Philips PerfectCare Expert GC9236

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Aman 17-12-2015

De stoomapparaat voor mijn moeder gekocht. Verandert zelf van stand - ideaal! Produceert veel stoom en het bakje voor het water kan losgekoppeld worden.
Heb zelf een stoomapparaat van Tefal - deze maakte mij wel jaloers.

de Groot 15-12-2015

Ik heb zojuist met het nieuwe strijkijzer lekker snel drie overhemden en twee slopen gestreken. Het is een mooi apparaat met twee handige opbergvakken voor de snoeren.

Gijs 08-12-2015

Eens een philips altijd een philips en hij strijkt zo lekker zegt ze. Hij glijd heerlijk over het materiaal. Ging alles maar zo gladjes, dan gebruikt ik hem voor alles.

Sandra Pisu 07-05-2015

Ik heb dit apparaat plus bijbehorende strijkplank op 27 april 2015 gekocht en nu 2 keer gebruikt. Ondanks dat dit nog erg kort geleden is, ben ik zeer tevreden. Het strijken gaat erg snel, precies de reden waarvoor ik hem had aangeschaft.
Ik moet nog wel aan het snoer wennen dat warm wordt en dus oppassen dat ik hem niet aanraak.
Volgens mij heb ik een prima aankoop gedaan.

aborgers 03-05-2015

Er zitten niet heel veel opties op die je aan en uit kan zetten, maar die gebruiken wij toch niet. Hij werkt fantastisch en voelt heel degelijk aan.

Bertha Kleinluchtenbeld 02-05-2015

Mijn eerste gebruik bevestigde mijn goede verwachtingen en het resultaat was zelfs beter.
Uitermate gebruiksvriendelijk en ligt in de hand. Omdat ik atrose heb is het belangrijk dat het gebruik zo licht en met goed resultaat is.
Ik kan het eenieder aanbevelen.

Sampie29 07-03-2015
  • Product maand in bezit

Het snoer is erg kort, hierdoor verlengsnoer nodig, gebruiksvriendelijkheid is super. Na een maand al vele items met veel plezier gestreken

handcremelotion 21-02-2015

fijn werkend apparaat. veel strijkgenot. makkelijk is gebruik. al met al zeer tevreden over het apparaat.

Sampie29 31-01-2015
  • Product maand in bezit

Degelijk product, ligt goed in de hand. Het systeem om de bout vast te zetten is erg praktisch. Alleen het elektriciteitssnoer is wat kort.

Judy van Ruiten 30-12-2014

Al ruim 2,5 jaar ervarin met een perfect care apparaat. Het werkt super. Opnieuw voor dit apparaat gekozen omdat het super licht strijkt. Geen temparatuurinstelling nodig. Kan met gemak 1,5 uur strijken met een tank water.
Dit apparaat is aangeschaft ter vervanging van een eerder apparaat dat helaas na 2,5 jaar stuk is gegaan. Ik beschouw dit als pech. Het laten repareren was geheel voor eigen rekening en er was niet te zeggen wat dat ging kosten. De verzendkosten waren ook erg hoog.

Ellen Kamerbeek-Voogel 17-11-2014

Zeer gebruiksvriendelijk apparaat, was nooit zo snel klaar met strijken, alles glad zonder kreukels doordat apparaat zich prima aanpast aan het te strijken goed

van kooten6 13-11-2014

kan er nog niet veel vertellen heeft het van middag pas gekocht maar ik verwacht dat die het goed doe aan gezien mijn vorige ook zo soort was maar binnen een jaar kapot gin heeft ik me geld terug gekregen van de philps en gelijk en gelijk deze terug gekocht prachtige servies mag ik wel zeggen nog nooit mee gemaakt dat ik me geld terug kreeg

Sunnyboy79 04-11-2014

Een fijn strijkijzer. Mooi uiterlijk en geen gkimplekken op de kleding meer door het automatisch instellen van de juiste apparatuur.

furry545 02-11-2014

snel en makkelijk in gebruik vooral de het losse water-reservoir is makkelijk.In die paar uur dat ik hem in gebruik heb ben ik er zeer tevreden over.

mamaisa 17-09-2014

ik heb de philips CG9247/30 en deze overtreft werkelijk al mijn verwachtingen ... het strijken is met deze een feest geworden, heel handige bak om te vullen met water, stopcontact insteken en weg , je hoeft geen temperatuur meer in te stellen, alles gaat vanzelf , een aanrader