Kärcher FC 5

Type/soort
steelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher FC 5 op Kieskeurig.be.

4,6

gyatso 07-08-2018

Handig, maar eigenlijk heel duur in gebruik.

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Hieronder had ik op 8 maart 2018, een review geplaatst, had de Karcher enkel dagen in mijn bezit en was toen redelijk enthousiast. Doordat ik mijn oude inloggegevens niet meer had, kon ik die review niet aanpassen. In mijn huis een PVC vloer, de woonkamer, gang en keuken. Deze maak ik met deze karcher om de week schoon. In verband met de huisdieren stofzuig ik eerst. Het tankje met vuilwater in de gaten houden, je zit snel op de max en gaat dan druppelen. Wat men er niet bijverteld, de rollen gaan maar een beperkte tijd mee en naar nu blijkt niet wasmachine bestendig te zijn. Heb de machine nu ongeveer 20 keer gebruik, de rollen twee keer gewassen en deze zijn nu kapot. Machine maakt een behoorlijk kabaal en de rollen doen het niet meer. Nieuwe kosten € 24,95. Karcher geeft aan deze klachten nog niet te hebben gehoord. Ben ik nog steeds zo enthousiast? Nou nee, dat is al behoorlijk minder en over de serviceverlening van Karcher al helemaal niet. Tip! was die rollen op de hand, scheelt kosten. Al met al een aardige machine, scheelt veel vocht in huis, maar het is niet de belofte die ik had verwacht. Weet niet of ik hem nogmaals zou kopen. En nee, in tegenstelling tot mijn eerste review, ik beveel hem niet meer aan.

Pluspunten

• scheelt veel vocht in huis

Minpunten

• tankje afvalwater zit zo op zijn max
  • de rollen zijn niet wasmachine bestendig.
  • rollen gaan maar een beperkte tijd mee

mon 08-04-2019

Als je huisdieren hebt is het geen goed toestel! Aandrijving rollen blokkeert en steeds problemen met watertoevoer! De enige goede plaats om het op te bergen is het containerpark!!!

Corina 24-11-2017

KÄRCHER Vloerreiniger Floor Cleaner FC 5

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Ik heb hem deze week gekocht en vandaag uitgeprobeerd. Hij laat een erg vervelend spoor van waterdruppels achter en aan de voorkant waar de vulbak van het water met schoonmaakmiddel is gooit hij aan de onderkant het water er weer uit. Op de plak waar hij staat, staat dan een plas water op de laminaatvloer.

Minpunten

• Lekt aan alle kanten

Toontje 01-06-2018

Werkt maar 2 mnd

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Heeft twee maanden redelijk goed gewerkt maar daarna gingen de rollen steeds langzamer draaien met een hoop lawaai.
Nacontrole bleek dat de lager in het draai gedeelte stijf verroest waren vandaar dat de rollen niet meer draaiden.
Van Karcher verwacht je dat ze wel iets kwalitatiefs zouden monteren maar Chineese troep is beter.

Pluspunten

• Als hij het doet dan redelijk goed.

Minpunten

• Alleen voor grote vlakken
  • ZEER slechte kwaliteit.

zelf ook mee gemaakt !

Ray 08-03-2018

Ideaal voor natuurstenen vloer.

