Bissell 1977N

Type
staand
Kleuren
blauw, titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Bissell 1977N op Kieskeurig.be.

nonna 20-06-2018

super apparaat

Geschreven voor: Bissell 1977N

Heb een paar weken deze aankoop uitgesteld omdat ik maar niet kon beslissen ofwel deze Bissell 1977N of de Bissell Crosswave. Het ging mij niet om de prijs maar om de efficientie. Met dit apparaat kan je ofwel alleen stofzuigen ofwel alleen stomen of beiden tegelijk. (Met de CROSSWAVE gaat dat niet daar bij is het alles of niets en deze kuist met koud water). Ik heb een gladde vloer in de badkamer en een oneffen vloer in de living , keuken, toilet en hal. Alles streeploos schoon. Het toestel is bij het stomen wat zwaar om te hanteren maar dat komt omdat de pads wat weerstand bieden als je over je vloer wrijft, wat natuurlijk normaal is. Als ik alleen wil stofzuigen doe ik het pad eraf zodat ik geen weerstand voel en dan heb je een super stofzuiger. (zuigt even goed als mijn Dyson) De randen langs de plinten neemt hij er bij het stofzuigen of stomen probleemloos bij. Dus ik ben super tevreden en hoop lang plezier te hebben van dit toestel. Toch nog wel even dit vermelden, ik heb wel geen huisdieren of kinderen meer in huis. Soms wel kleinkinderen.

Jet Spaan 28-04-2017

Topapparaat!

Geschreven voor: Bissell 1977N

Dit apparaat vervangt je stofzuiger en dweil! Bij erg sterk vervuilde vloeren zou ik wel even het ergste vuil eerst stofzuigen maar eigenlijk zal dat niet meer nodig zijn omdat je met dit apparaat alles gewoon simpel bij kunt houden. De stoomkracht is fantastisch! Vuil en kalk verdwijnen gemakkelijk. Het is totaal geen moeite meer om even je vloeren snel even te zuigen en te 'dweilen'. Dit apparaat wil ik nooit meer kwijt.

Pluspunten

• Snel even water bijvullen en klaar voor gebruik
  • Zuigt EN stoomt in 1 keer
  • Lekker lang snoer
  • Hygienischer dan dweilen
  • Compact apparaat/ eenvoudige bediening

Minpunten

• tikkeltje zwaar
  • Lawaai als je tegelijktijd stofzuigt

Kedar Karippail 29-06-2018

Best steam and vac in Netherlands

Geschreven voor: Bissell 1977N

This is a great vacuum. We have a toddler and wooden floors. The Bissell ensures that we have clean floors everyday. Additionally being able to use the vacuum and steam functions together means that we do two jobs in one. And it is effective!

Pluspunten

• Steam and vacuum funtion together
  • Good strength for both actions
  • Bagless

Minpunten

• No swivelling head
  • heavy
  • not enough fresh pads

Simone 30-12-2017

Bissell vac and steam super apparaat

Geschreven voor: Bissell 1977N

stomen en stofzuigen in een is super handig. Ook bespaart het een hoop tijd, omdat je tegelijk kunt stofzuigen en dweilen. Met een grote hond en kleine kinderen moet er elke dag wel even schoon gemaakt worden. Met dit apparaat kan het allemaal heel goed.

Pluspunten

• snel
  • gemak
  • hygienisch

tevreden gebruiker 14-05-2019

Aanrader- werkt uitstekend

Geschreven voor: Bissell 1977N

Gekocht na uitvoerig voorwerk via vergelijkingssites- Recensies waren lovend, kan dit alleen maar onderstrepen.
Degelijk, handig, voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijkheid
  • resultaat na gebruik

Minpunten

• geluid is behoorlijk maar niet hinderlijk

Cindy de Jong 06-05-2019

Zo handig, zo snel schoon.

Geschreven voor: Bissell 1977N

Ik ben blij met het aanschaffen van deze stoomreiniger. Hij stofzuigt krachtig en vlekken verwijdert hij snel. Het huis is heel snel schoon, normaal was ik er engelen ochtenden bezig, stofzuigen, dweilen, heel lang wachten tot de vloer droog was en vaak nog een keer stofzuigen. nu ben ik helemaal klaar in 20 minuten.

Pluspunten

• Snel klaar
  • hardnekkige vlekken snel weg
  • neemt niet veel ruimte in bij opruimen

Minpunten

• Beetje lawaai

LV 28-02-2019

Bisell vac & steam

Geschreven voor: Bissell 1977N

Wat een superaankoop .... heb hem daarnet uitgeprobeerd. Waaw .... zeer clean, ondanks hondenharen, alles weg in 1 keer ..... superblij !!!! Vandenborre zit onder de internetprijs en dag nadien geleverd. Mijn geluk kan niet op ...

