Philips PerfectCare Elite Silence GC 9640/60 - Reviews

8,9

jan 22-09-2016 Product paar maanden in bezit

Te duur

Het toestel strijkt zeer gemakkelijk en is heel licht, zodat een volle mand was snel verdwijnt. Jammer dat het slechts 3 maanden meegaat en vervolgens defecten is gaan vertonen (boiler, doorloopcircuit, pomp
, ...).

Pluspunten

• lichte strijkbout
  • regelt temperatuur zelf

Minpunten

• defect na 3 maanden

Corrie1 21-08-2016 Product paar weken in bezit

Strijken met plezier!

Heerlijk licht in de hand. Bovendien niets meer in te stellen. Dit is mijn vierde stoomgenerator in 20 jaar, maar deze overtreft alle andere apparaten.

Pluspunten

• Geen soorteerwerk meer.
  • Tank met veel water
  • Makkelijk te ontkalken.

Minpunten

• de prijs misschien

John smit 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben er super blij mee. Strijken wordt ook een stuk leuker. Ben trouwens ook veel sneller klaar met strijken. Al komt je blouse er gekreukt uit met deze strijkijzer is het binnen 2 minuten helemaal glad.

WimdM 23-12-2015 Product maand in bezit

super toestel - geen temperatuur meer instellen, en genoeg stoom om vanuit de keuken de kreuken uit de gordijnen in de woonkamer weg te toveren!

Ayun 11-12-2015 Product paar dagen in bezit

mooi degelijk aparaat en mijn vrouw vind het een fantasties licht strijkijzer met hele goede resultaten

Mirjam 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

strijkt lekker licht en de stoomfunctie is geweldig de bediening is eenvoudig wat zorgt voor veel gemak. De aanschaf is behoorlijk maar het geld meer dan waard.

philips stoomgenerator perfectcare elite silence 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

snoer is een beetje kort maar resultaat is geweldig.
deze aankoop heb ik gedaan voor mijn dochter als kerstcadeau ik heb zelf de stoomgenerator met 6,5 bar elite silence.

Derks 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Licht strijkijzer om mee te werken. Ook erg gemakkelijk in het gebruik. Erg tevreden over het strijkijzer.

Monique 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een fijne, lichte stoomstrijkijzer. stoomt goed, kan lekker lang doorstrijken. Kortom, een aan te raden strijkbout. zeer tevreden

Truus 21-11-2015 Product paar weken in bezit

Het is een super fijn strijkijzer. Hij is erg stil en het strijkijzer glijd soepel over alle materialen. Je hoeft niet elke x de temperatuur aan te passen als je een ander materiaal gaat gebruiken.

wilj23 29-07-2015 Product maand in bezit

Het is een krachtig apparaat waardoor je met plezier aan het strijken gaat. Je hoeft niet meer na te denken welk kledingstuk op welke stand wordt gestreken. Dus ook sneller klaar en geen gaten meer in tere stoffen.
makkelijke bediening. Top apparaat
krachtig apparaat, alles op 1 stand strijken

babs1271 28-07-2015 Product paar weken in bezit

Strijken wordt bijna leuk ;-)
Een super fijn strijkijzer wat automatisch de juiste temperatuur instelt, licht in gebruik is, automatisch ontkalkt en een afneembaar waterreservoir heeft. Strijken gaat echt een stuk sneller en eenvoudiger. Het apparaat is wel groot maar past bij mij prima op de strijkplank. Een echte aanrader!!

werb 24-07-2015 Product paar weken in bezit

Het toestel ligt makkelijk in de hand, is heel licht en strijkt erg snel en goed. Het is snel gebruiksklaar, de afneembare waterbak is handig. Heel praktisch is dat je alle soorten stoffen door elkaar kan strijken zonder de temperatuur in te hoeven stellen. Dat bespaart een hoop tijd.

BlackWid0w 23-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb mijn toestel nu bijna een maand geleden ontvangen. Het is best wel groot, dus plaats ik mijn toestel op tafel voor mijn strijkplank zodat ik voldoende ruimte heb op mijn plank. Zelf ben ik niet zo'n grote fan van strijken en met elk weekend overvolle wasmanden, had ik al geen zin meer tegen de tijd dat ik klaar was met alles te sorteren. Nu kan je gewoon beginnen en doordoen tot het einde, wat een enorm voordeel is. De meeste dingen strijken echt wel goed en je hoeft er ook geen 10 keer over te gaan om een goed resultaat te bereiken. Ik ben heel erg tevreden van dit toestel, maar het heeft onrechtstreeks 1 nadeel: bij grotere strijkhoeveelheden kan de plank vochtig worden en heb je ook water op de grond. Misschien op de lossen door een strijkplank die meer geschikt is ...

Tree66 14-07-2015 Product kwartaal in bezit

Ik mocht de PerfectCare-Elite stoomstrijkijzer uitproberen via Insiders, en strijken deed ik altijd al met plezier, maar het is nu nog leuker geworden met dit strijkijzer. Je hoeft geen temperatuur in te stellen dus zijde of linnen, het kan allemaal achter elkaar gestreken worden. hij glijdt moeiteloos over alle stoffen en maakt het super glad, wel is het handig dat je de strijkplank en strijkijzer kan laten staan want elke keer opruimen is niet echt handig, ik vind het ook niet prettig om het strijkijzer tijdens het strijken op de plank te laten staan, doordat de strijkplank hoes glad is, glist deze makkelijk weg, handig zou zijn om een hittebestendige mal mee te leveren om daar je strijkijzer tijdens het strijken op te zetten. de dikke snoer is vrij stug en blijft hierdoor wel wat vaker achter de plank hangen. je kan de stoomknop gebruiken als je stoom wil, maar je kan deze ook vastzetten door continu stoom. Ik ben zeer tevreden over de stoomgenerator

