Philips GC9324

Druk
6 bar
Stoomdruk
120 gr/min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 39 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC9324 op Kieskeurig.be.

9,4

Arnaud 01-12-2016

Geweldige stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9324

Zeer licht strijkijzer dat zeer gemakkelijk in gebruik is met een uitstekend resultaat. Strijken gaat veel vlotter sinds ik de Philips stoomgenerator in gebruik heb. Dankzij het grote waterreservoir kan ik mijn hele hoop was in één keer strijken. Door het niet te moeten wisselen van temperatuur gaat alles vlotter. Het is een duurder toestel die de investering zeker waard is.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • groot waterreservoir
  • OptimalTEMP-technologie
  • eenvoudig, geen temperatuurregeling

Minpunten

• duurder (maar investering waard)
  • waterreservoir niet uitneembaar

RoyS 30-11-2016

Een super strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9324

Wat een apparaat, strijken was nog nooit zo leuk als met dit apparaat.

Je kent het misschien wel je rijdt al jaren in je wagentje en op zich niets mis mee je komt van punt a naar punt b en meer heb je ook niet nodig. Maar op een dag gebeurt er iets je kunt eindelijk die fantastische wagen kopen waar je altijd al van gedroomd hebt. Het is nu geen rijden meer van punt a naar punt b maar gewoon genieten van iedere met die u rijdt.

Zo is het ook met deze strijkijzer. Voorheen was strijken gewoon strijken. Maar nu is strijken een belevenis, ik sta iedere dag te kijken of er al genoeg was is om weg te werken met dit prachtige product.

Mijn vrouw zit nu soms vaak alleen op de bank tv te kijken omdat ik op zolder ben om de strijk weg te werken. Feestjes, bezoekjes bij vrienden of familie moet ik soms afzeggen omdat het strijken een feestje op zich is geworden.

Voor mij geen ander strijkijzer dan deze meer

Pluspunten

• Snel
  • Veel stoom
  • Geweldig design

Mart1978 25-11-2016

Supersnel strijken!

Geschreven voor: Philips GC9324

Ik ben een echte kenner, ik ben van de Perfect Care, naar de Perfect Care Aqua, naar de Perfect Care Aqua Pro gegaan. Ik kan niet anders zeggen dan dat hij zijn beloften waarmaakt. Ideaal dat de temperatuur niet ingesteld hoeft te worden. Zeer krachtige stoom met 6.5 bar, waardoor zelfs verticaal stomen zeer goed lukt. Ruim 3 uur strijken met een gevuld waterreservoir, dit model doet de toevoeging Pro eer aan.
Het meest ideaal is de mogelijkheid tot continue stomen met een dubbelklik op de stoomknop, natuurlijk moet je dan wel het reservoir eerder bijvullen.

Pluspunten

• Groot reservoir
  • Verticaal stomen
  • Licht in gewicht

• Niet afneembaar reservoir

JORRIT VAN DEN BERG 15-11-2017

Roll Royce onder de Stoomgenerators.

Geschreven voor: Philips GC9324

Dit wordt geschreven door een mannelijke gebruiker!!
Ben een earlier adaptor wat bertreft stoomgenerators.
Dit is al mijn 5e machine eerst 3 Tefals (slechte service) gaat niet lang mee.
De voorlaatste was een Siemens en hield er na 5 jaar me op.

Door een kennis werd ik gewezen op Philips ging na veel wikken en wegen
heb ik gekozen voor e Perfect Aqua Pro.

Geen moment spijt van gehad heb er ook de strijkplank van Philips bij gekocht een echte aanrader. (maakt het strijken echt makkelijker) Wanneer je niet van strijken houdt koop deze machine.

Er is maar een min puntje en dat ik het lock systeem van de strijkijzer. Dit is een zwak onderdeel en is voor verbetering vatbaar. Voor de rest een prima machine.

De machine is in gebruik de best die ik heb gehad hij is alle punten beter dat de vorige machines.

