Philips GC9647

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC9647 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

Modres 02-07-2018

Heerlijke stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9647

Ik heb de stoomgenerator gekocht na jarenlang een stoomstrijkijzer te hebben gebruikt. Wat een verademing! Door de stoomstoten die je zef kunt bedienen is mijn was en mijn lakens zo gestreken. Het reservoir is makkelijk te vullen en het toestel is binnen no time warm en gebruiksklaar. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Snel warm
  • Lang snoer
  • Groot waterreservoir

LindeAEK 01-07-2018

Snel en licht

Geschreven voor: Philips GC9647

Deze stoomgenerator maakt het strijken van kleding in veel opzichten beter. Het is super licht waardoor je gemakkelijker beweegt en je arm ook minder snel of zelfs niet moe wordt. De kleding is meteen glad gestreken waardoor je veel tijd uitspaart. Ook de dikkere kleding kan je in één keer glad strijken door de stoomknop ingedrukt te houden. Hij warmt snel op, heeft een leuk modern design en de watertank is makkelijk bij te vullen. Ik moet alleen wennen aan de draad die verbonden is aan het strijkijzer maar na een paar strijkbeurten lijkt me dit wel te lukken. Hij is iets groter om op te bergen tegenover een klassiek strijkijzer maar dat neem je er graag bij! Voor mij is dit een meerwaarde in het huishouden.

Pluspunten

• Snel
  • Licht
  • Volume watertank
  • Warmt snel op
  • Modern design

Minpunten

• Groot

Atleet 27-06-2018

Handig toestel

Geschreven voor: Philips GC9647

Strijkijzer doet wat je er van verwacht, namelijk snel en vlot strijken!
Toestel heeft een mooi design en is licht hanteerbaar en heeft een groot waterreservoir.
Nog een pluspunt is dat je geen temperatuur meer hoeft in te stellen.
Kortom wij willen niet meer terug naar ons oude toestel!!!

Pluspunten

• Mooi design
  • Licht hanteerbaar
  • Geen temperatuur instellen

mr lego 26-06-2018

Philips lost verwachtingen helemaal in !!!!

Geschreven voor: Philips GC9647

Heb dit ijzer nu 3 weken in mijn bezit en ben er heel tevreden mee !!! Wat meteen opvalt is het gemak van strijken. De strijkzool is zo glad en de stoomfunctie heel krachtig dat het veel minder moeite kost om tot een mooi resultaat te komen. Het strijkijzer is ook een stuk lichter dan de meeste ijzers. Ook geen gedoe met hitte instellingen gezien het ijzer zelf voelt welke temperatuur het moet gebruiken. Bijvullen kan heel eenvoudig op elk moment en dit hebben niet alle strijkijzers. Ons vorig model moest eerst afkoelen alvorens bij te vullen. Ik moest wel even wennen aan de vrij verticale strijkijzerhouder. Had soms het gevoel dat het ijzer er zou afglijden bij terugplaatsen doch dat deed hij niet. Al bij al maar een detail. Ik ben helemaal pro !!!!

Pluspunten

• super gladde strijkzool
  • eenvoudige bediening
  • lichtgewicht ijzer
  • handig opberggedeelte voor kabels

Minpunten

• geen gevonden

Tihy 26-06-2018

TOPproduct

Geschreven voor: Philips GC9647

Laat strijken nu een van mijn minst geliefde huishoudelijke taken zijn, om die reden was ik op zoek naar een goed strijkijzer.
Ik heb het strijkijzer nu enkele weken in mijn bezit en ben super tevreden.
De strijkmand wordt nog net niet weggetoverd ;)

Het is een zeer licht strijkijzer dat zeer makkelijk in de hand ligt.
Het is een groot toestel maar dit impliceert uiteraard ook een grote watertank, die je bovendien tijdens het strijken kan bijvullen. Wanneer het water leeg is gaat er een duidelijk indicatielampje branden.

Het strijkijzer warmt zeer snel op en geeft een 'piep' wanneer het klaar is.

Aangezien het strijkijzer zelf de temperatuur regelt, kan je gewoon de hele tijd verder strijken zonder te moeten opletten dat het ijzer te warm is.
Ook het ijzer laten staan is, zoals beloofd wordt in de handleiding, geen probleem.

Ik gebruikte het strijkijzer om een hele berg was te strijken in alle soorten en maten en ik moet zeggen, het ging verrassend vlot. De plooien zijn zeer snel glad gestreken.

Daarnaast streek ik er ook nappen mee voor een restaurant. Nappen die net nieuw waren en bijgevolg harnekkige plooien kenden vanuit de verpakking en ik moet zeggen het ging heel vlot.

Als ik dan toch een minpunt moet zeggen: ik vind het niet stiller dan mijn vorige strijkijzer. En er is veel stoom waardoor de grond misschien wat nat wordt. Maar dat zijn nu toch geen struikelblokken denk ik dan.

