Philips PerfectCare GC922202 - Reviews

Continu navulbaar
Gebruiksklaar in
2 min.

Paula 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

super makkelijk te bedienen. Strijken gaat als vanzelf. Je hebt veel tijd over om andere dingen te doen.

Marion 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het strijkijzer ligt goed in de hand, gemakkelijk dat de temperatuur niet meer hoeft ingesteld te worden. Jammer dat het strijkijzer niet vastgeklemd kan worden aan de generator.

Jumper 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

Gebasseerd op de 1e twee strijkervaringen. Enthousiasme is groot, maar over een paar weken is duidelijk of mijn initiele beoordeling bewaarheid kan worden.

Glad - Strijkertje 26-04-2015 Product paar dagen in bezit

Dat ik het ooit zou zeggen, wat een machine, strijken is gewoon een plezier en ook mijn moeder heeft er inmiddels eentje, hahahah samen gezellig aan de strijk

Cathelijne2 17-01-2015 Product paar weken in bezit

Heel fijn apparaat, maakt strijken een stuk gemakkelijker en leuker. Handig dat er maar 1 knop op zit en dat hij zelf de temperatuur aanpast aan het materiaal van de kleding.

lut orlent 12-01-2015 Product paar weken in bezit

IK Was reeds tevreden over mijn vorig Philips strijkijzer. dit toestel is een duidelijke verbetering: goede stroomstoot en strijkt vlug, gemakkelijk te vullen waterreservoir

Kinito69 08-12-2014 Product paar dagen in bezit

Werkt goed, snel en alles is na wens. ik ben blij met mijn nieuwe aankoop. de vormgeving van dit apparaat vind ik wel minder dat een vorig model- ik vind deze zo groot. wel ben ik blij met de automatische ontkalk systeem

Kees J. 20-11-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat. Handig dat alles op 1 stand gestreken kan worden. Nadeel dat het apparaat groot en zwaar is. Daarom speciale Philips strijktafel erbij gekocht.

Linda043 24-09-2014 Product paar weken in bezit

Gemengde gevoelens over dit apparaat. De stoomfunctie werkt perfect. Nog nooit zo'n gladde kleding gehad. Minpunten zijn het stroeve strijkvlak, de zwaarte van het apparaat en de knop van het stoom onderaan. Op de meest onhandige momenten begint hij met stomen (heel gevoelige knop) en heb me daardoor ook al een keertje flink verbrand.

brittyana 23-09-2014 Product paar weken in bezit

het voordeel is dat je maar enkele minuutjes moet wachten voor het strijkijzer volledig is opgewarmd. je moet je was niet op voorhand moet sorteren omdat deze geen temperatuurregeling heeft kan je gewoon je was door elkaar strijken zonder dat je iets van je kleding kapot maakt. je kan het water super snel bijvullen dankzij het afneembaar waterreservoir. het enige minpuntje is dat het geen automatisch oprolsysteem heeft voor de kabel.

djaya 21-09-2014 Product paar weken in bezit

Het is een fijn strijkijzer om te gebruiken. Strijkt snel en geeft een goede stoomstoot. Het enige wat jammer is dat er geen knop is om de stoom aan te houden. Je moet hem dus ingedrukt houden. Maar dat is dan ook het enige min puntje.

cow74 21-09-2014 Product paar weken in bezit

Heb hem nu een paar weken en ben erg blij met hoe makkelijk en glad er gestreken word met dit apparaat. En echt ...ik begin strijken leuk te vinden. Heerlijk ook dat je niks meer hoeft in te stellen. Gewoon aanzetten en strijken en niet meer bang te hoeven zijn dat hij nog te warm voor de kleding is.

HenkM-nh 21-09-2014 Product paar weken in bezit

Na enige jaren positieve ervaring met een Tefal stoomgenerator was ik zeer benieuwd of de Philips hier aan zou kunnen tippen.

