Philips PerfectCare Expert GC924730 - Reviews

Continu navulbaar
Gebruiksklaar in
2 min.

Rinus 10-01-2016 Product paar weken in bezit

Strijken is volgens mijn vrouw een feest, met deze stoomgenerator is het minst leuke werk van het huishouden een stuk aangenamer, en strijkwerk is in no-time klaar. Onze vorie stoomgenerator hebben we ondanks het harde water lang mogen gebruiken. Ruim 5 jaar en veel gebruikt. Investering de moeite waard.

Dmoon 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goede verbetering op het vorige model. Het werkt zich makkelijker. 1 minpunt is dat je de stoom niet vast kunt zetten

Sandra 1977 21-05-2015 Product maand in bezit

Apparaat werkt erg fijn, eerder een stoomsysteem van een ander (ook A merk gehad) maar die werkte minder fijn en daar werd de zool al snel steeds donkerder en uiteindelijk zwart. Was niet schoon te maken en daardoor streek die niet fijn meer.

Deze ziet er met deze speciale zool uit, dat dit hier niet (snel) zal gebeuren. Erg gebruiksvriendelijk en makkelijk is gebruik en strijkt erg fijn!

liesbeth-62 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

6,3
Dit viel echt heel erg tegen.
Ik begon met een twee-persoons katoenen hoeslaken. Alleen met veel stoom kon ik de kreukels er redelijk uit krijgen.
De stevige spijkerbroeken leken redelijk glad maar als de stoom weg was, kwamen de kreukels weer terug.
De judo-pakken zijn niet glad te krijgen tenzij ik de super stoom knop indruk.
Als ik de eco-knop gebruik, sta ik vaak zonder stoom. Dan hoor ik alleen een droge klik maar kennelijk heb ik mijn eco-hoeveelheid stoom dan al verbruikt. Volgens mij is hij dan minder heet van binnen waardoor hij minder stoom aanmaakt maar ik strijk niet langzamer dus ik sta zonder stoom met een pislauwe bout...
Ik sta in een klein kamertje te strijken. Als ik de normale stand gebruik, sta ik in een sauna.
Dat de bout de stof niet verbrand lijkt me logisch want hij wordt niet heet. De bout heeft volgens mij een warmte van een lage stand op een traditionele bout.
Als ik zonder stoom wil strijken, krijg ik zelf de kreukeltjes niet uit een satijnen hemdje.
Deze bout kan alleen iets als er stoom bij zit, hij heeft de kracht van de stoom nodig om de functioneren.
Ik kreeg de kreukels niet uit het beddengoed, niet uit de broeken, niet uit de judopakken maar zelfs niet uit simpele leggings en dunne shirts tenzij ik met heel veel stoom over de stof heen blijf wrijven.
Als ik naar een sauna wil, ga ik daar wel heen.
Nee, morgen ga ik terug naar de winkel. Ik ben absoluut niet tevreden. Ik ben beter gewend, dit is het echt niet.
Het ziet er gelikt uit en iedereen valt als een blok voor de 'nieuwe technologie' waardoor de stof niet verbrand maar het is een wassen neus.
Ik strijk veel en ook stevig door. Ik heb die tank dus in no time leeg maar een knap resultaat kreeg ik niet te zien, ook niet toen de mist van de stoom weg was.

Bree1971 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een geweldig strijkijzer. Met groot gemak strijk je met dit strijkijzer al je was weg. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gerrit W J te Kempel 08-05-2015 Product paar dagen in bezit

Hetzelfde strijkijzer ook bij onze zoon in gebruik , daarom hebben wij het zelfde gekocht omdat hij goed bevalt!

AntoinetteB 03-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik vind het strijken fijn dankzij de goede stoomkracht, hij goed hadn aanvoelt, geen moeijke en lastige instellingen heeft.

vriendelijke 02-05-2015 Product paar dagen in bezit

ik heb er te weinig mee gewerkt om een fatsoenlijk oordeel te kunnen geven. Apparaat ziet er mooi uit. Handig met los waterreservoir en kinderveilig vergrendeling.

Jacqueline1970a 30-04-2015 Product paar dagen in bezit

ik heb het apparaat nog niet gebruikt dus kan het niet beoordelen. Op het eerste oog ziet het er kwalitatief goed uit

Lijn82 27-04-2015 Product paar dagen in bezit

Het strijkijzer is mooi van design. Handig dat het waterreservoir afneembaar is. Daarnaast is het een voordeel dat er een beveiligingsknop op zit waarmee het ijzer aan het apparaat bevestigd kan worden. Hierdoor is het makkelijk te verplaatsen. Verder strijkt het ijzer naar behoren.

Goska 26-04-2015 Product paar dagen in bezit

Het blijft een mooi product. Minpunt vind ik de beperkte levensduur en daardoor uiteindelijk te hoge prijs. Ondanks dat, het product werkt uitstekend. Zeker aan te bevelen!

spelt51 18-04-2015 Product paar dagen in bezit

Had al eenzelfde soort aparaat was aan vervanging toe en heb dus een vergelijkbare gekocht met dezelfde mogelijkheden en hetzelfde gebruiksgemak

Inkie1945 15-04-2015 Product paar dagen in bezit

Het begin oogt goed,alleen vreemd dat je geen strijkwater mag gebruiken. Kan het niet begrijpen dat de geur niet goed is voor het apparaat, want het is gewoon gedestilleerd water met een geurtje.

Een strijker 11-01-2015 Product paar weken in bezit

Op zich prima apparaat, geeft wel veel stoom af, iets minder zou wel mogen wat mij betreft.
Ook het apparaat vastpakken zonder de stoomknop aan te rakenis lastig.

Etienne Schenker 08-01-2015 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk in gebruik de stoomgenerator is snel opgestart en de stoomstoot haalt makkelijk alle kreukels eruit

Hed63 08-01-2015 Product paar dagen in bezit

Hij is snel op temperatuur en het is ideaal dat je hem zo op je plank kan zetten zonder dat je overtrek verschroeit.

SBKl 04-01-2015 Product paar dagen in bezit

Goed ontkalkingssysteem en solide stoomstrijkijzer, slechts een paar dagen in bezit, maar strijkt makkelijk en goed de kreukels uit de kleding

Anjo 12 07-12-2014 Product paar dagen in bezit

Strijken met meer gemak en plezier. Licht apparaat, strijkt sneller, geen temperatuurinstelling meer nodig. Werkt voortreffelijk

MarjaHeijnen 25-11-2014 Product paar weken in bezit

Het niet in hoeven stellen van de temperatuur is in het begin wennen maar het werkt zeer goed. Het strijken gaat makkelijk en eenvoudig.

Naam-1955 12-11-2014 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk in de bediening, het strijkijzer/stoom is snel op temperatuur, je hoeft niets meer in te stellen en minder risico op te heet strijken. Verder ligt het prettig in de hand en strijkt gemakkelijk alles glad. Alhoewel ik het een paar dagen bezit, lijkt het mij een heel degelijk apparaat.