Philips PerfectCare Pure GC7641

Philips FastCare Compact GC6730

Philips FastCare Compact GC6730 Best Reviewed nov 2017
8,5 (26)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Anky 16-01-2018

Goed !

Dit is een fijn apparaat, werkt fijner dan mijn vorige ‘gewone Philips stoomstrijkijzer , wel wennen dat je de temp niet meer hoeft in te stellen .
Is het wel (nog ) nodig zijde eerst te strijken en dan op het laatst katoen?
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Martin 23-12-2017

Zeer korte levensduur

Slecht product. Ondanks dat ik het strijkijzer niet zo vaak gebruik is het na 3 jaar al onherstelbaar
stuk. Er is iets niet goed met de printplaat die in het stijkijzer zit, stoomt niet meer en is niet meer van de eco stand af te krijgen. Kostbare anti-kalk cartridge die je regelmatig moet vervangen.
Regelmatig laat het strijkijzer bruine vlekken na, vooral op witte kleding is dit heel vervelend.
In heel veel electrische apparaten zit tegenwoordig een printplaat, deze zijn heel gevoelig voor storingen. Deze reparaties zijn zo kostbaar dat je het apparaat helaas moet weggooien. Degene die ze fabriceerd verstopt in de software allemaal mogelijkheden die de gebruiker veelal niet gebruikt en er ook niet om vraagt. Zoals b.v. een Eco-stand. Als je het strijkijzer op deze stand zet blijft de strijkzool lauw en kun je er absoluut niet mee strijken. Derhalve volstrekt overbodig.

Minpunten

• korte levensduur
  • overbodige mogelijkheden, instellingen
  • kostbare anti-kalk cartridge

mart330 06-03-2016

niet erg handig dat je de temperatuur niet zelf kan regelen waardoor je bijvoorbeeld een vochtige laken niet kan droog strijken, wat gemiddeld beter werkt dan met stoom.
bij eerste gebruik kwam er vocht vrij waardoor de kleding natte plekken kreeg die door de te lage temperatuur niet droog te strijken waren.Heb het apparaat in gepakt en terug gestuurd en een ander gekocht die meer op mijn oude model lijkt en wel in te stellen is.

martin033 06-03-2016

onhandig product