Philips PerfectCare Elite GC9620

Braun CareStyle 3 IS 3042 WH Best Reviewed 4 keer jul 2019
8,5 (225)
Best Reviewed 4 keer jul 2019
Bekijk alle Stoomgeneratoren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 57 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Elite GC9620 op Kieskeurig.be.

Fleurchen 23-07-2016
  • Product half jaar in bezit

Fantastisch apparaat met zeer korte levensduur

6,3
Dit apparaat strijkt fantastisch, eind augustus 2015 gekocht, en ondanks dat strijken niet m'n hobby is, werd ik echt gelukkig van dit ijzer, het ging snel en goed! Totdat er in april ineens alleen nog maar water uit kwam ipv stoom. Apparaat moest worden opgestuurd ter reparatie. Twee lastige weken, gekreukeld naar werk en ook nog een begrafenis. Apparaat weer terug, elke vrije minuut gestreken om de ellende in te halen. Nu weer alleen maar water uit het apparaat. Ga het nu niet meer opsturen, zometeen een nieuwe kopen en dan geen Philips.

Helene 01-05-2016

Super stoomsysteem

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Ik heb al eerder er een gehad maar die ging stuk na 5 jaar , toen heb ik weer met een gewone strijijzer alles gedaan maar het was het net niet ondanks dat het ook een Philips was.
Ik wist dat deze ook op de markt waren en ik heb de knoop doorgehakt en deze aangeschaft dit is de beste aankoop die ik ooit heb gedaan een super geweldige lichtgewicht met de perfecte stoom strijkijzer .
eindelijk is strijken weer fijn.

Hans 29-04-2016

aanbevelenswaardig

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

goed gautomatiseerd ,maar tevens handmatige bijstelling mogelijk en door licht in gewicht prettig hanteerbaar.

Geke 11-04-2016

Super stoomgenerator

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Ben heel tervreden met mijn nieuwe stoomgenerator. Gebruiksvriendelijk, stoomt super, en regelt de temperatuur zelf

Anja 05-03-2018
  • Product gekregen

Een fijn strijkijzer met perfect resultaat

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Fijn apparaat, snel gebruiksklaar en eenvoudig te bedienen.
Hij stelt zichzelf in en strijkt licht en makkelijk.
Je kunt kiezen voor een enkele stoomstoot of continu stoom. Ook de eco functie die er op zit is prima, je kunt dan nog steeds prima strijken met een goed resultaat.

Pluspunten

• makkelijk
  • handig in gebruik
  • licht

Tevreden klant 01-01-2016

Automatische temperatuur regeling, ultra lichte strijkijzer, hardnekkige kreukels zijn kinderspel door de hoeveelheid stoom. Snelle opwarmtijd, afneembaar waterreservoir. Mijn vorige Philips begaf het kort na verlopen van de garantie. Opnieuw gekozen voor Philips vanwege de meestal kwalitatief sterke producten. Nadeel is hoge aanschafprijs.

RR 02-01-2016

Het is natuurlijk belachelijk dat Philips je niet tegemoet komt , ik had percies hetzelfde problem, weinig service vanuit Philips

F.Kara 05-02-2020

Heel fijn om te strijken

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Heel aangenaam om mee te strijken, je hoeft niet van standen te wisselen. Past zichzelf aan aan het materiaal van de kledij. Druppelt niet. Gemakkelijke kalkverwijdering. Compact, en veilig.

Eddieee 26-12-2019

Nog nooit was strijken zo leuk

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Tail machine met eco, normaal en Turbo stand strijkt heerlijk en super makkelijk. Machine zelf is ietwat zwaar maar het strijkijzer zelf heel licht. Fijn die automatische temperatuur regeling er brand echt niets aan ook al laat je m staan :-).

myriame 25-11-2019

Super facile d'utilisation

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Super facile d'utilisation plus besoin de changer la température pour les textiles cela se fait automatiquement fer léger on pourrais repasser pendant des heures

Anoniem 23-10-2019

Stoomgenerator , licht in gewicht, snel opgewarmd

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Stoomgenerator is ligt heel makkelijk in de hand, snel opgewarmd, groot waterreservoir en kan werken op kraanwater, Helaas om constant stoom te hebben moet je 2x een knop indrukken, dit vind ik lastig en geraak er niet aan gewend

Maria03 24-09-2019

Prima toestel, doch ik mis zelfcontrole

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Ik koos voor een nieuwe Philips omdat de strijkzolen goed zijn. Dit strijkijzer ligt goed in de hand, doch wordt niet heet genoeg. Ik mis een temperatuurregeling. Een strijkbeurt duurt langer, de plooien en kreuken zijn moeilijker glad te strijken en zijn ook niet volledig weg. Ik dien meerdere keren over het linnen te gaan en zonder stomen wordt het ijzer niet warm genoeg. Met stoom lukt het bijna wel.

