Philips GC8940

Inhoud
2 liter
Druk
8 bar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8940 op Kieskeurig.be.

Kojak 28-12-2018

Enorm tevreden

Geschreven voor: Philips GC8940

Ik ben zeer tevreden over dit toestel. De strijk is nog sneller gedaan. Een zeer efficiënt en gemakkelijk toestel.

Pluspunten

• Efficiënt
  • Gebruiksvriendelijk

Marleen 28-12-2018

Strijken gaat veel soepeler

Geschreven voor: Philips GC8940

In vergelijking met een reguliere strijkijzer is deze stoomgenerator echt een upgrade. De strijkijzer is erg licht. Hij is veel lichter dan een normale strijkijzer. De SteamGlide zoolplaat zorgt ervoor dat het strijken erg soepel gaat. Doordat er veel stoom uit, verdwijnen kreukels snel. Je hoeft geen kracht te zetten om je kleren of handdoeken te strijken. Het gaat haast vanzelf. Mocht je toch iets hebben waar veel kreukels in zitten, dan kun je extra stoomstoten geven, of de max stand gebruiken. Er zit geen temperatuurknop op, maar dat is ook niet nodig, de strijkijzer kiest zelf de juiste temperatuur. Je hoeft je was dus niet te sorteren. Verder vind ik het fijn dat er een eco-modus op zit, die minder stroom kost. Als je kleinbehuisd bent, let dan wel op. De stoomgenerator is veel groter is dan een regulier strijkijzer. Je moet wel voldoende kastruimte hebben om hem kwijt te kunnen. Dat zelfde geldt voor je strijkplank, ook die moet voldoende ruimte bieden om hem op te kunnen zetten.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Strijkt soepel
  • Eco-modus
  • Stelt zelf de juiste temperatuur in
  • Makkelijk in het gebruik

Minpunten

• Groot (moeilijk op te bergen)
  • Kan tussendoor niet rechtop zetten
  • Toevoerslang is moeilijk op te bergen

SpeelmanM 07-09-2020

het produkt is aangenaam en licht in gebruik.

Geschreven voor: Philips GC8940

Licht in gebruikt. Strijkt mooi glad en door de elegante vorm kan je de moeilijkste kreukjes glad strijken. Super blij met deze aankoop!

Kuijsvrouw 28-08-2020

Strijkt lekker licht

Geschreven voor: Philips GC8940

Het is een fijne strijkgenerator. Zeer tevreden alleen de vergrendeling van de strijkbout gaat niet zo soepel.
En wanneer je klaar bent met strijken en dan toch nog wat moet strijken is direct de opwarmtijd weer lang.

Munt 26-07-2020

super centrale vapeur

Geschreven voor: Philips GC8940

J'ai choisi cette note, car cette centrale vapeur est exceptionnel, elle a une très bonne puissance et le repassage sans choix de température est super, je ne voudrais plus un autre système de chauffe

Fabriekje 23-05-2020

Strijken wordt bijna leuk

Geschreven voor: Philips GC8940

Had veel eerder zo’n strijkijzer moeten aanschaffen. Het strijken gaat heel soepel, het ijzer is licht en strijkt de kreukels snel weg. Ideaal dat je de temperatuur niet hoeft in te stellen, dus geen verbrande stoffen meer. Van katoen tot zijde, alles strijkt prima.
Het is zelfs bijna leuk om te strijken.

Bob! 12-02-2020

Strijkt lekker weg

Geschreven voor: Philips GC8940

Mooi apparaat die het strijken makkelijk en soepel maakt. Gaat een stuk sneller dan de traditionele strijkijzers.

Treblas 03-02-2020

Mogelijkheid tot aanvullen tijdens het strijken

Geschreven voor: Philips GC8940

Ik had vroeger ook een strijkijzer van Philips, met een waterreservoir onder het ijzer. Voor het bijvullen moest ik wachten tot het afgekoeld was. Ik heb een verwarmbare strijkplank met afzuiging en blaasfunctie die perfect werkt. Sinds ik die nieuwe strijkgenerator gebruik, krijg ik steeds op de vloer onder de plank condensatie, hetgeen ik vroeger niet had! Ik gebruik voor mijn strijkijzer steeds regenwater, zoals mij destijds werd aanbevolen door de verkoper en na 5 strijkbeurten brandde "Decalc" lichtje reeds! Ik heb het apparaat ontkalkt zoals beschreven in de handleiding. Is dit normaal gezien ik toch geen kalkhoudend water gebruik?
Voor de rest ben ik wel over het algemeen tevreden over het strijkresultaat. Kan u mij een oplossing voorstellen voor bovenvermelde problemen.

Met dank

Hen3 08-12-2019

Supersnel

Geschreven voor: Philips GC8940

Supersnel strijken met minimale inspanning. De automatische tempratuurregeling. Het grote waterreservoirs zorgt ervoor dat je lang kunt strijken.