Pluspunten

• geen gezeul meer met stofzuiger en dweil
  • waaw effect
  • hondenharen weg

Jose 21-02-2019

bissell 1977n

Geschreven voor: Bissell 1977N

ik vind het apparaat geweldig had hem veel eerder moeten kopen maar alleen de opwarmtijd komt niet overheen met 0,5 minuten

Pluspunten

• handig
  • twee in 1 gewerdig

Minpunten

• opwarmtijd

R. van Kortenhof 26-06-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bissell 1977N

Ik heb de vac en steam nu 3 weken in gebruik. Was eerst nogal sceptisch of het echt zou werken, maar ben zeer enthousiast over het resultaat. Hij is makkelijk in bediening, zuigt uitstekend en ook de stoomreiniger werkt goed. Het scheelt aanzienlijk in tijd. Het enige is dat hij redelijk wat geluid produceert.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • maakt goed schoon

Minpunten

• geluid

Naomi 14-03-2018

Goede koop

Geschreven voor: Bissell 1977N

Prima werking: kunt met een kwartiertje stofgezogen en gedweild hebben! Stofzuiger is minder handig dan een normale stofzuiger want minder handzaam, maar ideaal icm de stoomfunctie.

Caroline Welte 16-08-2017

fijne stoomvloerreiniger

Geschreven voor: Bissell 1977N

fijn stoomapparaat, lange snoer. maakt goed schoon warmte blijft onder de pad dus geen extra stoom in de ruimte. vloer is zo droog.
mijn moeder heeft ook een Bissell door haar ben ik aangestoken .

Pluspunten

• lange snoer
  • maakt goed schoon
  • prettig ruikend geurpadjes

Minpunten

• wat aan de zware kant
  • maakt wel wat lawaai

Guido Steeghs 12-08-2017

Perfect apparaat!

Geschreven voor: Bissell 1977N

Onze tegelvloer in keuken, gang en badkamer kregen we nooit goed schoon tot iemand er ons op wees dat een stoomreiniger wellicht uitkomst kon bieden. De Bissel Vac & Steam hebben we hierop aangeschaft en nu is de vloer perfect schoon!
Met de bijgeleverde maatbeker is de Bissell makkelijk te vullen. Het opwarmen is binnen enkele seconden klaar.
Het snoer is lekker lang (7,6 meter), maar zit onderaan gemonteerd en zit daardoor een beetje in de weg. Optillen van het snoer tijdens gebruik is de oplossing.

Pluspunten

• Snelle opwarmtijd
  • Vloer wordt echt schoon

Minpunten

• Is wat zwaar
  • Snoer zit een beetje in de weg

L. Post 29-06-2017

Super handig, stofzuigen en dweilen in één

Geschreven voor: Bissell 1977N

Mijn ouders hebben al een tijdje een Bissell Vac & Steam Double Functional Stoomreiniger. Heb deze een aantal keren mogen gebruiken. Het is erg handig en het scheelt tijd om tegelijk te stofzuigen en te dweilen. Het product doet zijn werk goed. Heb daarom ook maar één gekocht.

Pluspunten

• stofzuigen en dweilen in één

Tanja 12-08-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bissell 1977N

Al jaren dweil ik niet meer dit is te zwaar voor mijn rug maar wauw... Nu wel weer!! Ik heb m nu een paar dagen en hen mijn grindvloer en laminaatvloeren er mee gedaan. Ik ben echt enorm tevreden en wou dat ik dit ding jaren eerder had aangeschaft. Onze poes heeft een nare eigenschap en sproeit/plast soms. Ik doe dan wat geur neutraliserende vloeistof in de tank van het water en alles ruikt heerlijk fris.

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Stofzuigen en dweilen tegelijk
  • Makkelijk bijvullen tussendoor

Minpunten

• Nog niet ontdekt

B.van der Veer 12-06-2019

Gemak dient de mens,

Geschreven voor: Bissell 1977N

Super handig, ruimte besparend en ideaal voor een stenen en/of pvc vloer, krachtige lichtgewicht stof/stoomreiniger, zeker met onze huisdieren een onmisbare hulp

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Wendbaarheid
  • Ruimte besparend
  • Wasbare/ gemakkelijk wisselbare microvezeldoeken

Minpunten

• Geluidsniveau ( > 75 dec (

Marcello 09-06-2019

Bissell vac and clean 1977N

Geschreven voor: Bissell 1977N

Deze Bissell vaq and clean was bij ons onbekend en nav de uitstekende recensies dit 2 in 1 apparaat aangeschaft. Bij de 1e poetsbeurt even moeten wennen aan het snoer wat in het begin nogal in de weg zit, maar dat is gewoon een kwestie van wennen.

