automatische temperatuurkeuze is, groot waterreservoire en het ligt goed in de hand

JuliaRoberts1232 30-06-2015

Ik had meteen het gevoel dit strijkijzer zit goed in de hand en strijkt zacht. Ik spendeer minder tijd aan mijn strijk en ik constateer vooral dat de kreuken heel snel weg zijn. Ik hoef niet te blijven strijken op dezelfde plek. Het toestel weegt niet veel wat ook belangrijk is. Philips biedt steeds goeie kwaliteit aan maar deze is er ééntje die er uitsteekt. Een echte aanrader wat je uren klussen zeker vermindert ☺

enzo0205 26-06-2015

waouh, quelle différence avec mon vielle centrale vapeur de 10 ans. Je ne regrette vraiment pas cette nouvelle acquisition. Repasser deviens un plaisir avec cette nouvelle centrale. Elle est vraiment optimale et facile à ranger en plus. Avec sa capacité d'1,8litres pas de perte de temps à remplir l'eau. JE RECOMMANDE