Dyson V11 Absolute

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V11 Absolute op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

De Dyson V11 Absolute is een krachtige steelstofzuiger. De stofzuiger heeft de hoogste zuigkracht van alle snoerloze stofzuigers. En ook niet onbelangrijk: dankzij de krachtige accu kun je tot wel 60 minuten achtereen stofzuigen. Ideaal daarbij is dat het apparaat over verschillende reinigingsstanden beschikt. Je switch eenvoudig via het lcd-scherm. De Dyson V11 Absolute is geschikt voor alle vloertypen. Sterker nog: in de Auto-modus detecteert de vloerzuigmond automatisch om welke ondergrond het gaat en past zich daarop aan. En als je klaar bent, kun je met één simpele handeling het vuil uit het stofreservoir werpen.

sebaq 27-04-2020

Duur, maar het overwegen waard!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

Hoewel ik tot voor kort heel sceptisch stond tegenover dergelijke dure ‘kruimeldieven’ moet het wel gezegd zijn dat ik versteld sta van de prestaties van dit toestel. Indien gebruiksgemak en snelheid primeren, loont het volgens mij zeker de moeite om even wat dieper in de buidel te tasten en deze Dyson V11 Absolute Extra een kans te geven!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Redelijke batterijduur
  • Snelheid

Minpunten

• Prijs
  • Geen telescopische steel

jororo 06-05-2019

Tevreden

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

Ik ben zeer tevreden over de stofzuiger. Hij is handig in gebruik en daardoor wordt hij hier duidelijk meer boven gehaald dan de oude sledestofzuiger. De batterij gaat lang genoeg mee en kan je ook gemakkelijk opvolgen via het schermpje. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht. Ik vind wel dat hij na een tijdje zwaar begint te wegen. Ik gebruik hem als vervanger van mijn oude stofzuiger. Er zijn veel kopstukken bij waardoor je voor elk hoekje wel een gepast stuk hebt. Ook het ledigen is zeer handig, met één druk op de knop. Kortom, ik ben fan!

Pluspunten

• zuigkracht
  • schermpje
  • batterij

Minpunten

• gewicht

Stefanie76 05-05-2019

Topper!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

Na altijd een klassieke stofzuiger te hebben gehad, heel erg blij dat ik toch gekozen heb voor een draadloze stofzuiger. Heel handig en veel sneller ter hand te nemen. Zeer wendbaar, handig om trappen, zetels en zo te stofzuigen. Veel stiller dan een gewone Dyson en het toestel heeft 3 types zuigkracht om uit te kiezen en presteert voor alledrie even goed, je krijgt tal van accessoires,... Alleen jammer dat de, wel heel erg dikke handleiding, met geen woord rept over welk accessoire je best voor welke toepassing gebruikt.
De batterijduur is wat je mag verwachten van een toestel in deze prijscategorie. Ik zou hem niet meer kunnen missen en inruilen voor mijn oud toestel ga ik zeker niet meer doen :)

Pluspunten

• Batterijduur
  • Wendbaar
  • Heel handig op de trap

Minpunten

• Dikke handleiding met nagenoeg geen bruikbare info
  • Gewicht

vincentjanv 25-04-2019

The beast is een goede bijnaam

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

Heb nu een kleine maand de V11 in mijn bezit. Hetgeen me meteen opviel bij het openen van de doos, was de enorme hoeveelheid aan opzetstukken die je meekrijgt. Je hebt echt het gevoel dat er geen korreltje zand zal blijven liggen met zo'n arsenaal aan 'wapens' voor de V11.

Het zoeken naar het ideale toepassingsgebied voor elk van die accessoires: dat is een ander paar mouwen. Ondanks de lijvige handleiding die wordt meegeleverd, wordt nergens echt vermeldt zwaar elk opzetstuk nu best gebruikt voor wordt. Ik weet dat hij zo goed als alle ondergronden aankan, maar op welke manier, dat hadden ze best even uitgelicht.