Ik zou het strijkijzer meer dan aanbevelen! Het is zijn geld zeker waard.

Pluspunten

• groot waterreservoir
  • bijvullen tijdens strijken
  • automatische temperatuurregelaar
  • snel warm

Minpunten

• veel stoom

Nathalie 21-06-2018

Super stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9647

Dit is echt een superproduct. Vanaf het eerste moment dat ik het gebruikte, had ik geen behoefte meer om mijn vorige stoomgenerator te gebruiken. Deze is echt super licht en makkelijk hanteerbaar. En het glijdt vrijwel over je wasgoed. Maar het grootste voordeel vind ik toch dat deze in tegenstelling tot mijn vorig toestel zo goed als geen lawaai maakt. Het enige nadeel vind ik dat je het waterreservoir niet zelfstandig kan neerzetten.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Licht hanteerbaar
  • Makkelijk op te bergen
  • Snel opgewarmd

Minpunten

• Waterreservoir kan niet zelfstandig staan

Squazi 21-06-2018

Top, innerlijk en uiterlijk

Geschreven voor: Philips GC9647

Ik heb de eer gehad dit product uit te mogen testen. Deze stoomgenerator moet het niet alleen van zijn looks hebben (prachtig design), maar ook de performance is zeer goed. Het ijzer is iets kleiner dan wat ik gewoon ben en heel licht, beiden voordelig. Het ijzer glijdt over hemden en haalt alle plooien weg. Ook het ontkalkingssysteem is een plus. Het toestel heeft een korte opwarmtijd, dus je kan snel aan de slag. En wat me opviel: dit toestel is stil! Enkel het opbergen van het snoer zou anders mogen.

• Korte opwarmtijd
  • Krachtige prestatie
  • Stil

Minpunten

• Opbergen snoer

Prinsjesmama 20-06-2018

Een aanrader in de categorie van de stoomgeneratoren!!!

Geschreven voor: Philips GC9647

Dit is een stoomgenerator met een mooi design en een lichte strijkbout. Met de stoomgenerator erbij is het een vrij groot toestel, waar ik echter met veel plezier plaats voor maak.
De watertank is groot en het is niet nodig om te wachten met strijken eens bijgevuld. De eco-knop indrukken geeft een even goed resultaat. Het strijken gaat snel! Ik heb de kledij wat laten verluchten na het strijken door ze op kapstokjes te hangen en pas daarna alles opgeplooid. Maar op zich hoeft dat niet. Het ging bijzonder vlot omdat dit systeem een supervoordeel heeft: je hoeft je kledij niet te sorteren. Je kan alles vlot na elkaar strijken: zijde, katoen, delicate stoffen… je strijkzool maakt alles netjes glad. Ik kon het ook moeilijk geloven maar het is echt zo. Dat je niet hoeft te wachten na het bijvullen van water en bovenal niet moet sorteren, maakt dat je in een mum van tijd een volle mand strijk wegwerkt én tevreden bent van het resultaat (en van jezelf).
Voor de kritische klanten (waaronder mezelf): ja, er is een minpuntje: door de vele stoom, vallen er druppeltjes op de grond. Dit is echter simpel verholpen door een doek onder de strijkplank te leggen. Probleem opgelost!
Ook de bekabeling opbergen is wat lastig, maar ik leg het er persoonlijk gewoon naast in de kast.
Dit strijksysteem betaalt de investering vlot terug door strijkgemak en extra vrijgekomen tijd om andere dingen te doen. Een absolute aanrader!

Pluspunten

• zeer efficiënt in gebruik
  • economisch
  • ergonomisch
  • knap design

Minpunten

• bekabeling wat lastig op te bergen
  • stoom druppelt op de grond

fre16 20-06-2018

Super toestel

Geschreven voor: Philips GC9647

Dit toestel raad ik iedereen aan,makkelijk in gebruik,zeer licht,temperaturen stellen zichzelf in,ontkalkt zichzelf,eco knop,super stoom,makkelijk opbergbaar,kortom,alles wat je in een strijkijzer zoekt.

Koen88 13-06-2018

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips GC9647

Wekelijks heb ik een enorme berg strijk.
Deze Philips stoom generator glijdt er moeiteloos door heen.
Strijken wordt een gemakkelijke en zelfs plezante taak hier mee.
Hardnekkige kreuken worden vlotjes onderpanden genomen.
Regelt de temperatuur automatisch. Het strijkijzer kan onmiddellijk van een jeans op een zijde blouse gezet worden, zonder schroeiplekken te veroorzaken.
Heeft ook een handig veiligheidsslot zodat , het strijkijzer niet van het waterreservoir kan vallen.
Nooit meer gebruik mijn oude strijkijzer ! Dit is een echte aanrader.

Pluspunten

• Regelt de temperatuur zelf
  • Groot waterreservoir
  • Maakt strijken makelijk
  • Ligt goed in de hand