Heb de machine nu 3 maanden en heb hem nu 2 keer ontkalkt wat totaal geen moeite kost.
De machine geeft vanzelf aan wanneer dit moet gebeuren en kan ook niet worden overgeslagen omdat de machine niet werkt.

Strijken is echt een plezier met deze machine en gaat heel vlot.
Het is veel geld maar elke euro waard.

Succes

Pluspunten

• mooi design
  • ligt en handzaam
  • anti kalk
  • groot reservoir
  • ergonomisch de best

Minpunten

• lock systeem

Noek71 12-12-2016

XL Stoomgenerator met veel kracht

Geschreven voor: Philips GC9324

Heb deze stoomgenerator nu 3 weken in bezit en hij bevalt prima. Door het grote waterreservoir kun je uren strijken. Hij is snel opgewarmd en daarna hoef je geen standen meer in te stellen, dat gaat automatisch. Helemaal gevuld is het apparaat zelf zwaar, maar de strijkbout is heel licht en ligt goed in de hand. Even wennen dat de strijkbout niet kan staan. Er komt veel stoom uit en de meeste kreukels gaan er makkelijk uit. Strijken is nog steeds geen hobby van me, maar met deze stoomgenerator wordt het wel een stuk makkelijker en sneller.

VaneBelga 05-12-2016

Licht en handig strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9324

Strijkijzer ligt goed in de hand, ideaal om verticaal te stomen. Het grote reservoir is makkelijk om aan een stuk door door de hele strijkmanden te raken en is het water op, dan is het zeer makkelijk opnieuw bij te vullen. Het toestel is echter redelijk duur ondanks dat het vele voordelen heeft.

Pluspunten

• Licht
  • Groot reservoir

Stefanie 04-12-2016

eerste keer

Geschreven voor: Philips GC9324

de eerste keer dat ik een 'verticale' strijk deed, raar... maar het werk! Een aanrader. Je moet wel wat wennen.

Pluspunten

• snel warm

Minpunten

• ervaring opdoen

Tellwing 03-12-2016

Fijne stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9324

De eerste indrukken waren al direct goed. Het apparaat is snel opgewarmd en het strijken gaat zeer snel met dank aan de krachtige stoom en de lichte strijkijzer. Er zit ook genoeg water in om een hele tijd te kunnen strijken. De eco mode is ook handig en levert nog steeds genoeg stoom. Zeker aan te raden maar je moet het bedrag er wel voor over hebben.

Pluspunten

• Krachtige stoom
  • Licht

Vassie 03-12-2016

Fijn apparaat om mee te werken

Geschreven voor: Philips GC9324

Eerste indruk van het apparaat is dat die een stuk groter en zwaarder is dan een normaal strijkijzer maar dat is normaal voor een dergelijk apparaat.
Eenmaal uitgepakt zit het strijkijzer vol geplakt met stickers met wat die allemaal wel niet kan. Dit vind ik zelf wel zonde en niet mooi staan. Dus deze heb ik er eerst af zitten halen wat gelukkig geen plak resten achter laat.

Eenmaal in gebruik duurt het een minuut of 2 voordat deze warm is maar is daarna fijn in gebruik. Soms warmt die het water tussendoor op en maakt die het geluid van een Senseo koffiezet automaat wat ik zelf nog al een irritant geluid vind.
Daarnaast is de hele bedoeling van het apparaat dat het een stoomstrijk ijzer is. Om stoom te genereren moet je wel constant een knop in drukken. Zelf had ik dat liever andersom gezien omdat je nu dus telkens druk moet zetten op een knopje. Op deze 2 min punten na is het een ideaal apparaat en strijk je de was zo weg.
De grote water bak is wel een pre bij grote stapels strijkwerk en kan je in één keer door met strijken.

