Philips PerfectCare Elite GC 9640 - Reviews

Beoordeling op basis van 63 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

John smit 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben er super blij mee. Strijken wordt ook een stuk leuker. Ben trouwens ook veel sneller klaar met strijken. Al komt je blouse er gekreukt uit met deze strijkijzer is het binnen 2 minuten helemaal glad.

babs1271 28-07-2015 Product paar weken in bezit

Strijken wordt bijna leuk ;-)
Een super fijn strijkijzer wat automatisch de juiste temperatuur instelt, licht in gebruik is, automatisch ontkalkt en een afneembaar waterreservoir heeft. Strijken gaat echt een stuk sneller en eenvoudiger. Het apparaat is wel groot maar past bij mij prima op de strijkplank. Een echte aanrader!!

jan 22-09-2016 Product paar maanden in bezit

Te duur

Het toestel strijkt zeer gemakkelijk en is heel licht, zodat een volle mand was snel verdwijnt. Jammer dat het slechts 3 maanden meegaat en vervolgens defecten is gaan vertonen (boiler, doorloopcircuit, pomp
, ...).

Pluspunten

• lichte strijkbout
  • regelt temperatuur zelf

Minpunten

• defect na 3 maanden

Corrie1 21-08-2016 Product paar weken in bezit

Strijken met plezier!

Heerlijk licht in de hand. Bovendien niets meer in te stellen. Dit is mijn vierde stoomgenerator in 20 jaar, maar deze overtreft alle andere apparaten.

Pluspunten

• Geen soorteerwerk meer.
  • Tank met veel water
  • Makkelijk te ontkalken.

Minpunten

• de prijs misschien

TK22 22-06-2016

Al snel retour voor reparatie

Sinds December in het bezit van deze stoomgenerator en voor deze prijs valt deze erg tegen. Is na 2 maanden al retour gegaan voor reparatie en ondanks dat het apparaat zelf aangeeft wanneer je moet ontkalken, loopt er toch bruin water uit de zool. Kan in de beschrijving ook niets lezen wat ik niet doe. Vorige apparaat ontkalkte uit zichzelf, helaas zijn deze niet meer te koop.

Mario1962 07-04-2016

mooi en stil

Heb nog een ander bekend merk stoomgenerator van 5 jaar geleden, maar deze is lichter in de hand en werkt ook stiller.

MaMi 24-02-2016

Dit is een super apparaat!!

Een ontzettend fijn strijksysteem. Super licht en werkt perfect. Erg snel op temperatuur dus vlug aan de strijk.

Macjo 22-02-2016

Ontwerpfout waterreservoit

Het water reservoir kan van binnen niet schoon gemaakt worden. Dit is wel nodig omdat er zich algengroei ontwikkeld in het water van het reservoir. Nu een heel gepruts om dit met chloor enigszins weg te krijgen.

Luna2001 07-01-2016

prima produkt

het is eenplezier om je strijk te doen.wat en luxe om geen temperatuur meer te moeten instellen.ook ontkalking systeem is volgens mij gewelding en supper simpel.ook de verschillende instellingen voor stoom is geweldig. een echte aanrader

WimdM 23-12-2015 Product maand in bezit

super toestel - geen temperatuur meer instellen, en genoeg stoom om vanuit de keuken de kreuken uit de gordijnen in de woonkamer weg te toveren!

Ayun 11-12-2015 Product paar dagen in bezit

mooi degelijk aparaat en mijn vrouw vind het een fantasties licht strijkijzer met hele goede resultaten

Mirjam 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

strijkt lekker licht en de stoomfunctie is geweldig de bediening is eenvoudig wat zorgt voor veel gemak. De aanschaf is behoorlijk maar het geld meer dan waard.

philips stoomgenerator perfectcare elite silence 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

snoer is een beetje kort maar resultaat is geweldig.
deze aankoop heb ik gedaan voor mijn dochter als kerstcadeau ik heb zelf de stoomgenerator met 6,5 bar elite silence.

Starsky2 06-12-2015

Super bout

Geweldige strijkbout, je hoef geen temperatuur meer in te stellen doet hij allemaal zelf.
Is een super licht gewicht.

Derks 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Licht strijkijzer om mee te werken. Ook erg gemakkelijk in het gebruik. Erg tevreden over het strijkijzer.

Monique 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een fijne, lichte stoomstrijkijzer. stoomt goed, kan lekker lang doorstrijken. Kortom, een aan te raden strijkbout. zeer tevreden

Truus 21-11-2015 Product paar weken in bezit

Het is een super fijn strijkijzer. Hij is erg stil en het strijkijzer glijd soepel over alle materialen. Je hoeft niet elke x de temperatuur aan te passen als je een ander materiaal gaat gebruiken.

Sonjaki 17-11-2015

Product voldoet aan alle verwachtingen

Dit stoomsysteem nu 1 maand in gebruik, wij willen nooit meer terug naar de " oude " manier van strijken.

Hatseflats 06-11-2015

Goede aankoop

Vorige stoomgenerator van Philips vertoonde met toenemende frequentie bruine watervlekken op kleding. Ondanks vele malen ontkalken en reinigen, weg ermee, dus tijd voor vervanging. Dit systeem doet wat ie moet doen. Ideaal is het niet meer hoeven instellen van de temperatuur. Net na de opwarming van het systeem ( gaat snel) toch met regelmaat water op kleding. Zolang dit helder water is en geen bruine vlekken achterlaat, geen probleem. Zover tevreden, de tijd zal het leren met betrekking tot vlekvorming. Tevreden gebruiker

wilj23 29-07-2015 Product maand in bezit

Het is een krachtig apparaat waardoor je met plezier aan het strijken gaat. Je hoeft niet meer na te denken welk kledingstuk op welke stand wordt gestreken. Dus ook sneller klaar en geen gaten meer in tere stoffen.
makkelijke bediening. Top apparaat
krachtig apparaat, alles op 1 stand strijken