De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bissell 1977N op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LV 28-02-2019

Bisell vac & steam

Geschreven voor: Bissell 1977N

Wat een superaankoop .... heb hem daarnet uitgeprobeerd. Waaw .... zeer clean, ondanks hondenharen, alles weg in 1 keer ..... superblij !!!! Vandenborre zit onder de internetprijs en dag nadien geleverd. Mijn geluk kan niet op ...

Pluspunten

• geen gezeul meer met stofzuiger en dweil
  • waaw effect
  • hondenharen weg

nonna 20-06-2018

super apparaat

Geschreven voor: Bissell 1977N

Heb een paar weken deze aankoop uitgesteld omdat ik maar niet kon beslissen ofwel deze Bissell 1977N of de Bissell Crosswave. Het ging mij niet om de prijs maar om de efficientie. Met dit apparaat kan je ofwel alleen stofzuigen ofwel alleen stomen of beiden tegelijk. (Met de CROSSWAVE gaat dat niet daar bij is het alles of niets en deze kuist met koud water). Ik heb een gladde vloer in de badkamer en een oneffen vloer in de living , keuken, toilet en hal. Alles streeploos schoon. Het toestel is bij het stomen wat zwaar om te hanteren maar dat komt omdat de pads wat weerstand bieden als je over je vloer wrijft, wat natuurlijk normaal is. Als ik alleen wil stofzuigen doe ik het pad eraf zodat ik geen weerstand voel en dan heb je een super stofzuiger. (zuigt even goed als mijn Dyson) De randen langs de plinten neemt hij er bij het stofzuigen of stomen probleemloos bij. Dus ik ben super tevreden en hoop lang plezier te hebben van dit toestel. Toch nog wel even dit vermelden, ik heb wel geen huisdieren of kinderen meer in huis. Soms wel kleinkinderen.