Philips Steam&Go GC360

Princess 332853 Handheld Kledingstomer -  Opvouwbaar  – Ideaal voor op reis

Princess 332848 Kledingstomer

Princess 332848 Kledingstomer
Bekijk alle Stoomgeneratoren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Steam&Go GC360 op Kieskeurig.be.

8,1

Vicky d. 17-12-2019

Snel en makkelijk

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Ik strijk eigenlijk niet graag, maar vind het wel belangrijk dat we netjes de deur uitgaan.
Daardoor moet ik vaak snel nog iets strijken. Dit toestel is voor mij dus geweldig. Het warmt snel op, is ideaal voor tussendoor. Ik gebruik het voor mijn beddengoed kreukvrij te maken, een moeilijke broek met veel plooitjes te stomen, mijn jurken,....
Ik denk dat het ook ideaal is om mee te nemen op vakantie.
het waterreservoir is niet heel groot, maar je kan best wel een viertal kledingstukken stomen alvorens het terug op te vullen. Het vervangt mijn strijkijzer niet, maar is vooral iets voor tussendoor of voor bepaalde kledingstukken te strijken.

Snow86 12-12-2019

Ce qu il me manquait !

Très bon produit.
Je suis quelqu'un qui déteste repasser et ne le fait qu'en dernier recours. Avec ce nouveau produit defroisser un Vêtement devient un jeu d'enfant. Celui-ci est prêt en 1 min chrono et defroisse rapidement les vêtements. Je ne dis pas que c'est un plaisir mais ce n'est plus une corvée.

VeerleT 11-12-2019

Ideaal om snel iets te strijken

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Ideaal als je snel 1 of 2 stuks moet strijken maar het toestel kan geen strijkijzer vervangen. De kreuken gaan weg dus het werkt wel even goed als een normaal strijkijzer. Het waterreservoir is zeer klein en gaat ook maar 1 kledingstuk mee alvorens je het weer moet vullen. Het toestel zelf ligt goed in de hand en valt makkelijk te hanteren. Als je het toestel in het stopcontact steekt is er niet veel tijd nodig om op te warmen. Handig om in huis te hebben als aanvulling.

Lalessfc22 11-12-2019

Super

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Chauffe rapidement! Defroisse tous les vetements sur ceintre, leger et maniable, quel efficacité! Aucun regret

amelieamelie 10-12-2019

Idéal en voyage et repassages de dernière minute

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Ce produit est parfait pour les repassages urgents de dernière minute. Vous voyagez, cet appareil se case facilement dans un sac ou une valise et est idéal pour défroisser les vêtements pliés. Vous avez des enfants qui détestent repasser et qui viennent régulièrement chez vous avec des chemises qui semblent sortir e la machine à lessiver, vous pouvez leur faire ce cadeau qui les ravira, ils pourront repasser leurs vêtements au fur et à mesure qu'ils les portent. Très bonne prise en main, Cordon très long. Idéal pour le linge délicat. pour plus de facilité, mettez votre planche à repasser repliée à la verticale et accrochez le cintre avec votre vêtement sur le bord ce qui permet à la vapeur de repartir dans la planche. Un cadeau de noël idéal au vu de son très bon rapport qualité prix à offrir aux voyageurs mais surtout aux jeunes pour qui le repassage deviendra ludique. De plus le design est très élégant

Chaka18 10-12-2019

Super défroisseur

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Il est compact donc on peut l'emporter en déplacement, ce qui est un point fort pour cet appareil.
Le gant est très pratique, on ne risque pas de se brûler avec la vapeur.
Par contre, le réservoir pour l'eau est petit et il faut le remplir après 1 vêtement défroissé mais c'est normal vu que le défroisseur est petit.
Il défroisse super bien et assez vite, je l'ai testé sur plusieurs vêtements et j'en suis plus que satisfaite et mon fils de 18 ans aussi car il peut défroisser en vitesse un polo, une chemise ou un pull pour aller en sortie ;) Donc adopté par toute la famille ;)
Je l'ai même essayé sur des habits non repassés et franchement, je suis contente du résultat.
Je le recommande à 100%

