Philips by Versuni Druk max. 6,5 bar, stoomgenerator

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

VaneBelga 05-12-2016

Licht en handig strijkijzer

Strijkijzer ligt goed in de hand, ideaal om verticaal te stomen. Het grote reservoir is makkelijk om aan een stuk door door de hele strijkmanden te raken en is het water op, dan is het zeer makkelijk opnieuw bij te vullen. Het toestel is echter redelijk duur ondanks dat het vele voordelen heeft.

Pluspunten

• Licht
  • Groot reservoir

Minpunten

• Prijs

Stefanie 04-12-2016

eerste keer

de eerste keer dat ik een 'verticale' strijk deed, raar... maar het werk! Een aanrader. Je moet wel wat wennen.

Pluspunten

• snel warm

Minpunten

• ervaring opdoen

Arnaud 01-12-2016

Geweldige stoomgenerator

Zeer licht strijkijzer dat zeer gemakkelijk in gebruik is met een uitstekend resultaat. Strijken gaat veel vlotter sinds ik de Philips stoomgenerator in gebruik heb. Dankzij het grote waterreservoir kan ik mijn hele hoop was in één keer strijken. Door het niet te moeten wisselen van temperatuur gaat alles vlotter. Het is een duurder toestel die de investering zeker waard is.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • groot waterreservoir
  • OptimalTEMP-technologie
  • eenvoudig, geen temperatuurregeling

Minpunten

• duurder (maar investering waard)
  • waterreservoir niet uitneembaar

Noja 30-11-2016

Strijken ging nog nooit zo vlot

Zeer groot waterreservoir, vederlicht ijzer, ijzer past zich automatisch aan aan het type stof, ijzer kan probleemloos op de strijkplank blijven liggen,... Strijken ging nog nooit zo vlot!

Bieke74 28-11-2016

Prima, efficiënt en handig in gebruik

Ik ben zeer tevreden over dit toestel, geen was meer sorteren voor dat je aan je strijk begint omdat dit toestel de temperatuur automatisch regelt en dankzij het grote waterreservoir kan je echt wel een grote berg strijkgoed verzetten ! Ook verticaal strijken is heel handig.

Pluspunten

• optimal temp technologie
  • groot waterreservoir
  • gewicht (licht)

Minpunten

• je kan de strijkbout niet rechtzetten

Saskia 27-11-2016

Super strijkijzer

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe strijkijzer! Het is superlicht, het heeft een gladde zool die goed glijdt over de kleding en je hoeft zelf geen temperatuur meer in te stellen, het strijkijzer regelt dit volledig zelf. Ook de stoomfunctie werkt perfect en is superkrachtig waardoor het eigenlijk niet meer nodig is om beide zijden van een kledingstuk te strijken.
Het grote waterreservoir is ook heel handig want je hoeft tijdens het strijken geen water bij te vullen.
Daarnaast kan je er ook verticaal mee stomen wat ook superhandig is
Het was wel even wennen dat je het strijkijzer niet meer verticaal op de strijkplank kan zetten om het kledingstuk even goed te leggen maar hier was ik snel aan gewoon.
Mijn strijk is zoveel sneller gedaan dan met mijn oude toestel!

Pluspunten

• Gladde zool
  • krachtige stoomstoot
  • groot waterreservoir
  • verticaal stomen
  • heel licht en wendbaar

Minpunten

• geen

Annelore 26-11-2016

XL reservoir = 3 uur strijken zonder bijvullen!

Ik gebruik de Philips GC9324/20 nog niet zo lang maar vind het nu al een super apparaat! Ik hoef niet steeds het water bij te vullen doordat het reservoir extra groot is. Er zit een ontkalkmodule bij, maar ik gebruik gedemineraliseerd water. De stoom die eruit komt is echt heel heet en dus hoef ik niet steeds shirts en broeken langs twee kanten te strijken. Er komt ook voldoende stoom uit en heeft buiten eco modus, die ik standaard gebruik, ook een modus voor extra stoom om kleding te stomen die op een kapstok hangen. Handig voor je net naar een feestje gaat en je kostuum nog even wil stomen. Het strijkijzer heeft een heel mooi design en ligt goed in de hand. Het glijdt net als boter doorheen de kleding. Het strijken gaat echt vlotter dan mijn vorige strijkijzer. En ik kan het strijkijzer gewoon op de plank of de kleding laten staan, het zal niet verbranden!