ingeke05 24-09-2019

doet niet wat ik verwacht van een stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Dit strijkijzer voldoet op een aantal vlakken niet aan wat ik van een stoomstrijkijzer verwacht. Niet te vergelijken met de vorige stoomstrijkijzers die ik heb gehad.
1) Een turbo stoomstoot met behoorlijk wat kabaal wanneer je het strijkijzer terug zet op de houder. Ik snapte er niets van. Tot ik lees in de gebruiksaanwijzing (bij trouble shooting) dat dit "normaal" is en dat je eerder moet stoppen met de stoomknop ingedrukt te houden. Van de andere kant staat er ook in de gebruiksaanwijzing dat je de stoomknop continue moet gebruiken.
2) Je kunt het strijkijzer niet op zijn kant op de strijkplank zetten. Enkel op de houder. Niet praktisch.
3) Doordat er géén temperatuurknop op het toestel zit maar de temperatuur automatisch wordt geregeld, is het onmogelijk om zoomband of vlieseline te plakken. Ook wanneer bepaalde stof tòch een lagere temperatuur nodig heeft, glanzen of strepen, dan kan dit niet.
4) Het verschil tussen gewoon stomen en turbo stomen is nihil. Geen nut.
Conclusie: ik krijg van mijn man met Kerst een nieuw stoomstrijkijzer van een ander merk.

Yvonne 23-08-2019

Ontkalkingslamp blijft branden & apparaat piept onafgebroken

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Op zich een goed apparaat, maar na 2 jaar elke week strijken (dus niet superintensief) blijft nu ineens het ontkalkingslampje branden en het apparaat blijft onafgebroken keihard piepen. Heb al verschillende forums bekeken, maar kan de oplossing niet vinden. Als iemand van Philips dit leest hoor ik graag hoe je dit kunt oplossen. Ik heb uiteraard het toestel (regelmatig) ontkalkt...pff jammer

Yael76 18-08-2019

Strijkt heel vlot en gemakkelijk

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Heel gemakkelijk in gebruik, alle kledingstukken kunnen op dezelfde stand gestreken worden. Kledij hoeft dus niet meer gesorteerd worden. Ontkalk systeem gaat heel vlot en handig.
Door ovale design past hij niet goed op strijkplank. Neemt ook veel plaats in de kast.
Stroomkabel kan je gemakkelijk opbergen. Elektriciteit snoer past niet in opbergvak

bollie73 27-07-2019

regelmatig geen stoom

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Nog geen 2 jaar in gebruik, reeds ingediend in maart dit jaar voor herstel en 't is weer van dat.
Bij opstart wel stoom kunnen genereren, maar na enkele minuten valt de stoom uit. Het duurt een hele poos voor er weer stoom wordt gemaakt. Dan een kort moment met stoom en daarna weer geen. Het gaat op en af. Verschillende tijdstippen wel en geen stoom. Kan er iemand helpen???
We zijn zeer ontgoocheld in dit nieuw toestel. Binnen 2 jaar al zo veel problemen, lijkt ons wat van het goede te veel.

gould 24-06-2019

heerlijk strijkijzer

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

gemakkelijk in het gebruik, doordat je niet telkens de temperatuur hoeft te veranderen.
en heb het idee dat hij nog beter strijkt als onze vorige philips stoomgenerator !

jetpj 26-05-2019

strijkt makkelijk maar niet glad genoeg

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Mooi model met groot reservoir. het strijkresultaat is echter slecht. Ik wil niet al mijn kleding een casual look geven en heb dus een ander strijkijzer gekocht voor de linnen en katoenen kleding. Dit wordt gewoon niet heet genoeg. Jammer voor die prijs

Jb1985 26-05-2019

Parfait!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Un gain de temps incroyable, une efficacité redoutable, pas besoin de régler la température, il glisse tout seul sur les tissus peu importe la matière. De plus, il est super léger, le repassage n’est presque plus une corvée avec de telles performances!
Je suis ravie de ce produit!

sdg0207 28-03-2019

Defect na 2,5 maand

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Is een heel goed toestel in gebruik. Maar is nu reeds stuk na 2,5 jaar. Dus garantie weg en niet meer bruikbaar. Stoomt niet meer...
Spijtig want ben nu al verplicht om een nieuw te kopen.
Terug een Philips PerfectCare Elite maar een duurder toestel.

hildeo 13-03-2019

ontevredn

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9620

Op enkele maanden tijden al aantal keer problemen gehad.toestel lekt.
Zou het nooit meer aanschaffen.