Bibiml 27-11-2019

Geweldig

Geschreven voor: Philips GC8940

Het is een geweldig strijkijzer. Warmt snel op, strijken gaat erg makkelijk en snel, licht strijkijzer. Echt perfect! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

DW'tje 27-11-2019

Mooie, lichte strijkijzer.

Geschreven voor: Philips GC8940

Geeft goed resultaat op diverse stoffen. Stoom etc is handig te bedienen. De strijker is licht en goed vast te houden. Apparaat ziet er mooi uit en het vast klikken van de strijker is makkelijk. Diepe kreukels gaan iets lastiger.
Snoer vind ik een beetje kort en het water bijvullen moet je rustig doen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Markm1987 22-11-2019

De Philips PerfectCare strijkt snel en kreukeloos.

Geschreven voor: Philips GC8940

De Philips PerfectCare Expert Plus GC8950/30 is een zeer fijne stoomstrijkijzer. Binnen 5 minuten met een volle waterreservoir is de strijkijzer klaar voor gebruik.

Ik hoef niet meer op de instellingen van de warmte te letten, want dat doet de Philips PerfectCare automatisch. Ik bespaar tijd omdat ik de strijkgoed niet meer op soort hoeft te sorteren en je voorkomt dat te warm strijkt. Hierdoor kun je zijde met katoen afwisselen.

Daarnaast is de stoomstrijkijzer licht in gebruik, al heb ik even moeten wennen dat ik het strijkijzer niet meer recht op kan zetten.

De overige pluspunten zijn:

Afneembare waterreservoir.
Systeem geeft zelf aan wanneer het ontkalkt moet worden.
Eco en turbo stand.
Makkelijk in de bediening.

Kortom zorgt de Philips PerfectCare Expert Plus GC8950/30 ervoor dat je snel en makkelijk je strijkwerk weg werkt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kyano08 21-11-2019

Goede resultaten

Geschreven voor: Philips GC8940

Goed resultaat, enige nadeel is het formaat, ivm de strijkplank [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anne vdW 18-11-2019

Super snel en perfect strijken

Geschreven voor: Philips GC8940

De stoomgenerator is makkelijk in gebruik. Het enige nadeel is dat je wel even goed over de opstelling van generator en strijkplank moet nadenken. De strijkbout is licht en maakt strijken minder intensief. Door de varianten van stoom die ingezet kunnen worden gaat ook de meest scherpe vouw eruit! Zeker een aanrader voor snel en effectief strijken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tijgetjedayko 18-11-2019

Fijne stoomgenerator met licht strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8940

Het voordeel van dit strijkijzer is dat het super licht is en makkelijk strijkt. Het heeft een afneembaar reservoir wat ook makkelijk te vullen is. Fijn product. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

van der Heijden 18-11-2019

Product werk super snel en is handig in gebruik

Geschreven voor: Philips GC8940

Ik ben zeer tevreden met de stoomgenerator van Philips. Door de automatische temperatuur regeling en het licht gewicht van het strijkijzer werkt het super snel. Voor hetzelfde resultaat ben je veel minder tijd kwijt! en aangezien strijken niet het leukste werk is is dit super fijn. Daarnaast wordt het niet zwaar of onprettig om te strijken aangezien het makkelijk in de hand ligt en het strijkijzer zeer ligt is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fae1992 17-11-2019

Uitstekend product!

Geschreven voor: Philips GC8940

Ik ben ontzettend enthousiast over de Philips PerfectCare stoomgenerator! Het ziet er goed uit, is eenvoudig in gebruik en nog erg prettig om mee te werken ook. Het gewicht is uitstekend en het glijdt over elk oppervlak zonder enige problemen.Het reservoir is prima, niet te groot en zeker niet te klein en dus hoef je niet constant bij te vullen. In een mum van tijd ben je klaar met het karwei en is alles netjes gestreken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 15-11-2019

Super snel en makkelijk strijken!

Geschreven voor: Philips GC8940

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuw strijkijzer. Die ik heb is oud en het kost best wat kracht om de kleding netjes te krijgen. Nu ik deze strijkijzer/Stoomgenerator gebruik gaat het echt veel makkelijker. Je vliegt letterlijk over je kleding heen en de kreukels gaan er heel snel uit door de kracht waarmee de stoom uit het strijkijzer komt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

pip2019 14-11-2019

lichte krachtige stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8940

deze stroomstrijkijzer is zeer licht en daarom erg fijn in gebruik
krachtige stoom waar zelfs de ergste kreukels mee verdwijnen
automatische temperatuur regelaar
raad hem echt aan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

EllenV18 14-11-2019

Super handig!

Geschreven voor: Philips GC8940

Strijken gaat super snel. temperatuur hoef je niet in de stellen en de strijkbout is erg licht in je hand. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]