Philips PerfectCare Elite GC9622 - Reviews

Kleuren
wit, zwart
Type/soort
strijkijzer

Beoordeling op basis van 113 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Marco 11-01-2017 Product paar maanden in bezit

GC9622

In eerste instantie een geweldig apparaat maar na net geen 5 maanden defect. Geen stoom meer na opstarten, ik moet nu 5 keer opstarten om weer stoom te krijgen. Apparaat gaat morgen retour.

Pluspunten

• Veel stoom
  • Geen temp instelling

Minpunten

• Waternivo laag werkt niet naar behoren
  • Geen stoom meer bij opstarten na 5 maanden.

bieke1969 05-07-2015 Product paar weken in bezit

Het is een superlichtgewicht strijkijzer.
Strijkt ontzettend mooi alle kreukjes met gemak weg.
Superhandig dat de watertank zo groot is.
En handigste van al; je strijkt alle soorten stof na elkaar zonder een af andere gradatie aan te duiden.

Werkt Perfect die Perfect care! ;o)

L. van Mastrigt-Versluijs 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Strijken wordt weer leuk!

Voor deze stoomgenerator hoeft geen temperatuur meer te worden ingeschakeld. Het apparaat strijkt op 180 graden C, waar elke stof tegen kan. Dunne stoffen (zelfs zijde) worden helemaal glad. Zo niet? Net zoals bij dikkere stoffen bestaat de mogelijkheid een extra stoomscheut te geven. Het apparaat is zo licht, je vliegt door je strijk heen. Strijken wordt weer leuk!

Perry 04-06-2017 Product paar weken in bezit

Strijkt lekker

Geen temperatuur meer instellen heerlijk! En hij is super licht tevens de onderkant schoon houden is erg gemakkelijk.

Pluspunten

• licht
  • geen temp instellen

Marcel 03-06-2017 Product paar dagen in bezit

super stoomdruk

Wij hebben een hekel aan strijken en ongelukkigerwijs moet ik op mijn werk overhemden dragen, met de aankoop van deze stoomgenerator is strijken een makkie geworden het blijft een k&t klus maar het duurt in ieder geval een stuk korter

Pluspunten

• snelle opwarmtijd
  • veel stoom
  • mooi ontwerp

Minpunten

• opberg snoeren had wat handiger mogen zijn

Marlies 01-06-2017 Product paar dagen in bezit

Licht, snel en makkelijk te gebruiken

Uitstekend product, het is licht in gebruik, werkt snel en de bediening is makkelijk en overzichtelijk, daar hou ik wel van.

Pluspunten

• erg licht
  • niet teveel bedieningsknoppen

Janneke 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Niets dan goeds te melden

Een bijzonder fijne strijkhulp, deze stoomgenerator! Hij geeft lekker veel stoom zodat je wasgoed in een mum van tijd gladgestreken is. Het puntje is bijzonder prettig voor de kleine hoekjes, zoals bij knoopjes: ook daar een mooi resultaat.
En het gewicht is precies goed zodat je geen last krijgt van arm of schouders. Philips heeft hiermee een futuristisch ogende fijne huishoudhulp gecreeerd.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Supergladde zool
  • Genoeg stoom

marcella de reuver 30-05-2017 Product paar weken in bezit

strijk generater fijn

licht gewicht en geen temperatuur instelling super zeer tevreden wel een beetje kostbaar en het ligt fijn in de hand

Pluspunten

• lichtgewicht
  • temperatuur instelling niet

jan 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

Philips PerfectCare Elite GC9622

Een goed apparaat en mooi. Net gekocht dus ik weet nog niet hoe het apparaat het gaat doen. Is lekker ligt en sterk.

Ruud 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Perfect hulpmiddel voor rottig karwei

Strijken is niet echt 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ja het moet nou eenmaal.
Maar met deze stoomgenerator van Philips word het ineens wel een stuk makkelijker.
Geen gezeur meer met halverwege moeten bijvullen van waterreservoir of steeds moeten wachten op stoom.

Pluspunten

• Snel op bedrijfstemperatuur
  • Geen pauzes meer tijdens strijken
  • Prijzig, bespaart tijd daardoor investering waard

Minpunten

• Meer ruimte nodig dan een normaal strijkijzer

Richard & Romana 13-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi, handzaam en strijkt perfect

Wij gebruiken al jaren philips strijkijzers en zijn zeer tevreden over de kwaliteit. We zijn blij dat de plastic onderkant verbeterd is in deze nieuwe versie.

