Philips PerfectCare Expert GC9224

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Expert GC9224 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Nild 16-11-2015

Intussen weer enkele maanden de gerepareerde versie van mijn strijkijzer in gebruik. Problemen verholpen. Toestel professioneel verpakt weer teruggekregen, bedankt Philips. En met een strijkijzer dat perfect in orde is, is strijken (soms) een plezier, zeker als je je kop niet moet breken over warmte, stroomsterkte enz...
Nild

Monique 14-11-2017

Goedemorgen, Wat was Uw probleem? Ik hoor het graag want bij mij wordt hij wel warm maar er komt geen stoom. Mvg, Monique

Nild 27-07-2015

Na een paar weken begon het strijkijzer na een uurtje strijken zwaar te lkken.
Nu een paar maanden later stopte het mechanisme niet met water pomen en lekte het water zowel uit de strijkvoet als uit het apparaat zelf.
Terug binnengebracht bij winkel waar het gekocht werd. Meer dan 3 weken wachten op reparatie en geen vervangstrijkijze te bekomen....

grastie 18-09-2014

Makkelijk en licht hanteerbaar toestel. De stoomknop zit op de perfecte plaats. Er moet geen extra druk uitgeoefend worden om een kreukvrije strijk te hebben. De opbergvoorziening voor de snoeren vind ik super, zeker als je het toestel moet opbergen. Opwarmen van het toestel gaat vrij snel. Ondanks dat het een toestel is om een ambetant jobke te doen ben ik heel tevreden! Wol, zijde, polyester, gedrukte tekeningen en letters,..., over alles gaat het strijkijzer zonder te blijven kleven en zelf te moeten denken om de temperatuur aan te passen! Een echte aanrader!!!! ...

katiasky 17-09-2014

Het toestel strijkt heel vlot. Geen zorgen om de juiste temperatuur. Makkelijk is het afneembaar reservoir. Bijvullen tijdens het strijken. Geen al te storend of pruttelend geluid. Snel op bedrijfstemperatuur. Jammer dat je het snoer niet kan opbergen.

moesjke13 15-09-2014

Als fulltime werkende mama van twee kleine kindjes, vind ik het belangrijk dat het strijken vlotjes, snel en makkelijk gaat. En dit strijkijzer voldoet perfect aan deze vereisten. Het heeft een leuk, modern design, is op twee (!!) minuten warm en ik hoef mijn was niet meer voor te sorteren! Bovendien heeft het een groot, afneembaar waterreservoir, dat je gewoon met kraantjeswater kan vullen. Eén van de functies die je kan activeren is ‘constante stoom’, waardoor het strijken heel vlot gaat. Er zit ook een eco-functie op, wat in mijn ogen ook zeker een troef is. En last but not least: het supergemakkelijke ontkalkingsysteem: er brandt een lampje als het reservoir leeggemaakt moet worden, je moet het water gewoon opvangen en weggieten. Conclusie: Dit strijkijzer is echt fantastisch! Een aanrader, zeker voor mensen met weinig tijd!

gyzmoke 10-09-2014

ik heb sinds een paar dagen dit tof strijkijzer. het is heel gemakkelijk in gebruik, aangezien je geen temperatuur meer moet instellen voor je verschillende soorten kleren. hij is heel snel opgewarmd. En strijkt heel vlotjes. Echt een strijkijzer voor iedereen ! Zelf voor personen die denken dat ze niet kunnen strijken ;-) met dit toestel gaan al je twijfels weg en mag je zeker zijn dat je een 1ste klas strijkster word

strijkfanaat 08-09-2014

Ik heb het strijkijzer 2x geprobeerd tot hiertoe en ik ben zeer tevreden! Het afneembaar waterreservoir is voor mij zeker een pluspunt, gedaan met over en weer lopen met een gietbekertje naar de kraan. Het snelle opwarmen is zeker ook leuk, je moet niet staan wachten. Vergeet je de temperatuur wel eens in te stellen? Geen probleem, je strijkt nu gewoon alle verschillende stoffen achter elkaar zonder problemen.
Eén minpuntje: geen draagvergrendeling
Kortom: zeker het aankopen waard!

mvst 08-09-2014

Heel leuk dat je gewoon kan beginnen strijken zonder eerst de kleding te moeten voorsorteren. Gewoon afneembaar waterreservoir vullen en na 2 minuten opwarmtijd strijken maar.
Alle stoffen waren vlot en licht te strijken en zonder overgebleven kreuken. Echt een aanrader.
Het ontkalken uiteraard nog niet uitgetest op deze korte tijd maar zo te zien is dit ook zeer gebruiksvriendelijk.