Pluspunten

• Goed eindresultaat
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Senseo geluid

Snoopy1975 02-12-2016

Top Stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9324

Ik heb deze nu sinds ander halve week in huis. De Philips Perfectcare Aqua Pro is heeft een mooie modern design, en is een stuk compacter dan mijn vorige stoomstrijk ijzer. Het strijkijzer zelf is erg licht en ook voor mij met mijn handicap makkelijk hanteerbaar. Er gaat maar liefst 2.5 liter water in het reservoir wat goed is voor ca. 4 uur strijken. Het strijkijzer gaat snel en makkelijk over alle stoffen heen. De Temperatuur hoef je ook niet meer in te stellen. Ook kun je met dit strijkijzer verticaal stomen, maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Het opwarmen van dit strijk ijzer is ook zeer snel, in nog geen 2 minuten kun je beginnen. Het enigste min punt wat ik op dit moment heb kunnen bedenken is dat de stoomkapel iets wat langer had mogen zijn (of mijn strijkplank is te groot ;) ).

Angela 01-12-2016

Stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9324

Goede stoomgenerator die aan mijn wensen voldoet. Jammere is wel dat je het reservoir niet eruit kan halen en je dus moet bijvullen.

Pluspunten

• veel druk/bar
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen los reservoir
  • beste zwaar

Rennie79 01-12-2016

Fijngevoelige krachtpatser!

Geschreven voor: Philips GC9324

Mijn strijktijd is nu de helft. Het niet meer van temperatuur hoeven te wisselen scheelt enorm. Ook tussendoor geen water bijvullen, 2.5 liter past er in het waterreservoir.

Pluspunten

• Verticaal stomen
  • Automatisch temperatuuraanpassing

Minpunten

• Waterreservoir neemt best wat ruimte in

Lady100 01-12-2016

Wat een fantastisch apparaat.

Geschreven voor: Philips GC9324

Echt een fijn strijkijzer. Ligt lekker in de hand en is gelukkig niet te zwaar wat fijn is voor mijn handen. Ben er super gelukkig mee.

Pluspunten

• Ligt fijn in de handen
  • Niet te zwaar

bloesem75 01-12-2016

Super licht en makkelijke stoomstrijkijzer.

Geschreven voor: Philips GC9324

Het strijkijzer ligt super in de hand, is licht in het gebruik.
Het strijkt heel erg makkelijk en met de stoomfunctie zijn alle kreukels binnen een mum van tijd weg.
Perfect is ook de automatische temperatuur instelling, je hoeft de temperatuur niet meer zelf in te stellen, ideaal.
Het strijken gaat veel sneller en makkelijker nu.

Pluspunten

• licht
  • ligt goed in de hand
  • groot waterreservoir
  • strijkt snel

jnmrtn 01-12-2016

Super fijne stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9324

Fijne stoomgenerator. Mooi glad resultaat. makkelijk in gebruik. Snel opgewarmd.
Erg fijn dat je niets hoeft in te stellen tijdens het strijken, geen temperatuur of soort stof.
Enige nadeel is dat het waterreservoir niet afneembaar is, dus lastig te vullen.

Pluspunten

• licht
  • Snel opgewarmd
  • Groot waterreservoir
  • strijkt snel

Minpunten

• waterreservoir niet uitneembaar

Maartenkr 01-12-2016

Verademing

Geschreven voor: Philips GC9324

We hadden al een aantal jaar een stoomstrijkijzer van philips thuis staan.
Hier waren wij altijd erg over te spreken. Deze is helaas gevallen en was niet meer te repareren. Goed gezocht op internet wat we nu moesten kopen en al snel viel mijn oog op de Perfect Care Aqua Pro van Philips.
Tot de dag van vandaag heb ik hier geen spijt van. Het waterreservoir is 2,5 liter groot wat gewoon geweldig is als je veel te strijken heb. En mocht je hem vergeten te vullen kan je onder het strijken gewoon water toevoegen.
Was wel een pluspunt is dat je geen temperatuur hoeft in te stellen.

Het strijken ging bij ons thuis al makkelijk maar met de Perfect Care Aqua Pro Stoomgenerator is het hellemaal een fluitje van een cent.
Klein nadeel is dat hij heel af en toe herrie maakt om stoom te maken.

