Philips PerfectCare Elite GC9620

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Elite GC9620 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Prutske 12 19-07-2015

Een zeer mooi ogend toestel, de kabel zijn netjes op te bergen, zeer licht ijzer zelf, het ganse toestel weegt wel een beetje, stoom toevoer is super! Je moet wel de knop blijven vasthouden om stoom te blijven krijgen, maar blijft wel constant. wel korte stugge kabel, zou wat langer mogen zijn. Best te gebruiken met een strijkplank met afvoer, want ik denk dat je anders natte voeten krijgt.
Verder nog uit te testen, maar loopt al heel positief!

Snoeps 08-07-2015

Een strijkijzer dat krachtig en heel aangenaam in gebruik is. Het afneembaar waterreservoir is in één klik geïnstalleerd en binnen de 2 minuten kan je aan de slag.
Het ijzer zelf is een licht maar krachtig. Het glijd heel soepel en vlot over alle stoffen heen en dat zonder de temperatuur te moeten aanpassen! Tekeningen/logo's zijn niet in gevaar en overleven de test als niets!
Het toestel schakelt ook automatisch uit, altijd handig als er zich plots een oponthoud voordoet.
Hij ijzer zelf kan je niet rechtop op je plank zetten, maar mag je zo even op de plank laten staan als je je te strijken goed wil verleggen, dat was even aanpassen omdat ik daar niet mee vertrouwt was, maar is al gewoonte nu.
Nooit gedacht dat ik nog met plezier aan het strijken zou gaan :)

Lauke76 07-07-2015

Dit toestel doet wat wordt beloofd in de reclame. Zeer licht, glijdt over het kledingstuk, geen temperatuur inschakelen zodat je aan één stuk door kan strijken. Krachtige stoom.

Phieke 07-07-2015

Reeds meerdere malen het strijkijzer getest. Amai, wat een verschil met mijn oud gewoon strijkijzer. Waar ik moest aan wennen: de hete stoom, het niet zelfstandig recht kunnen staan van strijkijzer, geen temperatuur moeten instellen. Strijkt veel sneller dan anders, zonder druk te moeten uitoefenen. Wel is een aangepaste strijkplank voor stroomstrijkijzers een must! Soms moeite om draad mooi op te bergen. Maar het is een droomtoestel om bergen strijk mee weg te werken.

mar10tje 07-07-2015

Strijken is kinderspel. Ideaal om een grote berg strijk weg te werken in een mum van tijd. Al jouw kleren en strijkhoes zijn veilig dankzij de zelf regelende temperatuur. SUPER gewoon!!

Karen S J 05-07-2015

Het enige minpuntje vind ik dat je het strijkijzer niet rechtop kan zetten. Maar het is super makkelijk in gebruik, handig op te bergen, een groot waterreservoir dus je moet het niet constant bijvullen en de temperatuur wordt automatisch geregeld.

s.annelies 04-07-2015

Ik ben superblij met dit strijkijzer. Ik hoef mij geen zorgen meer te maken over welke stof het is en welke temperatuur hierbij hoort. Gewoon strijken! En eigenlijk strijk je niet, je "glijdt" over de kleding... Strijken wordt wonder boven wonder geen vervelende opdracht meer, maar iets wat je graag doet! Ik ben fan!

mary1982 02-07-2015

voorlopig overtreft de Philips Perfect Care Elite mijn verwachtingen ... in het begin was het wennen ... een ultra-licht strijkijzer en geen temperatuurregeling ... maar alle strijk wordt vlotjes weggewerkt ...

mary1982 02-07-2015

Vandaag het strijkijzer voor de eerste keer gebruikt.
Eerst was het echt wel even wennen: zo'n licht toestel, geen instellingen meer voor diverse materialen, de snelheid van opwarmen... Zo'n verschil met m'n vorige toestel. Normaal vind ik strijken vreselijk, maar vandaag was het toch eens een leuke ervaring! Ik kan alvast al met zekerheid zeggen dat het een zeer goed toestel is: efficiënt, tijdbesparend en mooi qua uitzicht.

kathleen martens 01-07-2015

in het begin was het even wennen, aan het lichte gewicht van het strijkijzer zelf. en na even oefenen had ik de stoomknop ook onder de knie. strijkt snel alles glad, soms te snel, en maak ik zelf valse kreukels :-) wat ik zeer leuk vind is dat de jeansbroeken en zwaardere stoffen snel glas zijn, met het gebruik van stoom, als je zonder stoom strijkt heb je minder goed resultaat. tip: op het tipje van het strijkijzer nog gaatjes maken waar stoom uitkomt, zodat in broekzakken ed kan strijken.

Titbourriquet 29-06-2015

Grote , lichtgewicht ( geen zorgen ondanks mijn carpaal tunnel problemen ) , handig, verwarmt snel , een pieptoon klinkt als het warm is . Ik adviseer het hoogst . Ik gestreken al mijn kleren met een volle tank (we zijn 4 met twee kleine meisjes die houden van dresses )

boboss80 27-06-2015

makkelijk te gebruiken en snel warm.
Zeer licht, défoissage onberispelijk!
Grote capaciteit van de tank 1.8 L