Calor Pro Express

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Calor Pro Express op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

vicky 29-03-2018

een echte aanrader

Geschreven voor: Calor Pro Express

Tijdens het strijken weinig waterverbruik, toestel is ook snel klaar voor gebruik.gemakkelijk weg te bergen vooral ook omdat je de kabels kan wegbergen in het toestel zelf. Dat je het toestel kan vastklikken is ook een groot pluspunt voor het wegbergen! De gladde zool is supermakkelijk om te strijken en na mijn vorige toestel ben ik veel sneller klaar met strijken. De stoomkracht is zeker voldoende, zelfs als in eco stand. Zeker een aanrader dit toestel.

Pluspunten

• warmt snel op
  • waterreservoir makkelijk bij te vullen
  • krachtige stoom

Candice 27-03-2018

Strijken word je nieuwe hobby

Geschreven voor: Calor Pro Express

Ik vind dit persoonlijk een heel goed strijkijzer. Voor ik deze teste vond ik de prijs wat aan de hoge kant. Maar eenmaal ik deze gebruikte, was mijn mening snel veranderd. Dit toestel is zijn prijs echt waard. Denk maar eens aan al de tijd die je kunt besparen omdat hij zo vlot werkt. Er zijn een aantal extra opties die echt wel handig zijn. Zoals de extra lange snoeren, het bij te vullen waterreservoir, de eco-knop, het veiligheidssysteem die zichtzelf uitschakeld bij te lang niet gebruiken,... Een toestel die echt aan te raden is!

Pluspunten

• Extra lange snoeren
  • Glijd over de kledij
  • Eco- stand
  • Veiligheidssyteem die uitschakeld
  • Waterreservoir

Sabrina 25-03-2018

Goed strijkijzer

Geschreven voor: Calor Pro Express

Goed strijkijzer, snel warm, zeer goede stoomfunctie. Groot waterreservoir, makkelijk opvulbaar. Gladde strijkzool. Efficiënt. Zelfs op eco stand goed te strijken.

Pluspunten

• Gladde zool
  • Goed en groot waterreservoir.
  • Goede stoomfunctie

Minpunten

• Past niet op elke strijkplank

Els1709 20-03-2018

snel warm

Geschreven voor: Calor Pro Express

Heel goed toestel. Zeer snel warm. De Draad mocht misschien iets langer.
Slot werkt super, strijkzool kan er niet afvallen bij opbergen. Handige anti kalk stick

Pluspunten

• Snel warm
  • strijkijzer kan niet vallen bij opbergen

Minpunten

• korte draad

Ruth 15-03-2018

Vlot strijken

Geschreven voor: Calor Pro Express

Snel op temperatuur, meerdere stoominstelllingen, strijkt vlot, groot waterreservoir. Wel wat wennen ten opzichte van mijn vorig toestel, deze voelt iets zwaarder aan en ook het 'stoomknopje' wordt soms per toeval ingedrukt bij het vastnemen van het strijkijzer.

Pluspunten

• Snel op temperatuur

Minpunten

• Zwaar

Blondie 15-03-2018

Super tevreden!

Geschreven voor: Calor Pro Express

Strijken is echt een plezier geworden. Het toestel is zeer snel warm. Het strijkijzer is niet te zwaar en ligt zeer goed in de hand. Kreuken krijg je zeer snel en makkelijk uit de kledij door de uitstekende stoomfunctie. Ook een waterreservoir is een groot pluspunt. Kortom ben ik super tevreden over mijn strijkijzer het is het beste model die ik al ooit gehad heb!

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Makkelijk hanteerbaar
  • Uitstekende stoomfunctie

Minpunten

• Nog al groot

Sarahlemmens 15-03-2018

Snel en efficiënt

Geschreven voor: Calor Pro Express

Het strijkijzer heeft een groot ijzer dat snel over de kledij glijdt. Er is een groot waterreservoir. Er komt voldoende stoom uit zonder dat er waterdruppels aan de strijkplank achter blijven.

Pluspunten

• Snel
  • Groot waterreservoir
  • Groot ijzer

Minpunten

• Je hebt zeker een grote strijkplank nodig

Isabella 14-03-2018

Verrassend strijkgemak

Geschreven voor: Calor Pro Express

Als je de machine in zijn totaliteit ziet staan verwacht je niet de lichtheid en vlotheid in gebruik. Heel handig reservoir. Uitneembaar en dus eender wanneer op te vullen. Ook het opberggemak van het toestel valt me op. Kortom, de strijk is vlugger gedaan, de kwaliteit van het strijken gaat er enorm op vooruit. Een echte aanrader.

Pluspunten

• kwaliteit
  • goede prijs/kwaliteit
  • eenvoudig in gebruik
  • opberggemak
  • snel warm

Ann 12-03-2018

Een plezier om mee te strijken

Geschreven voor: Calor Pro Express

Heel tevreden over het strijkijzer , kan een helemand strijken zonder bij te vullen en zelfs op de eco stand gaancontent://media/external/file/15752 de hardnekkigste kreuken er uit . Goed hanteerbaar ook .