Pluspunten

• Grote tank, niet altijd bijvullen!
  • Eco modus en stoomstoot modus
  • Mooi design
  • Na 2 minuten al strijkklaar

M. Knippenberg 25-11-2016

Lichtgewicht, temperatuurinstelling niet nodig

Wij hebben de Philips PerfectCare Aqua Pro (GC9324) mogen testen. Deze stoomgenerator heeft een groot waterreservoir en is daarmee ideaal voor veel strijkwerk. De opwarmtijd is kort dus er kan snel mee gewerkt worden – echter i.v.m. de vorige Tefal stoomgenerator is deze tijdens de opwarmperiodes erg rumoerig. Het toestel is licht en ligt daardoor goed in de hand en glijdt gemakkelijk over al de stoffen. Het was wel even wennen dat je de temperatuur niet hoeft in te stellen; deze past zich aan aan de te strijken stof en dit blijkt inderdaad goed te werken. We hebben ook geprobeerd verticaal te stomen; dit is ook geen probleem – wel hadden wij verwacht dat de deze een wat krachtigere stroomproductie had i.v.m. onze vorige Tefal.
Samengevat: een prima stoomgenerator die makkelijk in gebruik is.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Korte opwarmtijd
  • Geen temperatuurinstelling nodig
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Maakt veel lawaai tijdens opwarmen

pier67 24-11-2016

Ultra krachtig Stoomstrijkijzer

Met zijn Max druk van 6,5 bar is dit ultra licht stoomstrijkijzer het perfecte toestel om lange beurten te strijken. Met zijn reservoir van 2,5 l is dit goed voor 3 uur. Het toestel ligt goed in de hand door zijn licht gewicht. De innovatieve stoomgenerator genereert extra krachtige stoom die diep in de kleding doordringt. Maar je kan de stoomkracht altijd nog zelf instellen. Dit toestel is in elk huisgezin welkom.

Pluspunten

• krachtig
  • ultralicht strijkijzer

Minpunten

• prijs

Sandra Geukens 23-11-2016

topaankoop !!!

super strijkijzer, qua design is het mooi om zien, het ligt vlot in de hand en glijdt met het grootste gemak over al de stoffen, ik hoef de was ook niet meer te sorteren volgens temperatuur want dat doet het toestel allemaal voor mij ( regelt alles automatisch)
ook het verticaal stomen is geweldig, als je kreukels uit je bloes wil krijgen
Ook door het grote waterreservoir kan je uren strijken zonder dat je water moet bijvullen

Pluspunten

• licht in gewicht
  • regelt temperatuur automatisch
  • groot waterreservoir
  • verticaal stomen

Minpunten

• draad zit niet zo handig voor linkshandigen
  • vergrendeling hapert af en toe

Evi 22-11-2016

super strijkijzer!!!

Dit strijkijzer heeft een heel mooi design, is licht en heeft een zeer groot waterreservoir. Strijken is nu niet meer saai! Het strijkt alles onmiddellijk glad. Top Toestel!

Pluspunten

• groot waterreservoir (3u strijken zonder navullen)
  • mooi design
  • strijkijzer vergrendelen op blok voor transport
  • licht
  • geen temperatuur meer instellen

nelly00 22-11-2016

PERFECTE STRIJKIJZER

Met de Philips PerfectCare Aqua Pro kan je heel snel en gemakkelijk strijken. Ik ben echt heel blij met het resultaat. Licht van gewicht en de snelle opwarmingstijd. Zonder temperatuuraanpassing kan je alle strijkbare stoffen heel gemakkelijk strijken. Het strijkijzer met waterreservoir is ook heel licht van gewicht. Het is ook heel eenvoudig te ontkalken. Het waterreservoir is heel groot. Daardoor kan je langer strijken. Nu wordt strijken heel leuker en fijner. Ik zou deze strijkijzer Philips PerfectCare Aqua Pro aan iedereen aanbevelen

Pluspunten

• handig in gebruik
  • Fraai design
  • Comfortabel voor mijn kind
  • duurzaam
  • Goede prijs/kwaliteit

nessake 22-11-2016

uitstekende stoomgenerator !

Super stoomgenerator van philips die zeer mooi qua design is .
Warmt snel op . Het toestel strijk vlot en stil .
Werkt met voldoende stoom , ligt goed in de hand ( voelt zeer licht aan )
Het strijkijzer glijd over iedere stof en de hardnekkigste kreuken verdwijnen meteen. Strijken aan beide kanten is niet meer nodig , is meteen kreukvrij aan beide kanten . Waardoor ik nu uiteraard veel tijd mee bespaar !
Waterreservoir is handig om te vullen en er kan voldoende water in om gedurende een lange tijd te kunnen strijken.
Je hoeft geen temperatuur in te stellen en je kan er alle stoffen mee strijken , zelfs over de printjes op de shirts strijk ik nu zonder problemen heen.
Het slot die aanwezig is op het toestel is voor mij zeker een pluspunt , kan je vastzetten als je even snel iets moet doen , is dus zeer veilig !
Het toestel is niet goedkoop , maar zeker dubbel en dik zijn prijs waard !

