Tefal FV 9640 - Reviews

50 g/min.
Kleuren
paars

Hitesh Kapasi 29-04-2016

Excellent product and worth the money spent

Tefal products are very good. With this iron bought, the company has assured its sound quality and features promised. Very happy using this product. Highly recommended

ajw 28-06-2013 Product paar dagen in bezit

Onze tevens Tefal stoomgenerator geeft na 3 jaar geen stoom meer. Dit maal weer voor een stoomstrijkijzer gekozen de FV9640. Doet niet onder voor de stoomgenerator, die ook eigenlijk te veel vocht in de kamer bracht. Wel is van dit stoomstrijkijzer het water na een strijkbeurt op, of eerder. Bijvullen kan op zich in de ingeschakelde stand, maar dan moet de stoomfunctie uitgeschakeld worden. In de horizontale positie waarin bijgevuld moet worden begint het stoomstrijkijzer namelijk te stomen. Het lampje brandt als het apparaat aanstaat, en begint te knipperen als de automatische uitschakeling is ingegaan. Het lampje lijkt echter niet aan te geven wanneer het apparaat op temperatuur is. Hoewel het stoomstrijkijzer na inschakelen snel te gebruiken is vind ik het missen van de indicator wel een minpunt. Niet perfect, maar strijkt wel goed en snel.

ajw 01-07-2013

Blijkt nog een lampje op te zitten voor de thermostaat, maar deze is defect.