Philips SteamCleaner Multi FC7012 - Reviews

Kleuren
blauw
Stoomtemperatuur
100 °C

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Richard 01-03-2017 Product paar dagen in bezit

Meest waardeloze product ever

Voegt niets toe en maakt echt niet eer schoon dan een sopje zou doen. Hoop werk (heel snel leeg) voor nul resultaat. Niet kopen dus

Minpunten

• Reinigt niet echt
  • Haalt ook geen kreukels weg
  • Totaal geen effect op vlekken op bekleding \
  • Geen resultaat op marmer
  • Geen effect op kalkaanslag

Diana0411 01-06-2015

Geweldig dit stoomapparaat

Gewoon een geweldig apparaat om mee te werken.
Heb dit gekocht voor de keuken en de badkamer.
Gebruiksvriendelijk en gemakkelijk
Mijn hele keuken blinkt weer

tom03 31-08-2014 Product paar weken in bezit

Praktisch en handzaam schoonmaak apparaat. Snel in gebruik en hoewel het waterreservoir ietwat aan de kleine kant is, is het product gelijk weer gebruiksklaar na het hervullen. De schoonmaak hoesjes zijn goed wasbaar.

Tom91 31-08-2014

Handig en snel schoonmaakapparaat

Praktisch en handzaam schoonmaak apparaat. Snel in gebruik en hoewel het waterreservoir aan de kleine kant is, is het product gelijk weer te gebruiken na het hervullen. De schoonmaak hoesjes zijn ook goed wasbaar. Conclusie: prima apparaat!

Ethel1975 30-08-2014 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor je keukenblad en badkamer, vooral tegels en douchewand wordt mooi schoon. Wel even na doen met droge doek. Snoer is net lang genoeg, vul reservoir niet groot waardoor je het wel af en toe moet bijvullen maar verder zeer handzaam apparaat.

Tellie75 30-08-2014

Handig apparaat

Ik heb net een nieuwbouw huis dus handig apparaat om de laatse bouwresten te verwijderen. Ik heb mijn keukenblad ermee gedaan, deuren afgenomen en mn badkamer er mee gedaan. De meeste resten gaan er zo af, andere vlekken moeten even nagedaan worden met droge doek. Snoer is net lang genoeg maar moet zeker niet korter. Mondstuk gaat wel af en toe los van het handvat maar is ook in werkzame/warme staat er weer op te zetten. Water reservoir wat aan de kleine kant. Apparaat ligt handig in de hand.

Andre-Marianne 27-08-2014 Product maand in bezit

Na eerst jaren met veel plezier gebruik te hebben gemaakt van onze professionele 'gele' stoomreiniger kregen we het idee om een handzame stoomreiniger voor de kleine huis, tuin en keuken schoonmaakklussen er bij te nemen. Een zoek- en vergelijkingstocht onder de handheld stoomreinigers leverde ons de overtuiging en het gevoel om te gaan voor de Philips Steamcleaner FC7012/01. Onze keuze is een goede keuze geweest want we zijn erg tevreden over het gebruik en de resultaten van deze kleine krachtpatser.
De stoomreiniger werkt eenvoudig: eerst het waterreservoir vullen, de aan/uit knop in de goede stand zetten, iets minder dan een minuut wachten totdat de stoom is opgewekt en daarna de andere knop indrukken om het apparaat te laten stomen. Met het precisiemondstuk kan zeer gericht worden schoongemaakt, de vier bijgeleverde microvezelschijven zijn te gebruiken voor het meer vlakke schoonmaakwerk. De reinigingscapaciteit is indrukwekkend, het apparaat geeft binnen no-time stoom (in vergelijking tot de grote 'gele’) en de handzaamheid is prettig. Wel hebben we twee punten van kleine kritiek/aandachtspunten voor Philips: de omvang van de inhoud van het waterreservoir had iets groter mogen zijn, deze is nu vrij snel leeg. Ook zou de stroomsnoer iets langer mogen zijn dan die nu is. Verder een prima apparaat en goede aanvulling op onze grote 'gele'.

MarianneDc 27-08-2014

Indrukwekkend reinigingsvermogen!

Na eerst jaren met veel plezier gebruik te hebben gemaakt van onze professionele 'gele' stoomreiniger kregen we het idee om een handzame stoomreiniger voor de kleine huis, tuin en keuken schoonmaakklussen er bij te nemen. Een zoek- en vergelijkingstocht onder de handheld stoomreinigers leverde ons de overtuiging en het gevoel om te gaan voor de Philips SteamCleaner FC7012/01. Onze keuze is een goede keuze geweest want we zijn erg tevreden over het gebruik en de resultaten van deze kleine krachtpatser.
De stoomreiniger werkt eenvoudig: eerst het waterreservoir vullen, de aan/uit knop in de goede stand zetten, iets minder dan een minuut wachten totdat de stoom is opgewekt en daarna de andere knop indrukken om het apparaat te laten stomen. Met het precisiemondstuk kan zeer gericht worden schoongemaakt, de vier bijgeleverde microvezelschijven zijn te gebruiken voor het meer vlakke schoonmaakwerk. De reinigingscapaciteit is indrukwekkend, het apparaat geeft binnen no-time stoom (in vergelijking tot de grote 'gele') en de handzaamheid is prettig. Wel hebben we twee punten van kleine kritiek/aandachtspunten voor Philips: de omvang van de inhoud van het waterreservoir had iets groter mogen zijn, deze is nu vrij snel leeg. Ook zou de stroomsnoer iets langer mogen zijn dan die nu is. Verder een prima apparaat en goede aanvulling op onze grote 'gele'.