Pluspunten

• Goef hanteerbaar
  • Mooi strijkresultaat

Sanne lodewyckx 11-03-2018

Heel fijn en aangenaam toestel!

Geschreven voor: Calor Pro Express

Zeer handig, snel,mooi toestel voor een goede prijs. Strijken gaat sneller vooruit met goede stoom druk, gladde zool en groot waterreservoir. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Gladde zool
  • Mooi design
  • Groot waterreservoir
  • Stoom druk is zeer goed

Minpunten

• Gewicht

hersan 11-03-2018

prima strijkijzer

Geschreven voor: Calor Pro Express

na enkele keren nu gebruikt te hebben, ben ik zeer blij met de aankoop.
goede zool, eenvoudig in gebruik.
bij uitpakken dacht ik eerst, wat een grote bak, maar is totaal niet zwaar, heel handelbaar.
Ook een voordeel is de opbergruimte voor de kabels.
dit toestel is een aanrader

Pluspunten

• goede zool
  • vlug warm
  • licht in gebruik
  • gemakkelijk opbergbaar
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• nog geen ondervonden
  • prijs is op zijn maximum

Nannyke 11-03-2018

Zalig strijkijzer

Geschreven voor: Calor Pro Express

Dit toestel is heel aangenaam in gebruik. Weegt niet veel en glijdt moeiteloos over het strijkgoed. Alle plooien zo verdwenen, zelfs op ECO-stand. Enige minpuntje: maakt vrij veel lawaai.

Pluspunten

• vliegt over strijkgoed
  • makkkelijk hanteerbaar
  • alles heel snel strak

Minpunten

• lawaai
  • snoer moeilijk op te bergen

Romii 11-03-2018

Aanrader

Geschreven voor: Calor Pro Express

Een aangename strijkervaring. Het apparaat warmt snel op, het werkt heel effectief en dit op verschillende stoffen. Je kan ook gedurende het strijken het waterreservoir bijvullen. Dit is wel groot, past niet op alle strijkplanken. Al bij al een snelle en aangema strijkervaring.

sovani 09-03-2018

Krachtig toestel

Geschreven voor: Calor Pro Express

Ondertussen al een aantal keer dit toestel kunnen testen en tot hiertoe heel tevreden over het resultaat. Echt een hele krachtige stoomgenerator. Het strijkijzer zelf is heel licht, doordat het water in het andere stuk zit. Hele gladde strijkzool, wat het werk vlot doet gebeuren. Aanrader!

Pluspunten

• Krachtige stoom
  • Licht ijzer

Minpunten

• Weinig antislip op onderkant generator

Tanja 09-03-2018

Makkelijke en doeltreffende stoomgenerator

Geschreven voor: Calor Pro Express

Mijn vorige stoomgenerator was de voorloper van deze. Deze is even gebruiksvriendelijk. Hij warmt vrij snel op en glijdt probleemloos over de kleding. Is ook heel makkelijk op te bergen.

Melissa 08-03-2018

Vlotjes strijken

Geschreven voor: Calor Pro Express

Als mama van 3kleuters heb ik altijd veel was en dus ook veel strijk, tot mijn grote verbazing vind ik het geen gruwel meer om te strijken. Met dit toestel gaat het echt vlotjes, het toestel is snel opgewarmd en stoomt goed waardoor de kreuken echt vlot verdwijnen (zelf na 2dagen al in de mand te liggen) deze is zeker een blijvertje en ook dankzij het grote waterreservoir kan ik vlot doorwerken en als het toch leeg is kan ik op elk moment bijvullen gwn met water vn de kraan

Pluspunten

• Snel warm
  • Veel stoom

Lieneke 08-03-2018

Zeer goed toestel

Geschreven voor: Calor Pro Express

Het is een degelijk toestel, met een handig locksysteem waardoor het strijkijzer goed vastzit op de bak wanneer het niet in gebruik is. Ook het hokje voor het snoer in op te bergen is zeer handig, al had dit wel wat groter gemogen. Het is nu vrijwel onmogelijk het hele snoer er deftig in te krijgen.
Het toestel warmt zeer snel op, doch maakt wel veel geluid ondertussen. Het strijkijzer ligt goed in de hand en gaat vlot over de kledij. Het strijkresultaat is zeer positief. Strijken duurt met dit toestel niet lang. Het is zeer aangenaam in gebruik. Je hoeft ook geen ingewikkelde handleiding te doorploeteren. De knoppen op het toestel zijn overduidelijk.

