Philips GC8940

Inhoud
2 liter
Druk
8 bar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8940 op Kieskeurig.be.

Kojak 28-12-2018

Enorm tevreden

Geschreven voor: Philips GC8940

Ik ben zeer tevreden over dit toestel. De strijk is nog sneller gedaan. Een zeer efficiënt en gemakkelijk toestel.

Pluspunten

• Efficiënt
  • Gebruiksvriendelijk

Marleen 28-12-2018

Strijken gaat veel soepeler

Geschreven voor: Philips GC8940

In vergelijking met een reguliere strijkijzer is deze stoomgenerator echt een upgrade. De strijkijzer is erg licht. Hij is veel lichter dan een normale strijkijzer. De SteamGlide zoolplaat zorgt ervoor dat het strijken erg soepel gaat. Doordat er veel stoom uit, verdwijnen kreukels snel. Je hoeft geen kracht te zetten om je kleren of handdoeken te strijken. Het gaat haast vanzelf. Mocht je toch iets hebben waar veel kreukels in zitten, dan kun je extra stoomstoten geven, of de max stand gebruiken. Er zit geen temperatuurknop op, maar dat is ook niet nodig, de strijkijzer kiest zelf de juiste temperatuur. Je hoeft je was dus niet te sorteren. Verder vind ik het fijn dat er een eco-modus op zit, die minder stroom kost. Als je kleinbehuisd bent, let dan wel op. De stoomgenerator is veel groter is dan een regulier strijkijzer. Je moet wel voldoende kastruimte hebben om hem kwijt te kunnen. Dat zelfde geldt voor je strijkplank, ook die moet voldoende ruimte bieden om hem op te kunnen zetten.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Strijkt soepel
  • Eco-modus
  • Stelt zelf de juiste temperatuur in
  • Makkelijk in het gebruik

Minpunten

• Groot (moeilijk op te bergen)
  • Kan tussendoor niet rechtop zetten
  • Toevoerslang is moeilijk op te bergen

Heiwegen 08-12-2019

Supersnel

Geschreven voor: Philips GC8940

Supersnel strijken met minimale inspanning. De automatische tempratuurregeling. Het grote waterreservoirs zorgt ervoor dat je lang kunt strijken.

Bibiml 27-11-2019

Geweldig

Geschreven voor: Philips GC8940

Het is een geweldig strijkijzer. Warmt snel op, strijken gaat erg makkelijk en snel, licht strijkijzer. Echt perfect! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

DW'tje 27-11-2019

Mooie, lichte strijkijzer.

Geschreven voor: Philips GC8940

Geeft goed resultaat op diverse stoffen. Stoom etc is handig te bedienen. De strijker is licht en goed vast te houden. Apparaat ziet er mooi uit en het vast klikken van de strijker is makkelijk. Diepe kreukels gaan iets lastiger.
Snoer vind ik een beetje kort en het water bijvullen moet je rustig doen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Markm1987 22-11-2019

De Philips PerfectCare strijkt snel en kreukeloos.

Geschreven voor: Philips GC8940

De Philips PerfectCare Expert Plus GC8950/30 is een zeer fijne stoomstrijkijzer. Binnen 5 minuten met een volle waterreservoir is de strijkijzer klaar voor gebruik.

Ik hoef niet meer op de instellingen van de warmte te letten, want dat doet de Philips PerfectCare automatisch. Ik bespaar tijd omdat ik de strijkgoed niet meer op soort hoeft te sorteren en je voorkomt dat te warm strijkt. Hierdoor kun je zijde met katoen afwisselen.

Daarnaast is de stoomstrijkijzer licht in gebruik, al heb ik even moeten wennen dat ik het strijkijzer niet meer recht op kan zetten.

De overige pluspunten zijn:

Afneembare waterreservoir.
Systeem geeft zelf aan wanneer het ontkalkt moet worden.
Eco en turbo stand.
Makkelijk in de bediening.

Kortom zorgt de Philips PerfectCare Expert Plus GC8950/30 ervoor dat je snel en makkelijk je strijkwerk weg werkt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Smitk 21-11-2019

Goede resultaten

Geschreven voor: Philips GC8940

Goed resultaat, enige nadeel is het formaat, ivm de strijkplank [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anne vdW 18-11-2019

Super snel en perfect strijken

Geschreven voor: Philips GC8940

De stoomgenerator is makkelijk in gebruik. Het enige nadeel is dat je wel even goed over de opstelling van generator en strijkplank moet nadenken. De strijkbout is licht en maakt strijken minder intensief. Door de varianten van stoom die ingezet kunnen worden gaat ook de meest scherpe vouw eruit! Zeker een aanrader voor snel en effectief strijken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-11-2019

Fijne stoomgenerator met licht strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8940

Het voordeel van dit strijkijzer is dat het super licht is en makkelijk strijkt. Het heeft een afneembaar reservoir wat ook makkelijk te vullen is. Fijn product. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

van der Heijden 18-11-2019

Product werk super snel en is handig in gebruik

Geschreven voor: Philips GC8940

Ik ben zeer tevreden met de stoomgenerator van Philips. Door de automatische temperatuur regeling en het licht gewicht van het strijkijzer werkt het super snel. Voor hetzelfde resultaat ben je veel minder tijd kwijt! en aangezien strijken niet het leukste werk is is dit super fijn. Daarnaast wordt het niet zwaar of onprettig om te strijken aangezien het makkelijk in de hand ligt en het strijkijzer zeer ligt is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JaimyR 17-11-2019

Deze stoomgenerator had ik eerder moeten hebben!

