Rowenta steelstofzuiger RH9474

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta steelstofzuiger RH9474 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Wolfheart 26-07-2019

Zeer praktische toestel met veel toeters en bellen! Top!

Wij gebruiken al jaren een sledestofzuiger en nu was de tijd rijp voor onze eerste steelstofzuiger. In eerste instantie dient hij voor onze bovenverdieping maar nu wordt hij ook volop gebruikt voor het gelijkvloers!

Hij is zeer gebruiksvriendelijk en je kan hem intuïtief gebruiken!
Hij is voorzien met talrijke hulpstukken om het stofzuigen te vergemakkelijken. Uit de toekomst zal blijken of ik ze allemaal wel nodig heb want het zijn er veel en deze altijd meesleuren is wat onhandig...
Met het standaardstuk ben je voor 90 % al geholpen. Alleen de allerkleinste hoekjes daar heeft hij het moeilijk mee omdat hij wat te groot voor is! Natuurlijk kan je dan de andere hulpstukken voor gebruiken.
Voor ons is dit geen probleem 1 x per werk gebruik ik nog mijn sledestofzuiger en 3 x per week de steelstofzuiger!
Iedereen stofzuigt hier tegenwoordig, ja ook pubers en dat komt omdat hij goed zijn werk doet en eenvoudig werkt, gemakkelijk op te bergen is en omdat de batterij echt wel lang mee gaat! De boven, gelijkvloers, trappen, worden in 1 keer gedaan zonder dat de batterij het opgeeft! Met de boostknop kan je 10 min aan de slag !
De flexibele buis is echt handig! Je hoeft niet te bukken om te zuigen onder bed!
Hij ziet er wel stevig uit maar ik ben benieuwd dat als hij per ongeluk zou vallen dat er een barst in de plastiek zou komen. Rubber op bepaalde plaatsten zou handig geweest zijn om de schok te dempen.
Zou ik hem opnieuw kopen? Jazeker !

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • flexibele buis is echt een meerwaarde
  • zuigkracht is goed, met de boost zelfs nog beter
  • veel hulpstukken

Minpunten

• Max 10 à 12 tal minuten stofzuigen met boost
  • duurzaamheid van de plastic?