Pluspunten

• strijkt vlot , snel alle kreuken uit
  • waterreservoir is eenvoudig te vullen
  • compact om weg te zetten
  • strijkijzer is kindvriendelijk ( slotje aanwezig )
  • toestel regelt temperatuur zelf

TiMar 21-11-2016

licht en krachtig toestel

De philips Cara Aqua Pro stoomstrijkijzers is een zeer licht toestel, perfect modern design met een zeer groot waterreservoir, waardoor je meer was kunt wegstrijken vooraleer je water op is. De stoomstrijkijzer hoef je niet in te stellen, past zich automatisch aan aan het type stof/kledingstuk. Als je even weggeroepen wordt en het toestel niet in gebruik is, schakelt deze automatisch uit. Het toestel beschikt eveneens over een eco knop, maar verliest hierdoor geen kracht. Een echt gebruiksgemak dus, ook voor mensen die niet graag strijken.

Pluspunten

• licht toestel
  • groot waterreservoir
  • schakelt automatisch uit bij niet gebruik
  • eco knop
  • modern design

Melis 21-11-2016

Geweldig toestel

Gisteren voor het eerst gestreken met mijn nieuw toestel, wat een verademing! Ik kwam van de Philips Perfect CARE Viva, het grote voordeel bij mijn nieuwe is het enorm drukverschil, wat een vooruitgang! Heerlijk vlot strijken, het bout glijdt zeer vlotjes over elke stofsoort! Ook wisselen van katoen naar wol naar synthetisch vormt geen enkel probleem. Het toestel is bovendien in minder dan 2 minuutjes opgewarmd. Strijken aan 2 zijden van het kledingstuk is verleden tijd, zelfs bij jeans onnodig, veel tijd uitgespaard dus! Een groot voordeel vind ik de brede ingietmond, gedaan met knoeien met trechters, gewoon vanuit de 5-literkruik in het toestel! Hoewel dit geen meerwaarde is aan het strijken zelf is het een zeer mooi toestel qua design!

Pluspunten

• Brede ingietmond
  • Strijken aan 1 zijde is voldoende
  • Zeer snel opgewarmd

Minpunten

• Snoer is aan de korte kant

phyllis 21-11-2016

Super mooi en licht toestel

Een berg was zien staan is nooit leuk maar met dit model gaat het echt wel snel vooruit. Het ziet er heel mooi en modern uit. Het straalt echt klasse uit. Het is licht en het strijkt heel goed. Er kan veel water in de bak. Je kunt echt aan 1 stuk door strijken.
Een echte aanrader.

Pluspunten

• Licht
  • Handig
  • strijkt vlot
  • gaat snel

Minpunten

• geen knop voor soort stof te selecteren

Leend 18-11-2016

Zeer goed strijkijzer

Het strijkijzer met waterreservoir is compact en licht en ziet er mooi uit. Er kan 2,5l water in het reservoir, dat is mooi meegenomen. Het strijken is een zeer aangename ervaring, het strijkijzer glijdt over het textiel. Super handig dat je geen temp moet instellen of rekening houden met het soort stof. Ik strijk op de prints van de kinderkleren zonder probleem. Met dit strijkijzer strijken is een plezier.

Pluspunten

• Compact
  • Groot waterreservoir
  • Eco-knop
  • Strijkt alles zonder aanpassingen

Minpunten

• Niet afneembaar reservoir

vickybaeyens 17-11-2016

geweldig toestel!

Gemakkelijk in gebruik, je hoeft geen temperatuur in te stellen.
Zeer snel opgewarmd, maakt weinig lawaai. Weegt weinig waardoor je gemakkelijk kleren op een kapstok kan stomen. Je kan een tijdje doorgaan met strijken, zeer groot water reservoir

Pluspunten

• groot water reservoir
  • mooi design
  • vlug opgewarmd

MidnightLady 16-11-2016

Philips PerfectCare Aqua Pro

Het is een superhandig apparaat, makkelijk in gebruik en toch vrij compact.
Vrij snel strijkresultaat en ideaal voor voile-blouses

Pluspunten

• Makkelijk hanteerbaar
  • Snel resultaat