Kärcher SC 3 Premium - Reviews

Inhoud waterresservoir
1,00 liter

7,6

Danielle 30-11-2015 Product paar weken in bezit

Met deze stoomreiniger kom je op plekken waar je normaal het vuil met een oude tandenborstel moest wegpoetsen. Je bespaart tijd, want wanneer je met een emmer sop een half uur bezig was om je badkamer te soppen, ben je nu met 10 min tijd klaar en alles is door de hoge temperatuur ook nog eens hychenisch schoon.

Waarom ik voor de sc3 premium heb gekozen is omdat het apperaat snel opwarmt en tijdens het werk bijgevuld kan worden (kan niet bij elke stoomreiniger).

Het snoer kan niet net als een stofzuiger in het apperaat opgeborden worden. Net als alle losse onderdelen.
Het snoer is niet heel lang. Voordeel is dat het dan ook niet in de knoop raakt als je het oprold, nadeel is dat je vaker een stopcontact moet zoeken.

Apperaat is niet zwaar. Dat is fijn. Ligt lekker in de hand. Je moet hem wel op kinderslot zetten als je een mondstuk verwisselt, want anders stoom je perongelijk terwijl je bezig bent. Wel heel fijn dat het kinderslot er op zit.
Als je start, eerst in een wastafel stomen, omdat er dan nog water uitloopt voordat er echt stoom uitkomt.

Al met al een heel fijn ding. Ik kan deze aanraden!

irma 08-01-2016 Product maand in bezit

5,8
eerst een Kärcher SC3 besteld. Deze bleek het na ontvangst niet te doen. Werd wel warm maar gaf geen stoom. Teruggestuurd maar deze was uit de collectie. Daarom de duurdere SC3 premium besteld. In november ontvangen en de badkamer mee schoongemaakt. Werkte prima. Deze week wilde ik hem weer gebruiken maar hetzelfde probleem als met de eerste. Wat ik ook doe, hij wordt wel warm maar geeft geen stoom. Ook deze kan dus retour. Vreselijke tegenvaller en dat voor 160 euro. Voor mij geen Kärcher meer

Lisa 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker snel dweilen

Ik ben geen schoonmaakprinses, maar van de Kärcher stoomreiniger word ik wel heel erg blij. Je kan heel snel je kamer dweilen. Geen gedoe meer met uitwringen van doeken, 2 verschillende emmers. Het is multifunctioneel, je kan ermee ramen lappen, kleren stomen, spiegels schoonmaken. Je schijnt ook kalk te kunnen verwijderen van je kraan. Dat was mij nog niet goed gelukt, misschien lukt het als ik het vaker schoonmaak met de stoommachine, ook lukt het mij niet goed om hardnekkige vet uit de oven te verwijderen. Ik heb apart nog een extra accessoire gekocht zodat ik gordijnen en kleren kon stomen, deze accessoire verfrist wel ,maar het is niet zo dat je echt kreukels eruit haalt of vlekken verwijdert, het is puur ter verfrissing en het idee dat je de bacteriën dood. Ondanks deze minpunten word ik nog steeds heel blij van de Kärcher, omdat ik zo makkelijk kan dweilen en de ramen kan lappen. Wat wel vervelend is de doek die erbij zit, het is niet superdere lens, maar een elastiekje om de doek zodat hij steviger om de stofzuigerend blijft zitten zou wel handig zijn. Helaas is dit ook het enige doek wat jekrijgt. Ik heb nog de 5 doekenset apart besteld en daar zit de originele doek, die ook al niet zo handig was ook niet eens bij. Bij de 5 doekenset krijg je gewonen doeken.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Multifunctioneel, veel toepassingen

Minpunten

• Doekniet stevig om stofzuigermond
  • Reinigt niet de hardnekkige kalk
  • Reinigt niet de hardnekkige vet