Pluspunten

• Strijkt zeer vlot, bijna vanzelf
  • Snel opgewarmd
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Weegt zwaar
  • Klein opbergvak voor snoer
  • Geen antislipvoetjes

Nessa 07-03-2018

Degelijk toestel

Geschreven voor: Calor Pro Express

Degelijk toch heel gebruiksvriendelijk stoomgenerator .
3 stoomstanden zijn een enorme must
Glijd met veel gemak over de was .
Zware bak doch licht strijkijzer
Warmt heel snel op . Binnen 3 minuten ben je aan het strijken en je heb de helft van de tijd nog nodig om de wekelijkse strijk weg te werken .
Een toppertje

Pluspunten

• 3 stoomstanden
  • glijd met veel gemak over de strijk
  • warmt heel snel op

Minpunten

• zware bak

Yentl 07-03-2018

Krachtig

Geschreven voor: Calor Pro Express

Het is een krachtig strijkijzer, makkelijk in gebruik, water warmt zeer snel, reservoir is -relatief- snel leeg, strijkt ook verticaal (gordijnen, kledij op kapstok) uitstekend, makkelijk weg te bergen, voldoende ruimte om snoer weg te bergen, vergrendeling zodat strijkijzer niet kan vallen

Pluspunten

• krachtig
  • snel opwarmen
  • ook verticaal 10/10
  • voldoende ruimte om snoer weg te bergen
  • vergrendeling dat ijzer 'vasthoudt' bij berging

Minpunten

• reservoir is relatief snel leeg
  • strijkijzer is niet licht

stevensk 07-03-2018

goed artikel

Geschreven voor: Calor Pro Express

de calor pro expres is een goied toestel,warmt snel op,heeft een grote watertank,een heel goed stoomdebiet.
ook in ecostand glijd het probleemloos over de stofjes,en verdwijnen rimpeltjes als sneeuw voor de zon

Pluspunten

• watertank grote
  • ecostand
  • stoomdebiet
  • snel opgewarmt
  • glades trijkzool

Minpunten

• zwaarte/grote toestel
  • snoerlengte
  • schuinstand strijkijzer

Helga 06-03-2018

Calor getest

Geschreven voor: Calor Pro Express

Toen ik het strijkijzer uit de doos haalde voelde het toestel al vrij zwaar aan. Dit kon uiteraard het hele toestel zijn en daarom niet het ijzer. Toen ik het begon te gebruiken, merkte ik jammer genoeg dat het ijzer zelf zeer zwaar is. Dit maakt het moeilijk voor te gebruiken. Twee andere minpunten waren dat de kabel van het strijkijzer niet lang genoeg is en dat het geen digitaal toestel is. De kwaliteit van het strijken was wel prima.

Pluspunten

• Strijkt goed

Minpunten

• Zwaar
  • Kabel naar stopcontact niet lang genoeg

maite 04-03-2018

zalig om mee te strijken

Geschreven voor: Calor Pro Express

dit toestel is zeer gemakkelijk in gebruik, het warmt zeer vlug op, het geeft enkel stoom als je op de knop duwt anders niet, gemakkelijk om te ontkalken, zeer stil, strijken gaat vlot en rap door de weinige opwarmtijd, ook in ecomodus heb je nog mooie resultaten , veilig systeem met het slot zodat het strijkijzer nie kan vallen bij het verplaatsen, zeker een aanraden prijs kwaliteit vergeleken, top

sien1 02-03-2018

topper

*Dit toestel
* strijkt heel vlot, zowel fijne stoffen als de jeans hebben gladde naden
* stil toestel in vergelijking met mijn huidig stoomstrijkijzer
* fijne mond van het toestel, vind ik heel handig voor het strijken van kleine oppervlaktes, zoals kleine maatjes en tussen de knoopsgaten
*lengte van de snoer is zeker een pluspunt super

Pluspunten

• strijkt heel vlot zowel jeans als fijne stoffen
  • lengte van de snoer
  • vrij stil toestel tijdens strijken

Ellen 28-02-2018

Strijloos

Geschreven voor: Calor Pro Express

Mijn eerste ervaring met dit strijkijzer... In een woord: Handig. Het strijkijzer zelf is niet zo groot, waardoor het gemakkelijk in de hand ligt. Je moet jezelf wel een speciale strijkplank kopen, omdat de bak met waterreservoir nogal groot is. Hij strijkt heel flexibel en lichtjes, alle valse plooien waren eruit. Het is nog wel even zoeken ivm warmte, eco en de verschillende standen. Maar de eerste keer was zeker en vast geslaagd.

Nathalie Oo 25-02-2018

Goed stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Calor Pro Express

Deze stoomgenerator glijd gemakkijker over het wasgoed . Het glijd er eigenlijk over .
Heel makkelijk handteerbaar .
Snel op temperatuur
Gemakkijk voor onderhoud
Water kan je continue bijvullen
Stoomstoot erg goed
Je kan ook tijdens het strijken het toestel rechtop zetten en hoeft niet steeds het in de houder te plaatsen wat ik zeer zeker een pluspunt vind buiten andere merken die dat niet altijd hebben .

Pluspunten

• Strijkt goed glad
  • Glijd over de kleding

Minpunten

• Iets langere draad mag wel