Moosje1972 30-11-2016

Topapparaat

Geschreven voor: Philips GC9324

Ik heb sinds een week dit apparaat in huis. Eerst had ik een normaal stoomstrijkijzer, dus ik heb geen vergelijk met andere stoomgenerators. Ik moet zeggen dat dit zeer fijn strijkt. De stoom is krachtig en op 3 standen in te stellen. Eco-stand geeft minder stoom maar voor T-shirts en dergelijke prima. Voor bijvoorbeeld spijkerstof en overhemden is de powerstand het beste heb ik gemerkt. Voor alle andere stoffen (ook wol) was de normale stand perfect.

Het apparaat in totaal is best zwaar, maar daarentegen is de strijkbout zeer licht en deze glijdt heel gemakkelijk over alle stoffen. Daardoor strijkt het apparaat snel en doeltreffend. Het puntje is zeer spits, dus gemakkelijk tussen de knoopjes van een blouse of overhemd te strijken. Je kunt bijvoorbeeld shirts dubbel strijken en dan is een kant voldoende voor een goed strijkresultaat. Dus je kunt ook sneller werken.

Ik ervaar het wel als een hele andere manier van strijken wat wel even wennen is. Je moet de stof echt goed strak trekken om geen vouwen erin te strijken. Overigens als je dat overkomt, strijk je ze gemakkelijk ook weer eruit.

Ik heb ook synthetische stoffen gestreken die ik normaal op de laagste stand moet strijken. Deze gaan prima met het apparaat zonder vrees dat je er een gat in brandt. Dat je de bout gewoon op de strijkplank kunt laten staan als je een volgend kledingstuk pakt vond ik even wat eng. Maar ik heb gemerkt dat het geen probleem was dus dan wen je wel aan het idee.

Ik merk dat ie weinig water gebruikt, ondanks dat het meer stoom geeft dan een regulier strijkijzer.

Het reservoir kun je naar mijn idee het beste op een tafel of zoiets plaatsen. Dan staat het stevig. Vooral als je geen brede strijkplank hebt zoals wij. Anders is het instabiel omdat het apparaat vrij groot is.

Af en toe maakt het apparaat een herrie als het de stoom aan het genereren is. Dit is niet constant.

Kortom ik ben zeer tevreden over het apparaat en zou nooit meer voor een regulier stoomstrijkijzer kiezen. Dit is een topapparaat.

Marinke 30-11-2016

Sterk in wat het moet doen!

Geschreven voor: Philips GC9324

Erg fijn strijksysteem. Het begint al met het grote reservoir, tussentijds water bijvullen is niet nodig. Sterker nog, ik kan een aantal strijkbeurten doen voordat ik weer bij hoef te vullen.
Geen temperatuur instellen voelt in het begin wat onwennig, maar in praktijk blijkt dat het toch allemaal goed gaat. En zelfs het hete ijzer op de plank laten staan gaan goed, geen ingebrande vlekken inderdaad!
Het verticale strijken vind ik niet ideaal, en horizontaal met harde ondergrond werkt uiteraard ook een stuk beter.
Het ontkalken is ook super simpel en kost haast geen tijd.
Geen goedkoop systeem, maar al met al kan ik tot nu toe verder alleen maar pluspunten vinden.

Noja 30-11-2016

Strijken ging nog nooit zo vlot

Geschreven voor: Philips GC9324

Zeer groot waterreservoir, vederlicht ijzer, ijzer past zich automatisch aan aan het type stof, ijzer kan probleemloos op de strijkplank blijven liggen,... Strijken ging nog nooit zo vlot!

Martinloz74 30-11-2016

Strijkt uitstekend en snel.

Geschreven voor: Philips GC9324

Sinds een paar weken in het bezit van de Perfect Care Aqua Pro.

Een hele stap vooruit vergeleken met m'n standaard strijkijzer.
Geen temperatuur instellen, dat regelt het apparaat namelijk zelf.
Alleen watertank vullen, die je overigens niet gauw zal moeten bijvullen(2,5 ltr), en je kunt gaan strijken.

Strijkijzer zelf is licht en geeft al zonder stoom uitstekende resultaten.
Ook is deze is zeer snel op temperatuur, dus het is ook makkelijk om snel tussendoor even wat te strijken.

Een absolute aanrader!