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Allereerst: de Floorcleaner is geen stofzuiger maar een vloer "schrobber" voor lichte vervuiling, anders moet men een professionele schrobber/waterzuiger nemen en die zijn overwegend (nog) duurder.
Wij hebben de Floorcleaner Premium in Belgie gekocht, want daar zaten extra rollen bij en een fles Stone Cleaner voor €217,= en wordt gratis thuisbezorgd, dus een beetje rondkijken kan geen kwaad ,want er zijn nogal prijsverschillen.
Aangeraden wordt om een natuurstenen vloer toch eerst te stofzuigen. Wij hebben een 50m2 macara wit marmeren vloer, die 9 jaar geleden is vlak geslepen, geimpregneerd, gezoet en gekristalliseerd. We hebben een kleine hond met ons twee, dus af en toe ook zand binnen.
We hebben de Floorcleaner Premium aangeschaft, omdat we na al die jaren dweilen nog strepen zagen en de mop/swiffer nam niet al het vuil op. Daar kwamen we achter door wat water op de vloer te sprenkelen en met een rubber trekker het bijeen te trekken. Het was smerig donker water. Dus deze Floorcleaner moest wel een uitkomst zijn.
Lees eerst de handleiding en bekijk de plaatjes. Het is vrij eenvoudig om het in elkaar te zetten, maar mijn vrouw is wat dat betreft ongeduldig en het moet meteen werken. Klinkt bekend?
Ik heb die 50m2 met 1 tankje gedaan en het resultaat was te zien. Het tankje was vol vies troebel water.
De eerste keer zal nog niet alles spic en span zijn, maar mettertijd wordt de vloer nog schoner verwacht ik.
Ok, snoer kon langer of je moet zo'n gedraaid snoer hebben die uit rekt.
De rollen draai er zo af en maak je schoon onder de warm water kraan. Let op met terugzetten dat de juiste kleur rol overeenkomt met de kleur op de aansteekas.
Een minpunt: hij lekte wat vies water aan de 2 aansluitingen onderaan waar het vuile water naar het vuilwater reservoir gaat.
Je trekt de slangen er zo af en..... binnenin zit geen O-ring maar een verdikking in het aansluitrubber. Die is, volgens mij, niet afdoende om het goed af te sluiten.
Ik ben nogal hendig, dus een O-ring in beide aansluitingen geplaatst (binnenmaat 14 mm-dikte 2.5mm). De O-ring goed diep inbrengen tot ie niet verder kan, dan slangen er weer op en goed aandrukken. Probleem was daarmee bij ons voor nu opgelost, want anders weer terugsturen, kosten, enz,...had ik geen zin in of er moest er echt iets aan mankeren.
Ook viel me op dat eraf en toe een streep achterbleef als je recht toe recht aan dweilde. Dit loste ik op door ook diagonaal te dweilen.
Voor zover tevreden over dit product, maar er zijn punten voor verbetering vatbaar.

Pluspunten

• Zichtbaar resultaat
  • Makkelijk schoon te maken.
  • Opbergbak

Minpunten

• Prijs verschillen zijn groot
  • Lekt bij aansluiting vuil water
  • Snoer kan in de rollen komen

mon 08-04-2019

Ik was de eerste weken ook tevreden, maar je zal wel merken dat het snel "bergaf" gaar met het rezultaat.

Kick 20-05-2017

Verbluffend

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Na aankoop het apparaat direct uitgeprobeerd op onze eikenhouten gewaxte vloer. Het in elkaar zetten is simpel en het gebruik evenzo.

Zoals gezegd: het resultaat is verbluffend goed. De kunstofvezelrollen boenen de vloer waarna het apparaat in dezelfde handeling het oppervlak weer droog zuigt. Ook kruimels, stof en andere kleine rommel worden in dezelfde handeling meegezogen. Daarna is de schoon gemaakte vloer vrijwel direct weer te betreden.
Moeilijk bereikbare plekken moeten nog wel op een andere wijze gereinigd worden.

Het nareinigen van het apparaat is ook kinderlijk eenvoudig. Het is overigens bijna beschamend hoeveel vuil er uit het vuilwaterreservoir kwam. Dit is echter wel een indicatie dat het apparaat goed zijn werk goed doet.

Het apparaat is staand op te bergen op de meegeleverde standaard en neemt relatief weinig ruimte in beslag.

Pluspunten

• Voldoet ruimschoots aan de verwachtingen
  • Heldere gebruiksaanwijzing
  • Simpel in gebruik en onderhoud
  • Actieradius
  • Goed op te bergen d.m.v. meegeleverde standaard

René Simon 21-05-2017

Geweldige machine

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Ik heb voor dit product gekozen om te proberen mijn ongesealde grindvloer te reinigen. Tevens heb ik de vloeibare reiniger voor steen besteld en ik moet zeggen: het kost wel enige moeite, maar het resultaat is overweldigend. In de grindvloer zaten vlekken van braaksel van mijn katten en dit waren donkere vlekken geworden. Vlekken even laten inweken en toen met de vloerreiniger eroverheen. De vloer ziet er weer spic en span uit en als je de vuilwatertank bekijkt, dan schrik je je een ongeluk. Wat een vuiligheid. Ben erg blij met de aanschaf van de vloerreiniger FC 5. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Gemakkelijk en licht in gebruik
  • Goed schoon te maken
  • Lekker langer kabel
  • compacte uitvoering, dus weinig opslagruimte

Minpunten

• nog niet ontdekt!!