Knoeboe 14-07-2015 Product paar weken in bezit

Geweldig strijkijzer. Zeer licht in de hand en mooi gestroomlijnd qua uitstraling. Mindere punten ik had voorheen de tefal deze kon makkelijker de stroomkabel en stoomkabel opbergen

snellejelle1 12-07-2015 Product paar weken in bezit

Een super lichte perfect strijkende strijkijzer! Door zijn kracht is de was echt zo gestreken.
Ik ben er echt super blij mee!

cbot 11-07-2015 Product maand in bezit

Heel fijn apparaat, geen temperaturen instellen. Zelfs de meest fijne blouses kan je hier mee strijken, daar was ik met m'n oude apparaat nog al huiverig voor. Grote watertank erg prettig en geen brandplekken meer op de strijkplankhoes, kan het er gewoon op laten staan. Ook gaat ie na een tijdje niet gebruiken uit zichzelf weer uit. Dit apparaat maakt het strijken er wel wat aangenamer op en minder tijdrovend!

chantal.vanagtmael 10-07-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een echt lichtgewicht! Strijkt ook supersnel én je hoeft je temperatuur niet aan te passen aan de soort stof, supergemakkelijk!

Ann VG 09-07-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb deze stoomgenerator als vervanging van een oud model , eveneens van Philips. Wat direct opvalt is dat dit nieuwe model een heel modern en elegant design heeft. De kleuren spreken me ook enorm aan en het hel blauwe verkliklichtje dat over het hele handvat loopt is een moderne toets. Er is eindelijk een oplossing voor de kabels, zowel die van de elektriciteit , als die voor de stoom. Deze kunnen opgeborgen worden in de vakjes links en rechts onderaan de generator. In het begin is het even zoeken, maar al snel vind je de handigheid om ze snel weg te bergen na gebruik. Het ijzer zelf kan je met een handig slot op de generator vastzetten waardoor het tijdens het verzetten er niet kan afglijden. Het doet op die manier ook dienst als handvat wat het wegzetten en transporteren vergemakkelijkt. Je kan het zelfs met 1 hand dragen.

Het grote voordeel is dat dit strijkijzer opmerkelijk stiller is dan mijn oude generator. Ik kijk graag tv terwijl ik strijk, of luister naar de radio, en ik hoef me niet meer te ergeren dat ik delen mis omdat de generator weer stond te brommen. Volledig stil is hij natuurlijk ook weer niet maar het geluidsniveau is acceptabel en wekt geen ergernis bij me op.

Het strijkijzer is erg licht en voor iemand als ik die veel last heeft van spierpijn, is dit een verademing. Zonder al te veel moeite glijdt het ijzer over alle stoffen en ik moet geen kracht zetten. Het ijzer lijkt me wel warmer te worden dan mijn vorige model, maar misschien wil dit gewoon zeggen dat ik nooit op de optimale temperatuur heb gestreken. Dit model past zich immers automatisch aan aan de stof die eronder ligt. Ikzelf moet geen temperatuur meer instellen en kan gewoon een jeans strijken en direct erna een wollen trui. Fantastisch gewoon! Zo kan ik ook geen ongelukjes meer hebben met delicate stukken die onder een te heet ijzer belanden. Bovendien kan hierdoor het ijzer ook gewoon plat op de plank staan, zonder risico op schroeivlekken. De stoom komt vlot uit het ijzer en ik heb de indruk dat het waterbasin hierdoor iets sneller leeg is. Dit is geen probleem want er kan gewoon kraantjeswater in en met een inhoud van 1,8 liter loop je ook niet constant naar de kraan. Ook loopt er geen water uit bij het eerste te strijken stuk, wat mijn oud ijzer wel had en wat erg vervelend was. Je kan onmiddellijk beginnen.

Met dit strijkijzer win je tijd, en omdat strijken niet mijn hobby is vind ik dit leuk. Na 2 minuutjes is het strijkklaar en omdat je niet moet schakelen tussen temperaturen heb je ook geen opwarm- of afkoeltijden. Ik ben er alvast erg tevreden en zou hem niet meer willen missen.

Philips PerfectCare Elite GC9640/60 - Stoomgenerator | Philips

Het strijkijzer is erg licht en voor iemand als ik die veel last heeft van spierpijn, is dit een verademing. Zonder al te veel moeite glijdt het ijzer over alle stoffen en ik moet geen kracht zetten. Het ijzer lijkt me wel warmer te worden dan mijn vorige model, maar misschien wil dit gewoon zeggen dat ik nooit op de optimale temperatuur heb gestreken. Dit model past zich immers automatisch aan aan de stof die eronder ligt. Ikzelf moet geen temperatuur meer instellen en kan gewoon een jeans strijken en direct erna een wollen trui. Fantastisch gewoon! Zo kan ik ook geen ongelukjes meer hebben met delicate stukken die onder een te heet ijzer belanden. Bovendien kan hierdoor het ijzer ook gewoon plat op de plank staan, zonder risico op schroeivlekken. De stoom komt vlot uit het ijzer en ik heb de indruk dat het waterbasin hierdoor iets sneller leeg is. Dit is geen probleem want er kan gewoon kraantjeswater in en met een inhoud van 1,8 liter loop je ook niet constant naar de kraan. De kreuken gaan ook gemakkelijk uit de stoffen en vaak is strijken aan 1 zijde voldoende. Ook loopt er geen water uit bij het eerste te strijken stuk, wat mijn oud ijzer wel had en wat erg vervelend was. Je kan onmiddellijk beginnen.