De borstel die wij (en ik vermoed de meeste mensen) het vaakst gebruiken, is de draaiende borstel met sensor die de zuigkracht zelf reguleert. Het is ongelooflijk om te zien hoe snel hij zich aanpast aan een nieuwe ondergrond: zo heb je steeds de juiste zuigkracht. Het kleinste opzetstuk, dat voor in de auto, gebruiken we ook om echt in de kleine spleten en hoekjes te geraken.

Qua gewicht vind ik de verdeling in de hand zeer goed. Voor mij is het gewicht ook niet opvallend veel, dit in contrast met de mening van mijn echtgenote en schoonmoeder. Zij vinden het toch redelijk zwaar en een heel huis ermee stofzuigen zagen ze toch niet meteen zitten. Ik denk dat het voornamelijk een gewoonte is: eens ze deze meer zullen gebruiken, en vooral het gemak van de snoerloze oplossing verder ontdekken., zullen ze wel hun mening bijsturen vermoed ik.

Bij een draadloze oplossing is natuurlijk de batterij van vitaal belang: 'no juice, no power'. Gelukkig verbaast deze V11 met erg indrukwekkende werktijden. Zeker op de medium/auto stand gaat deze een dikke 40 minuten mee op 1 lading. Dit moet toch de meest voorkomende huishoudens tegemoet komen in de schoonmaak. Het gemak van het opladen ( indien je de houder aan de muur hebt bevestigd, is het gewoon kwestie van hem in de houder te plaatsen) zorgt ervoor dat je altijd een V11 zal hebben die klaar staat om alles op te zuigen wat je op zijn pad legt.

Het is misschien wat aan de grote kant dan, maar uiteraard als kruimeldief is die ook meer dan geschikt. De locatie van voorgenoemde houder is dus zeker belangrijk en bepaalt mee hoe vaak je zal teruggrijpen naar deze Dyson in je dagelijkse strijd tegen het vuil en stof.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Verscheidenheid aan accessoires

Minpunten

• Onduidelijkheid accessoires
  • Prijs

papakris 24-04-2019

Dyson V11 doet wat het belooft

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

De Dyson stofzuiger V11 doet wat hij belooft: enorme zuigkracht, behoorlijk grote batterijcapaciteit (ongeveer 1 uur op middelste stand). Het toestel wordt geleverd met enorm veel hulpstukken (wel jammer dat er niets bij is om al deze hulpstukken in te verzamelen). Het switchen van steel- naar handstofzuiger verloopt enorm snel. Soms dien je wel meerdere keren over hetzelfde vuil te gaan vooraleer alles volledig opgezogen is. Met 1 borstel ga je zowel over vloer, tapijt als parket.
Onvoorstelbaar wat je met dit toestel opzuigt, zelfs al dacht je dat je woning kraaknet is. Eventjes zoeken om de afvalbak te ledigen, maar super gemakkelijk trucje. Nadeel: prijzig en na een uurtje stofzuigen toch wel voelbaar in de armen.

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • veel hulpstukken
  • enorm handig stofzuigen zonder kabel

Minpunten

• prijzig
  • voelt zwaar na lang gebruik

10VH 24-04-2019

Handig maar niet perfect!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

De Dyson V11 lijkt op het eerste zicht een zeer degelijk toestel, de hulpstukken zijn inderdaad erg handig. Naast de stofzuiger heb je er eigenlijk meteen ook een kruimeldief bij. Hieronder mijn bevindingen, in voor- en nadelen geformuleerd:
- Voordelen: De stofzuiger is erg wendbaar en makkelijk in bediening. Je kan automatisch veel makkelijker in kleine hoekjes stofzuigen. Daarnaast is het grootste voordeel het feit dat de stofzuiger draadloos is en erg compact. Geen "gesleur" meer met kabels en een zware stofzuiger die je overal moet mee veprlaatsen om je huis proper te houden! Ten slotte was ik ook verrast dat de stofzuiger automatisch de ondergrond herkent. Mijn tapijt was/is hierdoor nog nooit zo proper geweest!
Nadelen: de handleiding die bij de stofzuiger zit is erg beperkt. Ik weet niet waarvoor bepaalde hulpstukken dienen, hoe je de machine dient te onderhouden etc. Daarnaast is het uiteinde (hulpstuk dat zuigt) vrij smal waardoor je wel iets meer werk hebt om grote oppervlaktes te stofzuigen. Ook grotere kruimels of stukjes vuiligheid zuigt de stofzuiger niet op. Ten slotte vind ik het niet zo handig dat je de knop moet blijven induwen om te stofzuigen.
Eindbeoordeling: ik ben voorlopig vrij tevreden over de stofzuiger. Het gebruiksgemak is dé grootste troef van de Dyson V11 Absolute. Maar of het € 650 waard is? Dat betwijfel ik.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Kostprijs