Geschreven voor: Philips GC8940

Strijken is niet mijn favoriete bezigheid, dus ik had deze stoomgenerator al veel eerder moeten hebben! De stoomgenerator heeft een groot waterreservoir zodat bij vullen met water niet meer nodig is onder het strijken. Het ijzer is snel opgewarmd en het ijzer is een lichtgewicht, hierdoor ligt het fijn in de hand en is strijken een stuk prettiger. Door de stoom verdwijnen kreukels als sneeuw voor de zon. Het fijne van deze stoomgenerator is dat je de temperatuur niet hoeft in te stellen en dus achter elkaar kan door strijken. Voorsorteren is niet meer nodig en kleding of plankhoes verbranden is verleden tijd. De grote van de stoomgenerator was even wennen, maar door alle pluspunten went dit ook snel. Het fijne van deze stoomgenerator is dat je het ijzer vast kunt zetten aan het waterreservoir en daardoor makkelijk is op te bergen. Het strijken gaat een stuk sneller met deze stoomgenerator en het resultaat is fantastisch! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fae1992 17-11-2019

Uitstekend product!

Geschreven voor: Philips GC8940

Ik ben ontzettend enthousiast over de Philips PerfectCare stoomgenerator! Het ziet er goed uit, is eenvoudig in gebruik en nog erg prettig om mee te werken ook. Het gewicht is uitstekend en het glijdt over elk oppervlak zonder enige problemen.Het reservoir is prima, niet te groot en zeker niet te klein en dus hoef je niet constant bij te vullen. In een mum van tijd ben je klaar met het karwei en is alles netjes gestreken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 15-11-2019

Super snel en makkelijk strijken!

Geschreven voor: Philips GC8940

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuw strijkijzer. Die ik heb is oud en het kost best wat kracht om de kleding netjes te krijgen. Nu ik deze strijkijzer/Stoomgenerator gebruik gaat het echt veel makkelijker. Je vliegt letterlijk over je kleding heen en de kreukels gaan er heel snel uit door de kracht waarmee de stoom uit het strijkijzer komt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

pip2019 14-11-2019

lichte krachtige stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8940

deze stroomstrijkijzer is zeer licht en daarom erg fijn in gebruik
krachtige stoom waar zelfs de ergste kreukels mee verdwijnen
automatische temperatuur regelaar
raad hem echt aan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

EllenV18 14-11-2019

Super handig!

Geschreven voor: Philips GC8940

Strijken gaat super snel. temperatuur hoef je niet in de stellen en de strijkbout is erg licht in je hand. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Saraken 27-05-2019

Top

Geschreven voor: Philips GC8940

Zeer tof strijkijzer. Mooi design, licht gewicht in de hand, groot reservoir, moet de temperatuur niet meer regelen doet hij allemaal zelf. Zeker een aanrader, heb zelf altijd veel strijk met 2 kindjes en ben hier heel tevreden van van!
Oorspronkelijk gepost op philips.be

LievenB 12-04-2019

Supersnel

Geschreven voor: Philips GC8940

Dit apparaat is een ongelofelijke vooruitgang in mijn strijk. Door dit apparaat ben ik 3 of 4 keer zo snel klaar met m'n strijk dan vroeger. Schitterend.

WilcoC 07-01-2019

Mooi licht strijkijzer met groot waterreservoir

Geschreven voor: Philips GC8940

Super fijn strijkijzer doordat hij en licht is, een groot waterreservoir heeft en je hoeft geen temperatuur in te stellen.

Ik draag veel overhemden en zie er graag netjes uit (en ben een man) dus wil ook graag makkelijk gebruiksgemak.

De Philips GC8940 voldoet hier aan alle eisen. Water bijvullen, apparaat aanzetten en en strijken maar. Door dat je geen temperatuur hoeft in te stellen is dit ideaal.

Pluspunten

• Geen temperatuur instellen
  • Groot waterreservoir
  • Makkelijk in gebruik
  • licht en glad strijkijzer

Minpunten

• groot van formaat

katrienmo 03-01-2019
  • Product gekregen

Efficiënt

Geschreven voor: Philips GC8940

Het strijken gaat met dit toestel echt sneller.
Overtrof mijn verwachtingen.
Waar ik vroeger 2-3 keer over iets moest strijken, volstaat nu 1 keer.

Pluspunten

• Snelheid
  • Efficiënt

Minpunten

• Zwaar

WilcoC 03-01-2019

Super fijn, licht en makkelijk te gebruiken strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8940

Ik was toe aan een nieuw strijkijzer.

Doordat ik veel overhemden draag en netjes voor de dag wil komen (en een man ben) wil ik wel wat gebruiksgemak.

Dit apparaat voldoet daarmee aan mijn verwachtingen. Apparaat bijvullen met water, aanzetten en wachten tot je kan strijken. Doordat je zelf geen temperatuur hoeft in te stellen is dit ideaal. Super glad en glijd makkelijk over de stof. Makkelijk met stoom te doseren en door het grote reservoir ook niet snel bij te vullen.

Kortom, dikke aanrader