Philips SpeedCare GC6627 - Reviews

Druk
5 bar
Stoomdruk
110 gr/min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Elizzze 09-08-2016

Snel, strak en kreukloos strijken

Met stoom strijkt deze zeer strak en kreukloos. Enorm fijn resultaat. Zonder stoom gaat deze wat stroever.
Het is duidelijk in gebruik. Een gebruikskaartje / uitleg als toevoeging zou handig kunnen zijn, ontbreekt nu. Zou tevens handig zijn als er een vulbeker bij zou zitten.
Unit is erg groot voor op de strijkplank. Komt daardoor wat lomp over en is wat onhandig met de snoeren.

Wendy d 09-11-2016

Nog steeds tevreden

Ik ben nu al een paar maanden ermee aan het strijken maar hij is super fijn. Ik heb ook andere mensen laten strijken en die waren ook zeer tevreden. Hij ziet er lomp uit maar is dat totaal niet. Heel licht in gebruik en voor alle stoffen goed

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Voor alle stoffen goed te strijken

AnnYves 06-12-2017

Lekker lang en glad strijken met de stoomgenerator

Dankzij de stoomgenerator van Philips is er meer vrije tijd. De strijk gaat veel sneller en is bovendien beter gestreken. Dus snel en goed..... het bestaat wel degelijk. Er werden vorig weekend 2 volle wasmanden gestreken met één reservoir. We hadden bewust de strijk een beetje opgespaard om het toestel aan een uithoudingstest te onderwerpen. We waren echt verbaasd over het resultaat. Gaan en blijven gaan...... Er werden tot op heden nog geen nadelen gevonden. Ik ben rechtshandig en m'n vrouw linkshandig. Ook dit is geen probleem voor de Stoomgenerator van Philips. We zijn echt overtuigd en kunnen het toestel echt aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Gladder strijken

Wendyfranky 30-11-2017

Prachtig toestel

Heel tevreden van het strijk resultaat.
De hemdjes vliegen hier over de strijkplank.
Beter of de voorganger.
Licht in de hand. Heel goeie dosering van de stoom.

Pluspunten

• Super goeie stoom capaciteit
  • Compact
  • Groot reservoir
  • Nooit meer knoeien met de juiste temperatuur

Minpunten

• Niet afneembaar reservoir

Lisette55 28-11-2017

Dit product verkalkt snel.

Ik gebruik dit stoomstrijkijzer nu 1 1/2 jaar. De automatische kalkmelder werkt niet goed. Die zou automatisch moeten werken, maar doet dit maar 2-3 x per jaar, wat veel te weinig is. Het apparaat moet maandelijks ontkalkt worden, maar dit staat niet in de gebruiksaanwijzing. In het begin was ik super tevreden over dit apparaat, maar nu heb ik hem al naar de reparateur moeten brengen. Hopelijk is hij nog te repareren.

10063 27-04-2017

Uitstekende soomgenerator

Deze stoomgenerator werd door de consumentenbond niet voor niets als beste koop aangeduid.
De prijs / kwaliteit verhouding is goed en het strijken, stomen is nu een fluitje van een cent.

Esma1974 09-08-2016

Snel in gebruik

Makelijk om te gebruiken, warmt heel snel op. Niet al te ingewikkeld. Strijkt super snel. Raad t iedereen aan

Pluspunten

• Snel warm
  • Strijkt super

Ronny45 08-08-2016

lekker stijken

apparaat is snel warm en ligt lekker in de hand en handig om mee te nemen door het slotje
wel wennen dat er een water slang aan het toestel hangt, maar hij strijkt ligt en makkelijk
ik ben zeer te vrede met deze strijkijzer

0uard1a 29-07-2016

Makkelijk in gebruik en snel

Via Insiders kon ik deze stoomgenerator gebruiken om te testen. Toen ik het pakketje ontving vond ik het nogal groot en was een beetje bang dat het niet op mijn strijkbout zou passen. Gelukkig was dat niet het geval. Je kunt makkelijk water toevoegen in de generator er zit een knop onder de strijkijzer waardoor je de stoom kunt gebruiken. Hij is erg snel te gebruiken binnen een paar minuten. Volgens Philips 2 minuten. Ik heb dat niet bijgehouden. Maar ik had veel haast in de ochtend en toen ik de strijkijzer aansloot en water toevoegde in de generator was deze heel snel klaar om te gebruiken. De knop bij de handgreep kon ik makkelijk indrukken en ik zag gelijk dat alle kreukels in mijn shirt verdwenen. Waar ik wel een beetje bang voor was, was het neerzetten van de strijkijzer op de generator. Ik dacht dat het dan zou smelten. Dit was niet het geval gelukkig. Daarnaast hoef je de tempratuur niet in te stellen ideaal en ook dat je niet continue water dient bij te vullen. Je strijkt zo een hele wasmand weg met een volle waterreservoir. Enig minpuntje is het snoer. Die kun je niet opvouwen of wegstoppen na gebruik. En ook dat je niet weet wanneer het apparaat klaar is. Ook is het wel handig als je een optie hebt om te kunnen spuiten.

