Dirt Devil AquaClean M317 - Reviews

Type
draagbaar
Inhoud waterresservoir
0,30 liter

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

4nne 24-05-2014 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldig apparaat!! Er zitten een paar nadelen aan, nl: reservoir is klein waardoor hij maar korte tijd te gebruiken is, je kunt de stoomknop niet vastzetten waardoor je af en toe handen te kort komt (met name als je de slang gebruikt: 1 hand voor de slang, 1 hand voor de knop en dan nog een hand om iets vast te houden...) en je moet alles wel met een doekje na afnemen vanwege het water maar daar staat dan ook tegenover, dat hij echt geweldig schoonmaakt. Mijn oven is weer als nieuw, en die hoop had ik allang opgegeven, mijn bank is weer schoon, kortom, voor deze prijs geweldig apparaat. Wil je echt een apparaat zonder minpunten, dan moet je een categorie hoger in prijs gaan zitten.

ps. duurzaamheid is mij nog onbekend, maar moet er persé een cijfer voor geven...

Anja 14-02-2017 Product paar maanden in bezit

Goed resultaat

Stoomkracht prima, goed resultaat. Alleen reservoir is snel leeg en het duurt 30 minuten voordat het weer bijgevuld kan worden. Stoomknop kun je niet vastzetten, bediening wordt moeilijker als je twee handen nodig hebt. Alleen geschikt voor hele korte klusjes (10 tot 15 minuten).

PeetersC 14-03-2013 Product paar dagen in bezit

Deze handstoomreiniger is alleen voor kleine(korte) schoonmaakklusjes.Omdat het tankje vrij snel leeg is,ongeveer 15 minuten.Dan moet je 30 minuten wachten om bij te vullen.Het beste is om met korte stoomstootjes schoon te maken.Het apparaat moet elke keer weer even opladen(bar) na een aantal stoom-stootjes.Dus hiermee kan je bv geen grote tegelwanden in 1 keer doen.Maar dat staat ook in de (duidelijke) handleiding.Zoiets als een toiletpot/bril,onder de rand is snel en goed heel schoon te stomen. Het glimt en blinkt.Keukenkastdeurtjes gaan ook prima, maar eventueel nadrogen met een (microvezel)doekje.Streeploos.Rond de kranen:super schoon.Typisch dus een stoomreiniger voor kleine schoonmaakklusjes.Wil men wat minder vocht na de stoomstoot, kan men een extra microvezeldoekjes eromheen doen,hoewel dat eigenlijk niet de bedoeling zou moeten zijn.Maar schoon wordt alles wel.En daar gaat het tenslotte om.