Philips PerfectCare Expert GC9247

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Expert GC9247 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

saed 23-09-2014

Een zeer gemakkelijke strijkijzer, je hoeft geen temperatuur meer aan te geven, door de 6.5 bar stoom druk is het strijken zo gepiept :)
Zelfs de lastigste kreukels is in een mum van tijd er uit.
Ik heb zelf een gevoerde linnen broek, deze kreukels zijn met mijn oude strijkbout erg lastig er uit te krijgen, met deze strijkmachine had ik het al mooi glad in de eerste haal.
verder kan ik donkere en rode kleding strijken zonder dat ik het binnenste buiten moet keren, je houdt er dus geen rare gloed aan over zoals je anders wel hebt.
Verder is het natuurlijk geweldig dat je niks meer hoeft in te stellen qua stof/temperatuur.
Dus gewoon aanzetten en binnen 2 minuten strijken .

Je hebt er een externe watertank bij zitten zodat het makkelijk is te vullen zonder dat je de hele machine mee moet nemen.

er is 1 min puntje de houder waar de watertank ook op zit is vrij groot en past niet op mijn strijkplank (dat rekje waar ik normaal mijn strijkijzer op zet) ik heb het nu op de tafel staan.
Maar doordat er een lange kabel aan zit is dit niet lastig ofzo.

Clatat 15-09-2014

Het toestel net in gebruik, en onmiddellijk het gebruiksgemak ervaren! Doordat je de stand niet moet aanpassen naargelang de stof win je enorm veel tijd, met bovendien een uitstekend resultaat. De ultieme test gevoerd op een blouse die ik nooit kon strijken met mijn vorige toestel (Calor), en ja hoor, ook hier snel een prima resultaat! Bij mijn vorige toestel vond ik aan het einde van de karwei telkens water onder de strijkplank, en dat is hier niet het geval. Het toestel springt erg zuinig om met het water in het reservoir, mede door de handige eco-stand. Als ik dan toch 2 minpuntjes moet aangeven: 1. de draad die je handmatig moet opbergen; 2. waterverlies bij 1ste druk op de stoomknop net na het eerste opwarmen (dus even opletten daar). Algemeen besluit: TOP-strijkijzer!

elke30 15-09-2014

Dit is een fantastisch strijkijzer. Hij doet alles zelf behalve strijken. Je moet geen tijd meer verliezen met de kleding te sorteren of telkens weer de temperatuur aan te passen. Hij doet het allemaal voor jou en altijd met een schitterend resultaat. Hij is snel opgewarmd en het is ook heel makkelijk om water bij te vullen. Hij is heel gebruiksvriendelijk. Ik kan er alvast niet meer zonder want hij bespaart mij veel tijd.

R00sje 15-09-2014

Dit is echt een super strijkmachine! Strijken gaat veel vlotter dan met mijn vorige toestel (een gewoon stoomstrijkijzer) én het resultaat is beter.
Soms heb ik wel dat ik de stoomknop al indruk terwijl ik het toestel optil. Dat vind ik wel een beetje lastig. Maar het is een kwestie van gewoonte denk ik.

nynca 14-09-2014

het ideale strijkijzer ...heel licht in de hand en volledig kreukloos strijken ! een aanrader ! Heel snel warm en makkelijk dat je geen temperatuur hoeft te verzetten

miekedc 12-09-2014

Ik strijk niet echt graag, dus daarom is het voor mij belangrijk dat een strijkijzer vlotjes werkt. En dit toestel is werkelijk heel gemakkelijk! Strijken wordt bijna een plezier. Het toestel glijdt over mijn was, ik moet de temperatuur niet meer zelf instellen (dat doet het toestel automatisch) en vooral: mijn strijk is goed gedaan! Het toestel is heel gebruiksvriendelijk, start snel op en voelt heel degelijk aan. Kortom, een aanrader!!

Hobbes1 09-09-2014

Dit strijkijzer is zijn investering meer dan waard! Strijken ging nog nooit zo vlot en snel; na 2 minuten kan je al beginnen strijken en superhandig dat je het strijkijzer gewoon op de strijkplank kan plaatsen zonder brandgevaar! Bovendien moet je de temperatuur niet regelen; dit toestel doet het allemaal zelf! Daarmee zijn alle stoffen voortaan veilig gestreken! Jammer dat ik het niet sneller in huis haalde!!

hv2605 07-09-2014

Deze machine is zeer snel opgewarmd en de temperatuur dient niet meer worden ingesteld. Het strijkijzer bepaalt zelf de temperatuur afhankelijk van de stof die je aan het strijken bent. Hierdoor kan je alles na elkaar strijken en dien je het wasgoed niet eerst volgens temperatuur te sorteren. Een hele tijdswinst !
Het reservoir is niet zo heel groot, maar kan permanent bijgevuld worden. Het toestel dient niet eerst af te koelen.
Tijdens het strijken mag het ijzer op de plank blijven staan, de bout zal niet te heet worden.
Door de twee stoomknoppen, één voor een snelle stoomstoot en de andere om langer te stomen, krijg je de kreukels ook makkelijk uit het wasgoed. Je kan met de tweede knop ook permanent stomen, zonder die continu ingeduwd te moeten houden.
Het strijkijzer ligt makkelijk in de hand en de zool glijdt mooi over de kledij.
Doordat de snoeren in het toestel kunnen weggestopt worden, kan het toestel makkelijk opgeborgen worden. De strijkbout kan ook op de stoomcentrale vergrendeld worden met een speciale knop en er dus niet afvallen tijdens het wegbergen.