F. 29-07-2016

Strijkt super!

In eerste instantie had ik mijn twijfels. De basis (waar het water in gaat) leek me best groot- en ik twijfelde of ik dit wel handig zou vinden.
Ik ben echt super verrast over dit strijkijzer! Het strijkt heerlijk licht -stomen gaat super handig.
Ik ben erg blij met dit strijkijzer!

Spm 21-06-2018

Super snel en licht strijken

Deze stoomgenerator is echt een aanrader. Als je de stoomfunctie gebruikt, is de kleding snel en mooi gestreken. Ook is het een licht product om vast te houden.

Pluspunten

• Licht
  • Goede stoomfunctie
  • Bespaart tijd

IngeHJ 28-05-2018

Ik vind het geen goede stoomgenerator

Ik ben ivm lekkage overgestapt van een Tefal stoomgenerator naar een Philips. Helaas kan het apparaat niet tippen aan het apparaat dat ik had. Het is eerder een stoomstrijkijzer dat stoomt door een druk op de knop dan een stoomgenerator met druk. Er komt amper krachtig stoom uit. Af en toe hoopt blijkbaar de druk zich op en dan wordt het tikkende geluid een bromtoon. Daarna gooit het apparaat er flink wat water uit.
Daarnaast "hangt" de strijkbout in een soort richel, waardoor het moeilijk uit de houder gaat. Het plastic randje onderaan is dan ook aan het afbrokkelen. Kortom; ik ben niet tevreden en bedenk me nog even wat ik ga doen.

Femke 11-12-2017

Strijkt zeer vlot

Hij start snel op, licht hanteerbaar, glijd met gemak over alle stoffen zonder zelf aan te passen. Het opbergen neemt ook niet teveel plaats in. De strijk blijft nu niet meer lang staan, strijken is terug plezant met dit ijzer.

Pluspunten

• Temperatuur past automatisch aan
  • Makkelijke op te bergen

Minpunten

• Geen losse waterbak

MinnieSN 09-12-2017

Efficiënt maar kan gebruiksvriendelijker

Er zijn voor mij zowel plus- als minpunten. Daarom beoordeel ik het als "gemiddeld". Pluspunten: strijkt redelijk vlot op alle stoffen, warmt snel op en groot waterreservoir. Minpunten: waterreservoir niet afneembaar, snoer mag langer en strijkoppervlak wordt redelijk snel vuil (waardoor dus ook vlekken en pluisjes op kledij).
Het toestel valt aan te raden qua efficiëntie, maar af te raden qua gebruiksgemak.

Pluspunten

• groot waterreservoir
  • strijkt vlot op alle stoffen
  • warmt snel op

Minpunten

• kort snoer
  • waterreservoir niet afneembaar
  • strijkoppervlak snel vuil

Wendy 25-11-2017

Vrij goed

Compact, stoomt veel vrij veel lawaai stoomt lang na. Geen afneembaar reservoir. Waermt vrij traag op.
------------------------------------------------------
Met draaiknop

Pluspunten

• Compact
  • Glijdt goed

Minpunten

• Stoomt lang na
  • Reservoir zit vast

RanTheMan 09-11-2017

Een Miskoop

Een tijdje terug heb deze strijkijzer gekocht en hij valt mij zwaar teken. Regelmatig druppelt hij met soms bruin vocht. Zodat ik het kleding stuk opnieuw moet wassen.
Als de strijkijzer klem zet valt het onderste gedeelte er af.
Ook moet je hem voorzichtig in de houder plaatsen bij het strijken anders floept hij er uit....op de grond dus.
Al met al een vreselijke mis koop.

bipbip 10-02-2017

stoomgenerator philips

goed apparaat, ligt prettig in de hand, makkelijk bij te vullen, nadeel is wel dat de stoomhoeveelheid tegenvalt tegenover mijn vorige machine, maar hij strijkt wel perfect

Pluspunten

• makkelijk bijvullen
  • fijn in de hand
  • ijzer kan vastgezet worden op de tank
  • strijkt strak

Minpunten

• hoeveelheid stoom lijk tegen te vallen

chris quirijnen 14-12-2016

een strijkijzer dat goed in de hand lig,stoomt goed

dit is een heel goed strijkijzer dat goed in de hand ligt. Je kan direct water bijvullen en je kan direct terug strijken. Voor deze prijs heb je een goed strijkijzer

Pluspunten

• stoomt goed
  • direct water bijvullen

Lummos 27-11-2016

Makkelijk apparaat

Een heel fijn strijkijzer. Ook makkelijk dat tijdens het strijken gewoon bijgevuld kan worden. Het enige kleine min puntje is het terugzetten van het strijkijzer op de generator, dit gaat niet altijd even makkelijk tijdens het strijken.
Een groot pluspunt is het feit dat je het strijkijzer vast kunt zetten.

Niekie78 05-08-2016

Snel, glad en gemakkelijk

Zeer eenvoudig te bedienen strijkijzer. Het strijkresultaat is perfect. In een handomdraai is de was superglad. Ben er zeer tevreden over.