Remco 16-07-2017

Goedemiddag,

Wij zijn ook van plan om deze aan te schaffen voor onze ongesealde grindvloer.
Laat je u de vlekken alvorens inweken met heet water? Wordt de grindvloer echt net zo schoon als met een borstelmachine? Wij hopen dat het apparaat goed werkt met onze open grindvloer want dan zijn wij van de dure huurmachine af...

Hgr Remco

Janet 11-03-2018

Binnen 5 minuten al defect !

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Handleiding doorgenomen, steel gemonteerd, water in station gedaan zoals aangegeven, aangezet.... leek goed te gaan totdat ik nog geen 5 minuten later merkte dat de walsen niet meer draaiden. Handleiding gecheckt: enige "oplossing" die ze geven is om de walsen los te draaien en te kijken of er een blokkade zit. Niet dus. Bovendien had ik van te voren de vloer gestofzuigd en ik had een klein stukje vloer waar verder niets lag (dan uiteraard stof en vuil). Nog zeker 4 keer geprobeerd om de walsen los te draaien, ook maar de kap en de reservoirs los en weer vastgemaakt, maar hij doet het nog niet. Wat een tijdsverspilling, terwijl hij eigenlijk tijdsbesparend hoort te zijn. Op diverse websites zie ik nu dat er meerdere mensen het defect hebben van niet-draaiende walsen, maar nergens een afdoende oplossing. Op de website van Kärcher natuurlijk al helemaal niets te vinden.
Al met al een slechte eerste ervaring met Kärcher. Als ik een apparaat van een (dacht ik) goed merk koop, verwacht ik dat hij werkt. Ik had er echt meer van verwacht; ik doe altijd "vooronderzoek" voordat ik een duur artikel koop. Uit frustratie dus direct ingelogd om deze review te plaatsen; zo meteen terug naar de winkel om te zien of zij iets weten, anders krijgen ze hem terug!

Pluspunten

• Niets: zie minpunt !

Minpunten

• Binnen 5 min. kapot!

Bo 06-11-2017

Te mooi om waar te zijn

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Na 2 maal gebruikt te hebben stopte de water toevoer!
Slang geprobeerd door te blazen/zuigen, maar dit mocht niet baten!

Jammer, want karcher heeft normaal goede producten en zonder dit probleem doet ie zijn werk goed.
We hebben hem toch maar geretourneerd!

Roland 06-04-2018

Kwaliteit valt erg tegen.

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Een Karcher gekocht fc5 gekocht omdat het een gerenommeerd merk zou zijn. Binnen een jaar is de eerste keer de motor defect geraakt door een inwendige lekkage en de tweede keer, na vervanging, deed binnen zes maanden de aandrijving het niet meer. Apparaat nu maar teruggestuurd met de mededeling dat het zo wel welletjes is. We hebben geen zin meer in al dat gedoe. Voor bijna 200 euro magje wel iets meer verwachten. Jammer want het schoonmaakresultaat was best wel voldoende.

Pluspunten

• Schoonmaakresultaat is voldoende
  • Gebruiksgemak voldoende
  • Waterverbruik gering

Minpunten

• Technisch een ramp. Snel defect.
  • Komt niet goed in de hoeken en langs de randen.

Julia 05-04-2018
  • Product gekregen

Helaas geen geschikt product voor mij

Geschreven voor: Kärcher FC 5

De Karcher Floor Cleaner gekregen voor in ons nieuwe appartement. Een veelbelovend apparaat, stofzuigen en dweilen tegelijk, snel en gemakkelijk klaar - voor mij een droom in het huishouden. Ik heb een eenvoudige laminaatvloer.

