Philips PerfectCare Aqua GC8616

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Aqua GC8616 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Selena 01-12-2016

De perfecte stoomgenerator

De grote reservoir vind ik zeer handig, je kan gedurende een lange periode strijken zonder telkens water bij te voegen. Verticaal stomen gebruik ik ook al voor mijn gordijnen en jassen of delicate jurken. Je hoeft de warmte niet aan te passen voor de verschillende kleding waarmee je tijd wint en verbrand dus niet uw kleding. Ik vind het heel makkelijk, comfortabel en snel warm. Ik raad hem echt aan voor mensen die goed en snel willen strijken, voor mij is het echt de perfecte stoomgenerator.

WendyVersteegh 20-09-2014

Dit apparaat is mijn nieuwe vriendje in huis, geniaal!
Ik wil niet meer zonder...

geen warmte meer instellen, werkt soepel en simpel.

ritb 19-09-2014

Zeer tevreden over de philips stoomgenerator , heb al 8 jaar een tefal gebruikt maar deze is veel makkelijker in gebruik . Zeker doordat je geen temperatuur in hoeft te stellen , je kunt zo van de ene stof naar de andere echt super !! Nog een groot voordeel : het grootte waterreservaat. Dus in een woord zeer tevreden en voor mijn nu een philips ipv een tefal !