Philips Azur GC4410

• Vermogen 2500 watt
  • Kleuren wit
Tefal ULTRAGLISS 4 PROTECT FV4971 Best Reviewed jan 2017
7,8 (11)

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

• Slecht

Helena08 27-09-2015

stroef

Op advies van de verkoopster ben ik voor dit strijkijzer gegaan. Helaas valt het flink tegen. Vergeleken met m'n vorige strijkijzer, ligt deze niet fijn in de hand. Dat kan ook komen door de zeer stroeve strijkzool. Ik krijg pijn in de pols bij het strijken, iets waar ik voorheen nooit last van had.

estelle 08-04-2015

echt een super strijkijzer!

Ontzettend fijn strijkijzer, licht in gewicht, lang snoer, spitse punt wat gemakkelijk is bij overhemd-mouwen, makkelijk te vullen en strijkt echt fantastisch, zelfs zonder gevuld reservoir!

Kandelaar 31-10-2014

Prima strijkijzer voor een scherpe prijs.

Zeer goed werkend strijkijzer wat bovendien ook redelijk licht in gewicht is. Fijne strijkzool en toestel ligt lekker in de hand.

Fatima00 10-09-2014

Een heel prima strijkijzer

Fijne, gemakkelijk bediening. De snoer is lekker lang, heel handig. Deze strijkijzer heeft een ontkalk knop, wat ook heel handig is in gebruik. Stroomt tevens krachtig. Kortom een prima strijkijzer. 4 sterren, omdat ik vind dat er altijd wel plaats voor verbetering moet zijn.

kooijmaj 03-09-2014 Product paar dagen in bezit

Helaas erg teleurgesteld. De strijkijzer glijdt niet lekker over de stof. En elke keer als je hem rechtop zet begint die veel geluid te maken, Het pruttelen van de stoom zeg maar. Zo hard dat je de TV niet meer hoort (en dat maakt strijken nog enigszins leuk). Koop dit strijkijzer NIET.