Helaas ben ik niet tevreden. Het apparaat is zwaar en lomp, snoer zit constant in de weg en het gevaar bestaat dat je het snoer "opzuigt". Na tien minuten heb ik een pijnlijke hand ondanks dat door de rollen het apparaat zichzelf naar voor duwt.

Je kan moeilijk/niet onder meubels komen. Hoekjes zijn ook niet te bereiken. De zuigfunctie is slecht, kruimels "spuugt" het ding aan de andere kant er weer uit. Dit betekend dat ik eerst mn hele kamer moet stofzuigen en onder de bank apart moet dweilen.

Ik denk dat dit apparaat alleen geschikt is voor grote lege ruimtes. Het dweilen gaat wel goed, geen strepen (met bijgeleverd Karcher schoonmaakmiddel) en het vuilreservoir zit goed vol met "zooi" dus mijn vloer ziet en voelt goed schoon. Ook gebruik je weinig water en weinig schoonmaakmiddel.

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken maar dat is erg lastig met dit apparaat. Hij staat in de kast voor als mijn partner hem wil gebruiken (waarna ik alsnog onder de bank kan stoffen en dweilen).

Pluspunten

• Laminaatvloer wordt streeploos schoon
  • Laag water en schoonmaakmiddel verbruik

Minpunten

• Niet geschikt voor kleine ruimtes
  • Kan niet onder meubels reiken
  • Zuigt kruimels of grotere stukjes vuil niet op
  • Zwaar en lomp

Martin 18-03-2018

Niet beter dan een dweil

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Ik ging eigenlijk voor een stoomreiniger naar de winkel, maar heb mij (tot mijn spijt) bedacht en dit apparaat gekocht. Ik gebruik hem op een tegelvloer. Ik heb het apparaat nu 6 x gebruikt. Na de 4de keer liet de stof van de rollen los (kosten 25 euro). Het morst veel druppels uit het reservoir. Het ontvet helemaal niet, ook niet met het reinigingsmiddel van Kärcher er in. Ook is het irritant dat het twee rollen heeft met daartussen niks, zodat je het altijd schuin moet gebruiken. Is volgens mij niet beter dan een dweil, wel veel duurder.

Minpunten

• Lekt
  • Maakt slecht schoon
  • Ontvet niet

Gyatso 21-11-2017

goede koop!

Geschreven voor: Kärcher FC 5

voorheen gebruikte we de karcher stoomreiniger tot volle tevredenheid. Maar na de verhuizing een pvc vloer en die mag niet met stoom worden gereinigd. Daarom deze gekocht. In het begin even wennen, niet zo snel met een dweil, maar vele malen schoner en bovendien geen liters water door het huis heen. Nu tweemaal het halve huis gedaan, ben zeer tevreden. Stofzuiger is niet dat wat je zou verwachten, was al gewend eerst de stofzuiger te gebruiken en dat blijf ik doen.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • lang snoer

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

bertus kaaiman 27-11-2018

Geen water toevoer op de rollen

Geschreven voor: Kärcher FC 5

In begin was ik en mijn vriendin erg enthousiast.
Maar dat de machine na een paar keer te zijn gebruikt , deze al defect was, daar schrokken wij erg van!
Er komt geen water meer na de rollen toe!.
Volgens een telefoontje zou dit komen door de afdekklep over de rollen.
Deze zou dan na een keer niet goed zijn aangebracht en daardoor schade aan de inlaat voor het water systeem aanbrengen.
In mijn ogen een zeer klungelige detail van deze machine!

Truus Kuiper 16-02-2018

maakt niet schoon, veel lawaai

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Ik heb dit apparaat gekocht, naar aanleiding van de televisiereclame. Maakt helaas niet waar wat het belooft. De vloer ( Quickstep laminaatvloer) werd helemaal niet schoon. Het apparaat maakt heel veel lawaai, maar geen resultaat, helaas...

Minpunten

• maakt niet schoon
  • veel lawaai

Frustratie 20-03-2019

Voor een Kärcher verwacht je een topproduct

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Vorig jaar oktober gekocht. Deed het prima maar na 3 keer gebruiken deden de rollen het niet meer. Kärcher heeft het gemaakt. Na de reparatie weer top. Maar nadat ik de rollen had gewassen op 60 graden in de wasmachine ( volgens Kärcher kan dit )waren ze gelijk al kapot.
Ook na de reparatie valt het waterreservoir er steeds uit.