Tim 24-04-2019

zeer goede stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

De Dyson V11 Absolute is een zeer handige stofzuiger. Het is mijn eerste snoerloze stofzuiger en meteen wordt stofzuigen veel minder een karwei. Niet meer in de weer met een zware stofzuiger met snoer maar gewoon snel de Dyson bovenhalen.
De zuigkracht van de stofzuiger is ook zeer goed, en het is zeer handig dat hij deze automatisch aanpast aan de ondergrond. Echt een aanwinst! Ik beveel het product dan ook zeker aan.

Pluspunten

• lichter dan de meeste stofzuigers
  • aanpassing van zuigkracht aan de vloer

Sophie89 23-04-2019

Een proper huis in een handomdraai

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

Sinds de opkomst van draadloze steelstofzuigers wist ik dat dit mijn ideale poetsgezel zou worden. Toen ik de kans kreeg om het toestel van Dyson uit te testen, was ik ook in de wolken. Stofzuigen is niet mijn favoriete bezigheid, maar met de V11 wordt het een koud kunstje! Ik twijfel nooit meer om mijn toestel uit te halen wegens 'te veel moeite'. Ook de opties zijn legio: de vele opzetstukken en verschillende instellingen zijn een serieuze meerwaarde. Ik raad dit toestel zeker aan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel opzetstukken
  • Automatische instellingen

Minpunten

• Zwaar in de hand

glandrielle 21-04-2019

super handig

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

Het feit dat er zoveel hulpstukken bij zijn, zorgt ervoor dat je voor erg veel oppervlakken kan gebruiken. Door het direct aansluiten van de hulpstukken zonder lange buis is hij ook perfect bruikbaar als kruimeldief. Bij dit laatste heb ik echter wel een negatief puntje. Bij het gebruiken van het borstelstukje zonder lange buis, vond ik de ecomodus te licht om stof op te zuigen. Het nadeel daarvan is dat je een hogere zuigmodus moet gebruiken. Daardoor gaat de batterij ook minder lang mee.

Tussen de hoogste en de laagste stand is er heel wat verschil in batterijduur. Ecomodus gaat bijvoorbeeld +- 3 kwartier mee, terwijl de boost stand een klein kwartier kan gebruikt worden in mijn ervaring. Je kan dit gemakkelijk volgen op het digitale schermpje dat aangeeft hoelang hij nog zal meegaan in huidige modus.

In het begin had ik de indruk dat de stofzuiger vrij zwaar aanvoelde. De batterij zit vermoedelijk in het handvat van de stofzuiger. Ik raakte hier echter snel aangewend, en voor het stofzuigen met lange buis voel je dit niet.

Mijn conclusie: over het algemeen ben ik vrij tevreden over deze stofzuiger. De prijs is niet weinig, maar je krijgt er heel wat voor in de plaats.