Zowel het dweilen of gelijktijdig zuigen/dweilen werkt perfect ondanks dat het apparaat enigszins zwaar aanvoelt. Het vullen van de watertank of het legen van het stofgedeelte is een fluitje van een cent. Wij zijn erg blij met dit multifunctionele apparaat en zouden wat meer van de freshtabletten willen kopen die in de hoes van de dweil zitten. Echt een aanvulling voor de grondige schoonmaak in huis

Pluspunten

• Zuigt/dweilt grondig en hygiënisch (stoom)
  • Makkelijk te bedienen en te onderhouden
  • Alleen water in de tank zonder chemische middelen

Minpunten

• Snoer (7 meter is even wennen in gebruik)
  • Apparaat is redelijk zwaar

Selma 07-06-2019

Bissel Vac & Clean

Geschreven voor: Bissell 1977N

Het is een enorm fijn product. Ik gebruik de Bissel voor in huis, op een harde vloer. Maar ik heb het tapijt er ook mee schoongemaakt. Ook hier is het resultaat top! Omdat ik een hond heb, is de combinatie van stofzuigen en stomen ideaal!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Maakt goed schoon
  • Twee in één combinatie

Minpunten

• Het geluid

Paul 03-06-2019

Alleskunner voor het dagelijkse huishouden

Geschreven voor: Bissell 1977N

Via Fonq deze alleskunner besteld omdat wij het zat waren te dweilen EN te stofzuigen. Meteen na het eerste gebruik blijkt hoe gemakkelijk deze stofzuiger/dweil is in gebruik. Een echte aanrader voor (in ons geval) houten vloeren. Ik kan me voorstellen dat ook (harde) stenen vloeren met veel gemak schoongemaakt kunnen worden met deze alleskunner

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • 2-in-1 !!!

Minpunten

• Helaas niet draadloos

Monique 03-06-2019

Ideaal apparaat: met minder moeite schone vloeren!

Geschreven voor: Bissell 1977N

Ik heb de Bissell 1977 nu 1 week in huis. Het is een degelijk apparaat, wel wat zwaar in gebruik, maar door de wielen toch goed te bedienen.
Het duurde even voordat ik er goed mee aan de slag kon, want de gebruiksaanwijzing is wel erg summier. Zo weet ik nog niet goed welke doek (er worden er twee mee geleverd) nu waarvoor is. En welke stand je gebruikt als je alleen wilt stofzuigen. Maar daar ga ik gewoon mee experimenteren.

Inmiddels mijn hele huis al gedaan, dus flink wat ervaring kunnen opdoen. Het resultaat is goed! In een handeling zowel stofzuigen als dweilen is ideaal! Er kwam ook veel vuil van mijn vloer af.
Mijn vloer ziet er nu schoon uit. Ik had wel gehoopt dat de wat meer hardnekkige vlekken ook verwijderd zouden zijn, maar deze zitten er wellicht al wat langer en/of zijn nog te wijten aan cementresten en die hebben een speciale behandeling nodig.

Het enige nadeel van gelijktijdige stofzuigen en dweilen is wel dat ik bij de laatste meters natte stof aan het verplaatsen was over de vloer, dat was in de dweil gaan zitten. Met hele grote oppervlaktes moet ik volgende keer twee dweilen gebruiken.

Conclusie is wel dat de voordelen echt opwegen tegen de nadelen. Ik heb nog getwijfeld om een stoomreiniger te kopen die niet kon stofzuigen, maar ik ben blij dat ik deze heb gekocht. Ik zit ook niet te wachten op extra apparaten en extra handelingen. Nu gaat het in één moeite door. Zelfs nu ik hoogzwanger ben!

Pluspunten

• Stofzuigen en dweilen gelijktijdig
  • Sterke zuigkracht
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Snoer zit soms in de weg
  • Gebruiksaanwijzing te beperkt
  • Stof gaat in de dweil zitten

Peter 18-05-2019

Snel bedrijfsklaar

Geschreven voor: Bissell 1977N

Plavuizen vloer snel en hygiënisch gereinigd met de Bisell vac & steam. Een aanrader als je een viervoeter in huis hebt lopen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Licht in gebruik
  • Hygiënisch