Pluspunten

• Als ie het doet dweilt ie super
  • Gebruikt weinig water
  • Vloer wordt schoon

Minpunten

• Direct defect
  • Microvezelrollen gaan snel kapot
  • Nieuwe rollen kosten 25 euro

martha van leeuwen 14-02-2019

rollen draaien niet meer

Geschreven voor: Kärcher FC 5

ik ben erg enthousiast over dit product. Hij maakt goed schoon,ook langs plinten en in de meeste hoekjes waar je goed bij kan. Door de breedte en steel lukt dat niet overal,die moet je nasoppen. En het toestel trekt je vooruit, er is enige tegendruk nodig met dweilen om heen en weer te gaan. Goede workout ! Maar ik vind dit niet opwegen tegen het voordeel van deze machine. Ik ben in de helft van de tijd klaar dan anders dweilen en merk dat ik hem graag gebruik, omdat het leuk is. Ideaal als je bij voorbeeld thee, koffie, jus op de grond laat vallen. Zo weg.Hij dweilt goed schoon, maar laat wel eens pluizen achter als plakjes (hondenharen). Vind ik geen probleem. Je schrikt van het afvalwater, zo zwart. 1 minpunt: na 1 1/2 jaar draaiden de borstels niet meer. Machine retour fabriek ( garantie). Wat bleek: na dweilen moet je niet alleen het borstelhuis en rollen schoonmaken,maar ook de aan-en afvoerslangetjes van de watertoe - en afvoer, zie gebruiksaanwijzing. Ze gaan er makkelijk uit. Bleken na 1 dweilbeurt van 2 grote ruimtes vol met pluizen en stof te zitten. Dit was bij mij de reden dat de borstels niet meer draaiden. Nu doet hij het weer geweldig. Ben er erg blij mee. Goede reparatieservice van Kaercher met uitgebreide en onderstreepte schoonmaaktips retour.

Pluspunten

• dweilen gaat snel en grondig
  • gebruikt weinig water en schoonmaakmiddel
  • zuigt het water goed op

Minpunten

• terugtrekken tijdens dweilen kost wel kracht
  • scherpe voorwerpen & snoeren veroorzaken storing
  • machine moet na elke beurt goed gereinigd worden

Hans 09-01-2019

Kärcher FC5 rollen blokkeren

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Gekocht September 2017 bij Saturn in Berlijn voor € 160,- en bedoeld voor gesealde grindvloer. Apparaat doet niet op deze vloer wat hij zou moeten doen. Rollen zijn volgens mij te zacht en komen niet in de ruimten die ook een gesealde grindvloer nog heeft. Schoonmaakresultaat is derhalve onvoldoende. Bij deze vloer enkel geschikt voor zeer oppervlakkig of nauwelijks vuile vloer. Vanwege geringe gebruiksgemak bij ons zeer weinig gebruikt maar desondanks draaien nu (apparaat is een jaar oud) de rollen niet meer en heb ik het apparaat ter reparatie moeten aanbieden. Al met al een teleurstelling omdat wij meerdere Kärcher apparaten gebruiken (WD 3 premium nat en droogzuiger) WV5 raamwisser en een hogedrukreiniger) en over deze apparaten allemaal zeer - tot uitstekend tevreden zijn.
Omdat ik de FC5 niet geschikt vindt voor onze gesealde grindvloer heb ik uiteindelijk een professionele schrobmachiene aangeschaft (floorboy) welke we gebruiken in combinatie met de Kärcher WD3 premium nat en droogzuiger. Dit is wel tamelijk bewerkelijk maar geeft dan ook een uitstekend resultaat. Het grote nadeel is dat de floorboy moeilijk in bedwang te houden is (zwaar en door roterende grove nylon borstel zelf een weg banend, dus goed oppassen dat je meubels door dit zware apparaat niet beschadigd raken. )Voor een goed resultaat moet eigenlijk alles aan de kant en moet de vloer kletsnat gemaakt worden. Daarna borstelen/ schrobben met Floorboy en de vloer droogzuigen met de Kärcher WD3, en ik moet zeggen dit apparaat is geweldig. De vloer wordt bijna helemaal droog.
Het eindresultaat door combinatie van deze 2 apparaten is een prima schone vloer, en volgens mij het enige dat echt goed werkt bij een al dan niet gesealde grindvloer.
De Kärcher FC5 is volgens mij wel prima te gebruiken voor gladde vloeren ( natuursteen of laminaat) maar volgens mij absoluut niet geschikt voor (licht) vervuilde grindvloeren vanwege de open structuur. Dus mijn advies voor het schoonmaak resultaat : voor gladde voer prima, maar koop hem niet voor een grindvloer! Over de kwaliteit van het apparaat zelf moet ik op dit moment een voorbehoud maken i.v.m. ter reparatie aanbieden maar dat de rollen nu al vast zaten na slechts incidenteel gebruik doet mij niet echt veel goeds vermoeden, en dat terwijl ik eigenlijk toch wel een Kärcher fan ben!