Pluspunten

• Robuustheid

ir 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

licht gewicht strijkbout

Heel fijn apparaat, meteen getest bij thuis komst. Van een tefal overgestapt wat een goede keus! hij strijkt heel prettig en vooral het licht gewicht van de strijkbout is heel prettig!

Pluspunten

• licht gewichte strijkbout
  • fijne strijkzool!
  • waterresevior los erg prettig!

AJong 10-04-2017

Bevalt niet

In eerste opzicht een prima strijkbout echter er komt ondanks de decalc procedure en apart signaal hiervoor veel te vaak onverwacht bruine kalkslurrie uit de strijkzool. Zo kun je steeds opnieuw blijven wassen en is de betrouwbaarheid op dit onderdeel ver te zoeken. Ook als je vaker ontkalkt dan dat het apparaat aangeeft blijft hij bruine slurrie afgeven op de schone was. Valt me echt tegen. Verneem graag een goede oplossing van Philips.

MarieJose 24-12-2016

Heerlijk licht in gewicht, geweldig gebruiksgemak

Prachtig apparaat, volautomatisch, dikke 10.
Zag het apparaat bij Media Markt, zag er prima uit.
Licht in gewicht, innovatieve strijkzool.
Doet het ook geweldig.
Ben er zeer blij mee.

Johanna61 17-05-2016

Dit strijkijzer is prettig en handzaam in gebruik

Het strijkijzer is snel gebruiksklaar, ook bij het tussendoor bijvullen kan snel verder worden gestreken. Het is prettig en handzaam in gebruik door het lichte gewicht van het strijkijzer zelf. Het niet in stellen van de temperatuur is een plus, men kan van het ene materiaal zo over op ander materiaal. Het strijkijzer kan op de strijkplank worden neergezet zonder dat dit consequenties heeft. Het snoer had in mijn beleving iets langer mogen zijn.

C van de Kimmenade 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig aparaat

Je hoeft niets meer in te stellen geheel automatisch.ziet er goed uit.
Je kan er gewoon kraanwater indoen.Is licht in gebruik en handig.Een heel fijn strijkijzer.

Zon 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat

De stoomhoeveelheid en -druk en het lichte strijkijzer zijn fantastisch! Ik ben er heel erg blij mee. Wat ik wel een minpunt vind is dat je de temperatuur niet zelf kan regelen. Heel veel reviews vinden dit juist een groot pluspunt, maar ik persoonlijk niet. Als ik mijn extreem gekreukelde dekbed strijk, dan is de grote hoeveelheid stoom natuurlijk ideaal, maar ik zou ook graag extra heet willen strijken, want dat harde katoen kan dat wel aan. Omdat het ijzer niet zo heet is als ik wil, moet ik met het dekbed alsnog vaker over dezelfde plek strijken om de kreukels er goed uit te krijgen. Maar dit wat betreft het dekbed.

Overhemden, jeans etc gaat perfect!

Julia 27-04-2016 Product paar dagen in bezit

Super makkelijk

Ik vind strijken echt niet leuk, maar dit toestel maakt het al een heel stuk makkelijker. Ik hoef niet meer op de temperatuur te letten, hoef niet bang t e zijn dat ik weer eens iets verpest...zalig !

Sabrina 26-04-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Stoomgenerator

- Lekker licht en makkelijk strijken
- strijkt echt goed!! ' glijd' super glad over de verschillende stoffen
- groot uitneembaar waterreservoir
- snel opgewarmd
- Nadeel, twee keer drukken op constante stroom. Het was makkelijker geweest als dat gewoon 1 kopje was of een knopje omzetten.
- Nadeel dat je toch niet zelf de temperatuur kan kiezen. Soms wil je het gewoon zelf bepalen en dan kan dat niet.

McT 25-04-2016 Product paar weken in bezit

Licht strijken

Geen log stoom strijkijzer maar een licht stoom kanon dat supersnel door je kleren heen gaat. Met de juist strijkplank is strijken een sport geworden maar dan niet eentje om moe van te worden.