Philips PerfectCare Viva GC7011 - Reviews

Inhoud
2 liter
Druk
4 bar

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

• Slecht

BaJuWo 21-05-2017

Snel strijken

Heerlijk snel strijken met dit apparaat. Jeans, t-shirts etc allemaal zo weg. Ik snap de reviews niet die zeggen dat er geen katoen mee te strijken is... ook dikke jeans snel glad...aan 2 zijdes door 1 kant te strijken. Drukt men de stoomknop wel goed in?!
Ben het wel eens dat het jammer is dat het strijkijzer niet even op de achterkant te parkeren is... das wel even wennen.

Jitske97 11-01-2017

Waardeloos te lauw voor katoen

Heb deze stoomgenerator nu 1 1/2 jaar en het is 1 grote ergernis. Daarvoor 1 andere van Philips gehad, perfect. Hij lekt nu tussendoor ook. De kreukels krijg je echt niet uit katoen.

Teleurgesteld01 17-12-2016

Strijkt niet!

Naar jaren lang naar volle tevredenheid een Tefal te hebben gebruikt, was deze helaas aan vervanging toe.
Helaas hebben wij dit Philips apparaat gekocht.

Het is niet in staat kreukels uit overhemden te halen, het stoomt slecht en er komt vol water uit de stookgaten in overvloed. Dit laatste resulteerd in vlekken.

Bloem 28-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Waardeloos

Nooit kopen dit product. Overhemden van katoen blijven kreukels in. Je strijkt je een ongeluk. Een strijkijzer van een onbekend merk gaat beter.

Pluspunten

• Licht
  • Makkelijk bij te vullen

Minpunten

• Te weinig stroomstoot
  • Niet heet voor katoen

Charon 15-05-2015

Ideaal ijzer maar wel een minpuntje.

Zeer tevreden. Toch een min puntje. Jaren leerde ik mijn strijkijzer op de achterkant neer te zetten als ik even niet aan het strijken was. Zo voorkwam ik dat de strijkplank vlam zou vatten. Met dit strijkijzer hoeft dit niet meer omdat de temperatuur aangepast wordt naar het gebruik en na een bepaalde tijd niet gebruiken stopt de opwarming. Ideaal. Toch had ik graag gezien dat ik tussendoor het strijkijzer toch weg zou kunnen zetten op de achterkant. Waarom ? Gewoon omdat ik ook wel eens strijk bij mijn kinderen en ik de oude gewoonte daar wel nodig heb. Natuurlijk zal ik dit ijzer bij vervanging adviseren. Maar....ontwerp een strijkijzer wat eventueel op de achterkant op de strijkplank in de pauzestand kan.

hondje1977 19-12-2014

supper goed

supper goed toestel aleen hoe actifeer ik die stoom stoot daar ben ik nog niet achter ik hoor het graag wie het wel weet