Tefal EasyGliss FV3930 - Reviews

droog & stoom
Kleuren
paars, wit

Sajnikanth 02-05-2016

Excellent product and great value for money

The Tefal Steam Iron performs very well on all sorts of fabric. It heats up quickly and the steam iron function makes ironing very easy. Keep a bottle of water handy to refill while ironing and this is as good as the most expensive iron you can get. All in all, a great buy.

Romano 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Hittebestendig

Strijkijzer is gebruiksvriendelijk, alleen lekt het vloeistof of je het nou half of driekwart vult. Voor de rest wordt komt het snel op temperatuur, hoogste stand neemt 30-40 sec in beslag. Prijs - kwaliteit verhouding uitstekend.

Lisa 11-04-2016 Product kwartaal in bezit

Review Tefal

Ontzettend fijne strijkijzer. Prettig en makkelijk in gebruik. Het strijkijzer is heel licht en daardoor handig om te gebruiken. De veiligheidsstop is ook heel handig.

Liz 11-04-2016 Product paar weken in bezit

super fijn strijkijzer

Weer voor een Tefal strijkijzer gegaan, hij is super fijn, gladde onderkant, makkelijk als je kledingstukken heb met knopen , hij is makkelijk in gebruik en licht. En wat ook handig is hij schakelt zich eigen uit als je hem vergeet.
En ook fijn dat als je hem vergeet uit te zetten dat hij zich zelf uit schakelt

r. lindeboom 11-04-2016 Product maand in bezit

Tefal strijkijzer

Dit strijkijzer werkt heel fijn, wordt goed warm en is makkelijk in gebruik. Ook de stoomfunctie werkt goed.

Huisvrouw64 06-10-2015 Product paar weken in bezit

Wederom voor Tefal gekozen en totaal geen spijt van. Gladde onderkant waardoor je zo over je overhemden glijdt. Strijken was niet bepaald mijn hobby maar ik heb er zelfs plezier in tegenwoordig. Lichtgewicht, blij met automatische veiligheidsstop. Ik strijk op de zolder en als er plots iemand aan de voordeur staat, vergat ik nogal eens dat mijn strijkbout nog aan stond. Deze strijkbout denkt met je mee! Het waterreservoir is inderdaad snel leeg, maar dat was met mijn vorige Tefal ook het geval. Ik heb toch 1 minpuntje: het waterreservoir is te donker (paars) gekleurd, waardoor je het waterniveau niet goed kunt zien, vooral s'avonds niet bij kunstlicht. Verder een prima strijkbout voor mooie prijs!

speelzolder 28-05-2015 Product maand in bezit

Het enige probleem met deze strijkbout is dat je ermee moet strijken. Maar omdat dat karweitje nu eenmaal moet gebeuren kan je het beste deze strijkbout gebruiken. Makkelijk in het gebruik en ook niet te zwaar.