LiLies 10-12-2019

Handig voor klein, snel strijkwerk

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Ik haat strijken en doe het dan ook nooit. Zelfs als het eigenlijk wel zou moeten... dan kom ik dus nogal verkreukeld voor de dag, of ik laat dat leuke bloesje of kleedje in de kast liggen. Jammer!
Met de Steam&Go is het heel makkelijk om snel, en zonder het gedoe van een strijkijzer en strijkplank, een kledingstuk mooi kreukvrij te krijgen.
Het toestel is licht, en ligt aangenaam in de hand. Het vullen van het reservoir is heel eenvoudig. De kabel is ook best lang wat heel fijn is. Warmt ook heel snel op, binnen een minuut kan je beginnen. En achteraf ook meteen weer opgeborgen in het hittebestendige zakje! De resultaten zijn ook echt goed, de hitteplaat werkt echt als een ministrijkijzertje en daarbij de stoom natuurlijk.
Het is even oefenen met hoe je hem best gebruikt maar moeilijk is het niet. Door de handschoen kan je je ook niet verbranden, al vond ik ze wel nogal klein/kort en het is een want, dus zonder vingers, wat het ietsje minder handig maakt.
Er komen soms wel wat waterdruppeltjes op je kleding, maar ik merkte dat ik af en toe het toestel niet rechtop hield bij het verticaal gebruik, en ik denk dat het vooral daaraan ligt. De druppeltjes drogen ook snel, het is maar water.
Kortom echt wel een handig ding voor het snel toonbaar maken van je gekreukte kleding :-)

Lukvdl9 10-12-2019

Makkelijk om snel iets kreukvrij te maken

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Om snel even een kledingstuk te kunnen kreukvrij maken is dit toestel zeer geschikt. Als je er meerdere wilt doen, kan dat ook.
Het toestel is snel opgewarmd en je kunt dus snel aan de slag. Dit is een groot voordeel.

Imkev 10-12-2019

Gemakkelijk als je weinig tijd hebt!

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Dit super gemakkelijk in de hand liggende machine zorgt ervoor dat je in mum van tijd een kledingstuk dat je snel nodig hebt kreukvrij hebt! Het enige nadeel dat ik tot nu toe ondervonden heb is dat het af en toe een lekje nalaat en ja een natte vlek hebt maar die is ook zo opgedroogd.
Voor de rest kan ik enkel maar zeggen top product!

KatjaL 10-12-2019

Onmisbaar voor wie weinig tijd heeft

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Dit toestel is een musthave voor wie niet graag strijkt.
Ik haal mijn strijkplank liefst zo weinig mogelijk boven. Kledij droog ik in de droogkast of aan kapstokken. Deze steam&go is ideaal voor de kledij die nét ietsje meer nodig heeft, of kledij die toch te lang in de wasmand heeft gelegen. Ook perfect om je kledij terug op te frissen wanneer je het al gedragen hebt.
Vanaf nu gaat deze steamer ook altijd mee op reis. Je komt toe op je bestemming, pakt je koffer uit, snel even met deze steamer erover, en je bent weer helemaal netjes. Perfect gewoon.
Het is geen vervanging voor een zwaar stoomstrijkijzer, het effect is echt niet hetzelfde. Maar dit is meer dan voldoende voor mij, ik ben fan!
Het apparaat is licht, snel klaar voor gebruik en heeft een lange kabel (vind ik écht belangrijk) zodat je niet gebonden bent aan je stopcontact.

Azra6161 09-12-2019

Parfait

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

très satisfaite de son utilisation, en 5 minutes il permet de défroisser rapidement un vêtement. Ce n'est pas très précis ni trop puissant mais ça défroisse, j'insiste sur le terme car ça ne remplace pas un repassage. Pratique pour mettre dans la valise.

Matthias VDE 09-12-2019

Easy life

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

De steam&go machine verandert jou dagplanning. Ik moet niet meer wachten op m'n vrouw om te strijken in de weekends. Ik kan gewoon mijn steam&go nemen en over mijn shirts gaan wanneer nodig. Het wordt zeer snel warm. De stoom gaat er echt door waardoor de shirts zeer snel strak zijn. Het is vrij licht van gewicht en zeer makkelijk beweegbaar. Het kan niet beter dan dit! Ik zou het aan iedereen aanbevelen.

lucdoctor 09-12-2019

un complément d'un fer à repasser normale

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

J'ai testé ce produit et je le trouve très interessant. En gros c'est un fer à repasser verticale, il est très puissant et je le trouve légère. Il est un peu grand donc dans une valise prends pas mal d'espace. Il est pratique à utiliser, mais noue ne devons pas nous attendre la même résultat d'un fer classique. Il est un supplément. Je l'utilise pour exemple quand je dois sortir et la chemise dans l'armoire est je dois l'utiliser rapidement. Avec cet appareille je peux défroisser rapidement ma chemise sans prendre le fer à repasser. Il est aussi pratique en voyage après avoir repris les vêtements de la valise. Je le conseille.