AS86 22-08-2014 Product paar weken in bezit

Deze stoomreiniger is handig in het gebruik; snel klaar en je hebt geen extra schoonmaakmiddelen nodig. Ideaal in de keuken (aanrecht) of in de badkamer (o.a. douche). Het reservoir is klein waardoor je regelmatig moet vullen.

Aniek1234 22-08-2014

Handig apparaat met name voor ramen en vlekken

Ik gebruik de Philips Steamcleaner nu drie weken.
Bij het openen van de doos valt op dat er geen opbergtasje of etui is inbegrepen om de pads in te doen; nu slingeren de pads los rond. De handleiding geeft met duidelijke illustraties aan hoe het apparaat gebruikt dient te worden, zodat ik al snel aan de slag kon.
De Steamcleaner is snel klaar voor gebruik, maar je moet tussendoor wel regelmatig het waterreservoir vullen omdat deze relatief klein is.

Ik heb onder andere de ramen van de douchecabine schoongemaakt: het glas wordt snel streeploos schoon. Even er overheen stomen en met een droge handdoek afdoen. Ideaal dus voor het schoonmaken van ramen, mits je een stopcontact in de buurt hebt in verband met de snoer.
Kalkafzetting in de douche (glas + tegels) gaat er deels van af maar niet geheel.
De vlekken op de deurmat verdwenen als sneeuw voor de zon. De stoomtuit heb ik nauwelijks gebruikt; voor grotere oppervlakken voldoen de pads prima.

Het apparaat ligt gemakkelijk in de hand en is niet te zwaar, waardoor je ook op lastiger bereikbare plekken (bijvoorbeeld aan de onderzijde van de douchecabine) het apparaat goed kunt bedienen. Ik gebruik 'm regelmatig in de badkamer, maar in de overige vertrekken van het huis alleen als er vlekken zitten.

Nick1985 21-08-2014

Fijn apparaat met vele mogelijkheden.

Het apparaat voelt stevig aan en ziet er modern uit. Het ligt goed in de hand en is helemaal niet zwaar, waardoor het gemakkelijk te gebruiken is. Het schoonmaken gaat heel goed, en het vuil wordt mooi opgenomen door de meegeleverde doekjes die in mum van tijd vies zijn. Je verwacht dat het normaal al schoon is, maar met dit apparaat zie je pas hoe vuil het eigenlijk nog is. Het apparaat is ook goed te gebruiken om de ramen te wassen, je krijgt deze mooi streeploos schoon. Het enige nadeel is dat het apparaat op netstroom werkt, waardoor je in de buurt van een stopcontact moet zijn. Maar wij zijn heel blij met dit apparaat, ons huis is nog nooit zo schoon geweest! Zelfs hardnekkige vetvlekken zijn gemakkelijk te verwijderen.

FamKuipers 12-08-2014

Compacte, handzame stoomreiniger

Prettige stoomreiniger vanwege zijn omvang en gewicht. Door de driehoekige pad kun je tot in kleine hoekjes komen. Prima voor de badkamer. Tegels, sanitair, spiegel en glazen douchewand blinken weer. Na het reinigen nog wel even de druppeltjes verwijderen met een droge doek.

FamKuipers 12-08-2014 Product paar weken in bezit

Compacte en lichtgewicht stoomreiniger. Door de driehoekige pad kun je zelfs tot in kleine hoekjes komen. Ook de rondingen in mijn douchewand worden moeiteloos schoon. Na het gebruik van de stoomreiniger met een droge doek de oppervlaktes droog wrijven en zowel glas als tegels blinken.

Klein nadeel vind ik het kleine waterreservoir waardoor je regelmatig moet vullen.

Wen79 11-08-2014

lekker en hygienisch schoon!

Ik vind de stoomreiniger een uitkomst voor vettige oppervlakken, het is snel schoon en weer vetvrij. Ook voor kalkaanslag is de hitte van de stoom handig. Dus de keuken en badkamer zijn gebaat bij dit apparaat! Heel handig zijn de verschillende opzetstukken die je er op kunt zetten, de één met een soort tuit om tussen dingen te komen en de andere als een soort strijkijzer met veel bijgeleverde hoesjes voor grote oppervlakken. Een klein nadeel is het reservoir, dat had iets groter gemogen en het snoer wellicht iets langer. Over het algemeen ben ik erg tevreden!!

linda2115 06-08-2014 Product paar weken in bezit

Een heel handig apparaat. Doordat hij compact is makkelijk in gebruik. Maakt goed schoon. Veel extra doekjes. Enige kleine nadeel vind ik het snoer. Is wel lang maar ik heb in mijn badkamer geen stroom dus had een verlengsnoer nodig. Draadloos zou in mijn geval helemaal super zijn.

Linda39 06-08-2014

een handig compact apparaat

De Philips SteamCleaner is heel handig in gebruik. Ik gebruik hem vooral voor mijn badkamer. De tegeltjes worden snel goed schoon.

Karin979 05-08-2014 Product paar dagen in bezit

Erg handig apparaat. Heeft een lange electriciteitsnoer. Waterreservoir is makkelijk bij te vullen. Reinigingsvlak is in een driehoeksvorm. Warmt snel op. Maakt goed schoon. Geen gesleep meer met emmers water.

Karin979 05-08-2014

Erg handig apparaat

Sinds een paar dagen in gebruik. Erg handig apparaat. Heeft een lang electriciteitssnoer. Warmt snel op. Waterreservoir is makkelijk bij te vullen. Ideaal om snel even schoon te maken.