Philips PerfectCare Silence GC955002 - Reviews

2 min.
Kleuren
goud, wit

Corrie 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

Dit apparaat doet zijn naam ere aan. PerfectCare Xpress. Zonder temperatuur in te stellen past zich moeiteloos aan elk textiel/stof met een perfect kwaliteit. Een kind kan de was doen.Strijkt ligt en stoom kwaliteit ook zeer goed

knipko 16-05-2015 Product paar dagen in bezit

Super stoomgenerator, werkt perfect.
Blij met de aankoop van deze stoomgenerator.
Niet meer terug naar het oude strijkijzer.

Monique en Jeroen 04-05-2015 Product paar weken in bezit

Dit mooie apparaat zorgt ervoor dat mijn vrouw weer aan het strijken is geslagen!!

Mooie vormgeving en makkelijk in gebruik. De temperatuur wordt automatisch ingesteld en de krachtige stroomdruk zorgt ervoor dat we kreukels uit onze kleden kregen die niet met ons oude stoomstrijkijzer eruit gingen.

conclusie mijn vrouw is gelukkig en ik ook.

bio74 12-04-2015 Product jaar of meer in bezit

6,3
Het apparaat 15 maanden in bezit, werkte perfect tot vanmorgen. Het stopte niet meer met stomen, het water lekte er hard uit, leek het meeste op een douche. Heb nooit veel geluk met strijkijzers maar voor deze prijs had ik een langere levensduur verwacht. Het apparaat gaat uiteraard retour naar Philips.

naam 1996 14-01-2015 Product paar dagen in bezit

prima
Mijn kinderen zijn vooral blij omdat het strijkapparaat niet zo veel lawaai maakt.
Van de vorige schrokken ze nogal :-)

Cezary SKRZYPEK 12-01-2015 Product maand in bezit

Very usefull and very good handling. Very good quality of this product. It's easy to move on the fabric, strong steam can straighten even difficult creases. Heats up quickly and easily wyprasuje even difficult to reach due to the tip of the steam

Erdem 123 08-01-2015 Product paar dagen in bezit

Onze strijkplank is te klein , vandaar 8 voor gebruikersgemak. Strijkijzer zelf is heel licht, dus heel goed voor de gewrichten, dat verdient eigenlijk 10.

M. vd Veur 03-01-2015 Product paar dagen in bezit

Lichtgewicht strijkijzer. Gemakkelijk in gebruik. Je kunt doorstrijken bij kledingstukken van verschillende stofsoort zonder warmte instelling te moeten wijzigen.

jpvdhurk 02-01-2015 Product paar dagen in bezit

Automaat, dus geen verschillende soorten was meer sorteren
Snelle opwarmtijd, binnen 2 minuten stoom
Gemakkelijke en snelle ontkalking

jpvdhurk

Gebruiker van Philips GC9550-02 29-12-2014 Product paar dagen in bezit

Voldoet aan alle eigenschappen van een strijkijzer. Een fijn en eenvoudig apparaat. Je zet hem aan en kunt elk gewenst kledingstuk vrijwel meteen goed strijken (korte opwarmingstijd). Temperatuur past zich automatisch aan bij het kledingstuk en dit werkt perfect. Geen brandvlekken e.d. tot nu toe gehad ongeacht welk kledingstuk ik strijk. Ook kun je alles door elkaar strijken. Dat het strijkijzer iets stiller is en een afneembaar waterreservoir heeft is eveneens erg prettig. Ik raad dit strijkijzer (in combinatie met een goede stoomstrijkijzer strijkplank) aan.

Strijken-is-mijn-hobby-niet 27-12-2014 Product paar dagen in bezit

Heel mooi apparaat om te zien. Veel stoom en ligt goed in de hand. Grote watertank. Niet goedkoop, maar moet veel gebruikt worden. We moeten er nog wel een goede plaats naast de strijkplank voor zoeken, onderkant past niet op de plank zelf.

Charlottesilvia 17-12-2014 Product paar dagen in bezit

Wat een mooi design en functioneel strijkijzer. Best prijzig maar hoop er jaren mee te doen! Hij maakt weinig geluid en past zich aan de stof aan, zo kan ik nooit mijn kleding verpesten.

Tatsie 16-12-2014 Product paar dagen in bezit

Strijkt heerlijk, gaat makkelijk over stof heen prima apparaat.En ziet er mooi uit, makkelijk bij te vullen, en makkelijk te ontkalken.

Dagelijkse Gebruiker 02-12-2014 Product paar dagen in bezit

4,5
Laag cijfer voor 'mogelijkheden' betekent voor mij weinig mogelijkheden hetgeen goed is. Juich het juist toe dat er weinig in te stellen valt omdat het produkt voor je 'nadenkt'.

Helaas veel minder ergonomisch strijken met dit ijzer dan vorige modellen. Bij het vasthouden (automatische greep naar ideale gewichtsverdeling van de bout; dit is achteraan omdat daar het meest gewicht zit) wordt tijdens strijken de wijsvinger 'te kort' om de knop voor stoomstoot te bedienen.

Voelt degelijk aan maar door recente aanschaf nog te kort om daar een oordeel over te vellen.

Suvey 17-11-2014 Product paar dagen in bezit

Deze strijkijzer heb ik een paar dagen in bezit, de automatische temperatuur functie erg handig,hij is snel opgewarmd

AnnaWaldhoorn 15-11-2014 Product paar dagen in bezit

Onze vorige was een voorloper van dit apparaat. Wijkt technisch niet veel af. Deze was binnen 3 jaar defect en reparatie kostte ruim honderd euro. Dit is voor ons reden geweest een nieuwe aan te schaffen maar meer dan 100 euro per jaar afschrijving is rijkelijk veel. Wel weer voor een philips gekozen omdat we bijzonder tevreden zijn over het gebruiksgemak.

Senad1966 13-11-2014 Product paar dagen in bezit

Hij werk super fijn! Heb er pas een keer mee gestreken, heb hem vandaag pas gekocht. Ik vind het super dat je de temperatuur niet meer hoeft in te stellen en dat hij zo stil is zoals er werkelijk op staat!

Swannet 12-11-2014 Product paar dagen in bezit

Net uitgeprobeerd dus weet niet hoe degelijkheid is, strijkt makkelijk en licht. Ruikt nu nog wat nieuw bij strijken en lekte iets water. Hoop er veel plezier van te hebben, vorige stoomstrijkcombi ook van Philips is 10 jaar meegegaan!

LorreLorreLaura 04-11-2014 Product paar dagen in bezit

Een strijkijzer die binnen een paar minuten te gebruiken is, niet alleen gebruiksvriendelijk in het gebruik, maar zeker ook het aanzien waard.

Emilee 04-11-2014 Product paar dagen in bezit

Super strijkijzer.
Alles met een knop zonder temp. aan te passen supersnel strijken!!
Ik ben er heel tevreden mee.