Philips PerfectCare Viva GC7015

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

loespoes 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

grote watertank , gemakkelijke bediening

Deze sinds kort in mijn bezit , was al heel lang een grote wens om zoiets te nemen en ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt.
Het is een prima product , en zeer gemakkelijk te bedienen , instellen van soorten kledingstoffen hoeft niet meer alles gaat vanzelf , en glijd gemakkelijk over de stof dankzij de geweldige strijkzool , dit vindt ikzelf een aanrader , ben er alleen maar zeer positief over dat dit een topproduct is.

Pluspunten

• uitstekend
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

Manon 31-03-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk, fijn product voor goede prijs!

Heel fijne stoomgenerator.
Verwarmd snel en ideaal dat er een piepje afgaat als ie opgewarmd is, gladde plaat is heel fijn en ik was benieuwd naar de optimaltemp technologie. In het begin was ik nogal huiverig om verschillende stoffen te strijken; ik draag veel kant etc en ook dat strijk ik met deze stoomgenerator zonder problemen, tussen de grote stapels Door.
Wat ik jammer vind, is dat er geen slot/clip op zit om het bedieningsstuk vast te zetten aan de bak zodat het makkelijker verplaatsen is. (Had ik bij een oudere wel en dat vond ik ideaal met vullen bijvoorbeeld)

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel
  • Temperatuur niet handmatig instellen is ideaal
  • Mooi formaat en niet zwaar

Minpunten

• Geen vergrendeling om vast te zetten