Carina 25-08-2017

Gemakkelijk snel simpel handig goed

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Super machine heel tevreden goed resultaat echt schoon de plavuizen vloer op een simpele manier , belangrijk voor mij omdat ik rug patiënt ben ,zonder bukken de vloer tip top ! tevreden over alle karcher apparaten weer een aanwinst erbij !

Pluspunten

• Echt schoon
  • Handig

Hopeloos ding 09-09-2019

Blokkade water toevoer

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Ik heb een marmoleumvloer en een hond. Vaak dweilen dus. Daarom de Karcher FCwit aangeschaft. Eerst vegen en dan dweilen. Lekker handig dacht ik maar het werkt niet. Na 6x gebruikt te hebben is er geen watertoevoer meer. Garantie dus terug gestuurd naar Duitsland. Ik kreeg hem weer retour en ja hij deed het 1x. Daarna dezelfde storing. Ben klaar met dat ding, ik gooi hem weg. Wat een ergernis zeg

Minpunten

• Zwaar ding
  • Na 6x al defect
  • Snoer moet je steeds omhoog houden
  • terug sturen naar Duitsland.hoe omslachtih
  • Servicecentrr Zaandam doet niks voor je

Stef 01-07-2019

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Kärcher FC 5

Kärcher staat of beter gezegd stond voor mij voor kwaliteit. Ik gebruik immers al behoorlijk wat jaren een hogedrukreiniger zonder ook maar een enkel probleem. Vol verwachting dus deze Kärcher FC5 aangeschaft. Maar wat een enorme teleurstelling is dit apparaat zeg. Zo’n beetje alle in de reviews genoemde gebreken meegemaakt!! Binnen een aantal weken de eerste teruggebracht naar de winkel en dus al toe aan de tweede. Ook deze vertoont dezelfde ellende dus het lijkt geen incident. Vooral het weinig tot geen water geven is bij ons een veel voorkomende ergernis. Ik gebruik het apparaat in een normaal huishouden, stofzuig eerst en gebruik het volgens het boekje en de officiële instructievideos. Om het geheel nog erger te maken vind Kärcher het nodig om een ronduit belabberde service te leveren! Mailtjes worden na een week of twee pas beantwoord met opmerkingen als “ het zou aan het schoonhouden kunnen liggen” gekoppeld aan adviezen die ook gewoon in het eerder genoemde instructiefilmpje zijn te zien en in de gebruiksaanwijzing worden genoemd. Wederom gemaild en weer een week of wat zitten wachten op antwoord. Nu zou ik via een link het apparaat kunnen aanbieden. Deze link blijkt echter dezelfde werking te hebben als de FC5. Niet werkend dus! Het kan gebeuren dat spullen niet werken, maar dat je dit combineert met zo’n enorme slechte service is echt zwaar teleurstellend en voor mij een reden om nooit meer iets van dit merk te kopen.

Pluspunten

• Gemak (als het apparaat werkt)

Minpunten

• Duurzaamheid apparaat
  • Maakt slecht schoon
  • Kwaliteit borstels
  • Prijs kwaliteit
  • Service Kärcher