Lutada7 09-12-2019

Vraiment pratique

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Appareil super pratique et performant. Quand on n’aime pas le repassage comme moi, il permet de défroisser les vêtements sans trop d’efforts et en un temps record. En une minute à peine il est prêt à l’emploi et il prend très peu de place, ce qui permet de le prendre avec quand on part en voyage.

Gheysen 09-12-2019

Voor een snelle 'strijk'beurt

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Het is een leuk en handig toestel om snel iet te stomen of te strijken. De kreuken zijn er snel uit. Voor een grote strijk is een strijkijzer beter. Het toestel is ook snel opgewarmd.

Auxxx 08-12-2019

Pratique et efficace

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Chouette design avec une prise en main ergonomique et pratique. La mise en marche est facile: on remplit le réservoir d'eau, on branche sur secteur et c'est prêt. La vapeur est constante et ne mouille pas le linge.
La plaque chauffante permet de s'attaquer aux plis récalcitrants.
On peut soit s'en servir à la verticale pour défroisser un linge placé sur un cintre, soit à l'horizontale pour lisser un textile placé sur une table.
Le gant est vraiment utile pour éviter les brûlures.
Le pochette permet de l'emmener partout et tient peu de place. C'est génial pour rafraîchir un vêtement rapidement ou en voyage.

NaLoH 08-12-2019

Super pour voyage et repassage express

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

L'appareil est très rapidement prêt, on peut vraiment repasser en vitesse un vêtement dont on a besoin en dernière minutes ou rafraichir en quelques instant la chemise qu'on porte avant le rendez-vous suivent (il faut l'enlever quand même bien sûr ;-) )

incinema 06-12-2019

So little water container

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Water container is about a size of a battery. As a result you can steam only arms in one go. I wanted to steam my cocktail dress and it took over an hour.

S**** 05-12-2019

Voor de snelle, kleine strijk.

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Ik haat strijken en strijk daarom bijna nooit, mijn was gaat na het drogen netjes geplooid de kleerkast in. Soms moet ik dan héél last-minute nog iets dat té fel gekreukt is strijken. Hiervoor is de Steam&Go superhandig!Er is een groot verschil te zien, al is het resultaat niet perfect. Dit toestel kan zeker nooit een klassiek strijkijzer vervangen. Het reservoir is erg simpel te vullen, hij is supersnel opgewarmd en het toestel ligt goed in de hand. Het waterreservoir zit een beetje te los en "verschuift" in mijn hand terwijl ik het gebruik, wat niet altijd aangenaam is maar niet onoverkomelijk.Kortom: ideaal voor de snelle, kleine stoomklus maar meerdere stukken moet je niet na elkaar stomen. Tenzij je telkens het waterreservoir bijvult en een minuutje wacht tot hij weer warm is.De bijgeleverde handschoen gebruik ik niet, ik heb geen grip op de kleren en hij zit niet zo lekker.

Vanneste 05-12-2019

Ideale voor iedere man/vrouw

Geschreven voor: Philips Steam&Go GC360

Ik kreeg dit product cadeau en was een beetje sceptisch.
Ik heb niet veel tijd en ik moet me vaak haasten om alles gedaan te krijgen
De steamer is gelukkig heel makkelijk. Je vult het met water, doet de stekker in het stopcontact (lang snoer! Erg handig) en zet hem aan. Hij hoeft maar 45 seconde op te warmen en dan kun je beginnen.

Ideaal is de hittebestendige handschoen die erbij zit. Als je deze aan hebt kun je met die hand de stof strak trekken en met de andere hand met de steamer het product strijken. Binnen 2 minuten was Mn shirt klaar.

Ik ben erg tevreden. Er zit ook nog een handige opbergvak bij. Ideaal om zo hem in de kast op te ruimen!