Caro 20-04-2019

Super stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

De steelstofzuiger is een hele hulp in huis. Hij is handig in gebruik, de zuigkracht is goed en past zich automatisch aan aan de ondergrond. Er zitten veel hulpstukjes bij en 2 vloermonden. Je kan met een opgeladen accu het hele huis stofzuigen en dan nog eens de auto er bij.
Ik ben zeer blij met deze stofzuiger. Zelfs de kinderen vinden het leuk en helpen nu ook mee. Geen gedoe met een kabel en de stofzuiger is vrij licht waardoor hij heel goed en soepel hanteerbaar is. Qua geluid valt hij ook reuze goed mee. Het enige kleine minpuntje vind ik dat hij bij het stofzuigen van bv de auto dat hij na een tijdje in 1 hand wel beetje zwaar wordt.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Geluid
  • Goed hanteerbaar (soepel)

Minpunten

• gewicht bij handstofzuiger

Zoe 18-04-2019

Licht en wendbaar

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

Deze Dyson stofzuiger is zo handig voor de dagelijkse schoonmaak! Hij ligt goed in de hand en is erg wendbaar. Ik verwachtte een veredelde kruimeldief, maar de zuigkracht is erg goed. Ons vast tapijt heeft er nog nooit zo schoon bijgelegen! De verschillende borstelkoppen maken het ook handig om stof af te nemen van moeilijker bereikbare plekken. Ook de auto schoonmaken is zo veel handiger zonder snoer! De batterij gaat best lang mee en het LCD scherm maakt het handig om een modus te kiezen en snel te switchen. Ik ben overtuigd!

Pluspunten

• Krachtig
  • Wendbaar
  • Licht

Minpunten

• Trekker blijven inhouden om te stofzuigen

GJanssen 15-04-2019

Fantastische Stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

Ik was zeer sceptisch over dit product gezien het geringe gewicht.. (het toestel voelt echt licht aan)
Maar eens je hem aan het werken zet, ontdek je pas hoe veelzijdig en krachtig dit toestel is.
Ik probeerde het toestel in de normale (automatische) stand uit, hij gaat dan zelf de zuigkracht aanpassen aan de ondergrond die hij moet zuigen.
Samen met de 3 meegeleverde roterende borstels zorgt dit voor een verrassend resultaat. Ronduit schitterend noem ik het resultaat. Ik vergelijk dit met een "normale" Dyson en een robotstofzuiger die ik al in mijn bezit had.
Hij werd aangekocht als "extra" stofzuiger maar ik zie hem zeker ook als vervanger voor een normale stofzuiger.
De vele meegeleverde accessoires plus de ophangbeugel maken dit een complete stofzuiger, de kracht en de batterijduur maken dat hij perfect bruikbaar is om elke dag of tijdens het kuisen te gebruiken.
Het enige minpuntje is misschien zijn aanzienlijke prijs. Zie hem dan zeker niet als een extra stofzuiger maar als een stofzuiger vervanger!

Pluspunten

• Gewicht
  • Batterijduur
  • Kracht
  • Ronddraaiende borstel
  • meegeleverde accesoires

Minpunten

• Prijs

Els Gent 12-04-2019

Super stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

De Dyson V11 is mijn eerste ervaring met zowel een steelstofzuiger als met een stofzuiger van Dyson en ik ben instant fan van allebei! Wat een gemak! De stofzuiger ligt klaar en het is een gemak hem snel even te nemen voor kleine (en grote) klusjes. Door de verschillende onderdelen kan je steeds het juiste accessoire kiezen voor de ondergrond en toepassing en ook de display die de batterijduur aangeeft is enorm handig. Terwijl ik stofzuigen vroeger een echt karwei vond en het met tegenzin was dat ik de stofzuiger bovenhaalde ben ik met de Dyson verlost van het gesleur en gedoe met kabels en kan ik in een wip alles netjes houden. Ik gebruik de Dyson echt overal en bijna dagelijks. Vooral voor de trap te stofzuigen is de Dyson véél makkelijker dan een traditionele stofzuiger. Een leuke bijkomstigheid is dat de Dyson (op normale stand) veel minder lawaai maakt dan mijn gewone traditionele stofzuiger. Dat maakt het schoonmaken veel rustgevender dan met het luide geruis dat ik gewend ben. Ik ben heel blij met dit toestal en met de kwaliteit die Dyson biedt!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Zuigkracht
  • Geluidsniveau
  • Geen snoer
  • Batterijduur

Minpunten

• Kostprijs

Nicky15 04-04-2019

Flexibel en praktische krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

Super handig, krachtig, flexibel in gebruik. Gemakkelijk op te laden, langdurige autonomie van de batterij. Kruimeldief is ook heel praktisch.