Het antwoord - jazeker! De Philips heeft zich hier in huis bewezen als een zeer nuttige en handige stoomgenerator. Nadelen ten opzichte van de Tefal vind ik het ontbreken van een vergrendeling van het strijkijzer aan het apparaat (waardoor het gelijk een handgreep is voor het hele apparaat en het minder onveilig wanneer het apparaat na gebruik nog heet is) en dat het snoer minder makkelijk naar binnen te schuiven is. Voordelen ten opzichte van de Tefal vind ik de prettigere strijkzool en het feit dat je de temperatuur niet handmatig in hoeft te stellen. Ik was er wat huiverig voor, maar het werkt echt briljant!!

annewessels1975 19-09-2014 Product maand in bezit

Ik had altijd een hekel aan strijken, tot ik de philips perfect care stoomgenerator kreeg. fantastisch! Glijd over alle stoffen in 1 keer. zeer wendbaar en gemakkelijk! Heel even wennen aan het grote apparaat en aan de geluidjes. maar als je het resultaat ziet werkt strijken verslavend!

moluna 19-09-2014 Product paar weken in bezit

Superfijn product! Voordelen: - niet nodig om temperatuur in te stellen, - met de krachtige stoom wordt alles zonder druk uit te oefenen kreukvrij, - bijvullen en meteen weer verder. Nadelen: - stoom blijft gevaarlijk, oppassen dus en niet altijd handig voor brildragers. - je moet wel plek hebben om het grote apparaat op je strijkplank te zetten. Voor mij geen normaal strijkijzer meer! Erg blij mee!

misspatjen 18-09-2014 Product paar weken in bezit

Licht toestel
Strijkt veel sneller
Makkelijk geen temperatuur te moeten instellen voor alle mogelijke stoffen, ongelofelijk. Strijkt alles gemakkelijk.
Gemakkelijk navulbaar.

Aschw 17-09-2014 Product paar weken in bezit

Het is een fijn handzaam strijkijzer, licht in gewicht.
Voordeel is dat je alle stoffen kan strijken en de temperatuur automatisch wordt aangepast.
Ik vind het ijzer wat stroef over de stof glijden. Jammer dat he tijdens het strijken constant de stoomknop ingedrukt moet houden.
Al met al gaat het strijken zeker sneller, maar het blijft een rotklus!

nathaliedc 17-09-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb het toestel reeds op allerlei soorten stoffen geprobeerd. het is zalig om met zo een toestel te strijken. En inderdaad je hoeft NIET meer de strijk te sorteren, wachten tot je toestel afkoelt of warmer wordt voor het andere stofje. Je kan lang strijken met zo een groot reservoir. Mijn poetsvrouw heeft het ook uitgetest en ze zei "het is een plezier om eraan te beginnen en ik zie er nu niet meer tegenop tegen een grote berg strijk. "
Het strijkijzer ligt zeer goed in de hand en het glijdt zonder moeite over alles ...

nynca 16-09-2014 Product paar weken in bezit

een heel goed in de hand liggend strijkijzer , warmt snel op ! heel handig is dat je geen temperatuur moet verzetten

ik ben fan

Beeli 15-09-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit toestel nu al enkele keren gebruikt en ben heel tevreden over het resultaat. Het afneembaar waterreservoir werkt heel praktisch, en het toestel is snel klaar voor gebruik. Omdat je geen temperaturen meer moet instellen, moet je de was niet meer sorteren en kan je zo starten met strijken. Het toestel strijkt alle strijkbare stoffen heel snel en bijna perfect ( zonder kreuken!) en ligt bovendien goed in de hand. Ook de stoomknop staat op de juiste plaats, hier is over nagedacht! Je hebt dus al heel snel een hele berg was perfect gestreken! Met dit toestel kan iedereen werken!Er is eigenlijk maar 1 klein minpuntje: het vrij steile platform, waardoor je nogal snel de indruk krijgt dat het strijkijzer er vanaf gaat vallen. Misschien is dit gewoon nog even wennen (t.o.v. mijn vorige strijkijzer).