Philips SpeedCare GC6612

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SpeedCare GC6612 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

MamaVan2Kids 18-12-2017

tevreden tot nu toe, beter dan wat ik al gehad heb.

Geschreven voor: Philips SpeedCare GC6612

Pro's Het toestel is licht in gebruik. (vroeger had ik na het strijken steevast pijn in mijn rechter arm en schouder) De stoomkracht is tiptop. Strijkt vlot een jeansbroek door slechts langs 1 kant te stomen. De zool glijdt vlot over de verschillende textielsoorten. (je moet wel zelf de temperatuur instellen) Door een "slotje" blijft het strijkijzer goed staan op de waterbak tijdens het transport.

Contra's Tijdens het stomen is er een geluid dat me eerst deed vermoeden dat er iets met het toestel aan de hand was. Het strijkijzer telkens terug op de basis plaatsen tijdens het strijken is nog wat wennen, ik heb dikwijls dat het er bijna afvalt. Mogelijks komt dit door het randje dat zorgt dat het toestel met het "slotje" stevig op te bergen is.

Pluspunten

• licht
  • stoomkracht
  • glijdt goed

Minpunten

• geluid bij stomen
  • terugplaatsen op de basis