Pluspunten

• Flexibel
  • Draadloos
  • Handig leeg te maken

Minpunten

• Ietsje zwaar aan de hand
  • Knop moet je voortdurend ingedrukt houden

Delaere Inge 01-04-2019

Dyson V11 absolute

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

Dit is een super goede stofzuiger. Er zijn veel kopstukken voor erop. Wat super is. Ik gebruik hem voor alles. Trap, krabpaal, vloeren, tapijten en nog zoveel meer. Die heeft een heel grote zuigkracht, je merkt dit aan de oppervlakken dat je stofzuigt en hetgeen je per beurt ledigt in de vuilniszak. Ik zou deze aan iedereen aanraden. Het prijs-kwaliteit zekers waard. Dit merkte ik al bij het uitpakken ervan. TOP!!!

Pluspunten

• Vele verschillende kopstukken
  • Grote zuigkracht
  • Geen draad

GR 01-04-2019

“Absolute crossover tss stofzuiger & kruimeldief”

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute

Wat een verrassing wanneer ik de doos ophaalde deze ochtend. Het openen was nog een grotere verrassing. Het toestel kwam bij me over als het geweer van Robocop , de hulpstukken als verlenging tot een sniper geweer :-) In alle ernst, indrukwekkend, ook de vormgeving en de kleuren . Ik heb al een Dyson en een robotstofzuiger en dit is de ideale aanvulling voor iemand die allergisch is aan stof of "snel & efficient " iets wilt op zuigen. Zeg nu zelf. Een kruimeldief maakt meer troep dan wat je wilt opruimen. Een robotstofzuiger is complex voor kleinere stukken. En je Dyson van stal halen voelt als teveel moeite aan voor kleinere zaken. Deze D11 is de absolute cross-over tussen een stofzuiger en een kruimeldief. De D11 was al voor een deel opgeladen en moest bijgeladen worden. Dat duurde niet bepaald lang. Tijdens het opladen inspecteerde ik de vele hulpstukken om te zien waarvoor ze dienen. De meest gebruikte stukken in de toekomst waren me al snel helder. De Turbomond voor de vloer en het stuk om bv zetels te stofzuigen. De andere stukken zie ik als ideaal om bv trappen te stofzuigen (zonder verlengstuk), kasten te stofzuigen of achter bv. de televisie om tussen de kabels te stofzuigen. Na oplading de eerste test. Taal naar Nederlands in een oogopslag. Mijn 8yo eet nog niet kruimelvrij, dus onder haar stoel de stokbrood kruimels van het ontbijt weggezogen. Indrukwekkend nu voor 2 redenen. Het toestel detecteert op een bepaalde manier de turbomond en het "menu" wijzigt van eco-med-turbo naar eco-auto-turbo. Auto mode on, en de kruimels waren in een mum van tijd weg. Tijdens het stofzuigen duidelijk zicht op het display hoelang je nog kan stofzuigen. In deze periode van het jaar hebben we blijkbaar snel spinnenwebben. Dit komt over alsof het huis niet netjes is en er kleeft vrij snel stof in. Verlengstuk erop en kleinere mond = instant resultaat. Nog even de traptreden gestofzuigd zonder verlengstuk. Hoe handig.. en efficient en rugpijn besparend. Ik had al gelezen dat je de stofzuiger vrij makkelijk kan leegmaken en dat bleek effectief zo.. Schrik niet van het "popgeluid" wanneer het deksel opent. Samengevat. Enorm onder de indruk. Exact wat ik zocht en verwacht had. In lijn met de andere dyson producten. 2 bemerkingen , 1/ ik had gehoopt dat er geen filter meer ging zijn, maar die is er wel nog. Die moet je ook nog apart uitwassen. 2/ De ON knop kan niet ingedrukt blijven (Grote) Kinderen gaan er zeker een geweer in zien. Combineer het met poetsen :-)

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Hoog gamegehalte
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Je moet de on knop blijven indrukken
  • Afmetingen om op te hangen