Philips GC8711

Druk
6 bar
Stoomdruk
120 gr/min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8711 op Kieskeurig.be.

Béné66 17-05-2018

de septique à convaincue!

Geschreven voor: Philips GC8711

Je cherchais une nouvelle centrale vapeur la mienne ayant rendu l'âme.
Mes exigences étaient : minimum 6 bars de pression, une semelle pointue à l'avant pour aller dans les coins, ronde à l'arrière pour aller en marche arrière, un effet pressing le plus puissant possible, un fer léger car j'ai vite mal l'épaule en repassant.
Le vendeur m'a recommandé ce produit...
Et bien, je ne m'y attendais pas mais, il est génial!
Pas besoin de remettre le fer sur la centrale pendant le repassage (attention quand même à ne pas le faire tomber de la planche en manipulant le linge), donc plus de douleur à l'épaule!
On peut repasser le linge délicat à la vapeur, ce qui n'est pas possible avec une centrale classique car la vapeur ne se met en route que sur les hautes températures du fer!
Plus de brûlures avec le tuyau de la vapeur, celle-ci n'y passant pas vu qu'elle est produite directement dans le fer!
Des résultats nickel sans rien brûler ni trier!
Un détartrage hyper simple, plus besoin de transporter la centrale et de la secouer pour sortir le calcaire!
Seul petit bémol, le mode d'emploi du jet super-vapeur : en fait il faut tout simplement faire "double clic" sur la gachette vapeur, la poignée clignote et hop un super jet de vapeur sort. J'ai mis pas mal de temps à comprendre car il était indiqué de presser la gachette 2 fois... sans préciser qu'il faut le faire très vite...
La vapeur a tendance à fort mouiller la planche, personnellement cela ne m'ennuie pas car j'ai une planche à repasser active (souffle, aspire et chauffe).
Il y a aussi un petit temps mort entre la demande de vapeur et sa sortie, mais on s'y habitue très vite.
Enfin bref je suis super contente de ma centrale vapeur :-)

Monique37 07-12-2016

Super strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8711

Ik ben er heel blij mee en wil geen ander meer hij is makkelijk in gebruik en hij is snel met heel goed resultaat je kunt er lang mee door strijken zonder water te pakken iemand die nog nooit gestreken heeft kan het met dit strijkijzer hij past zelf de temperatuur in voor elk kleding stuk echt geweldig en hij ontkalkt zich zelf ik vind hem helemaal het einde

joshuamor 03-12-2016

Krachtige stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC8711

Philips GC8711/20 PerfectCare Performer is een krachtig stoomgenerator. Strijken wordt gemakkelijker en snel. Ik heb veel kleding gestreken met mijn nieuwe stoom generator in een korte tijd en alle kreukels verdwenen. Ik ben zeer tevreden en bevelt hem aan.

DaisyK 30-11-2016

Fijn apparaat die het strijken een stuk sneller maakt

Geschreven voor: Philips GC8711

Fijn en krachtig apparaat die het strijken versnelt. Het uitneembare waterreservoir is ook erg handig en makkelijk te vullen en legen.
Het enige puntje ter verbetering is dat hij nog best lang doorstroomt als je de stoomknop hebt losgelaten. Kortom...fijn apparaat!

Gladdegluiper 28-11-2016

Fijn stil apparaat

Geschreven voor: Philips GC8711

Erg fijn apparaat waar je geen temperatuur hoeft in te stellen en hierdoor elk kledingstuk kan strijken. Dit in combinatie met de stoomkracht is een het appeltje eitje voor de bergen was. Ook het geluidsniveau van de boiler is erg fijn als je onder het.strijken de tv ook nog wilt volgen.

Jbo80 28-11-2016

Het is het net niet

Geschreven voor: Philips GC8711

Wij mochten dit apparaat testen. En met een PerfectCare Elite er naast is het makkelijk vergelijken. Maar het is niet een eerlijk vergelijk omdat je een middenklasse vergelijkt met een hoofdklasse.
Deze PerfectCare Performer is minder fijn dan de PerfectCare Elite. Ik zou iets meer betalen en dan echt een heel fijn apparaat kopen en wel om het volgende:
Bij het indrukken van de stoomknop duurt het even voor het stoomt en bij het loslaten stoomt hij nog door. Wanneer je continu stoom wilt gebruiken moet je steeds de knop indrukken. Voor sommige lastige overhemden geeft ie in vergelijking met de PerfectCare Elite net niet voldoende druk. Maar dat is ook omdat wij het kunnen vergelijken.
Ten opzichte van een traditioneel stoomstrijkijzer een vooruitgang, maar in vergelijking tot de duurdere en betere apparaten vind ik deze minder wat je terug ziet in het aankoopbedrag.

Sophid 27-11-2016

licht & handig

Geschreven voor: Philips GC8711

Deze stoomgenerator is handig in gebruik. Hij is erg licht waardoor hij lekker in de hand ligt.. Er is geen temperatuurkeuzeknop. Hij kan alle materialen strijken zonder temperatuurkeuze. Het waterreservoir is afneembaar wat ook erg handig is.