Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Type/soort
steelzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur op Kieskeurig.be.

michta1 08-09-2019

Mooie stofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Ik heb het nog niet uitgebreid kunnen uittesten, maar er zijn nu al vele voordelen aan dit apparaat. Als eerste, kan ik nu makkelijk door het hele huis manoeuvreren zonder vast te zitten aan een snoer. Verder, is het legen van het stof reservoir heel makkelijk en zonder stofwolken. Hoewel het in eerste instantie wat zwaar lijkt, valt het in gebruik erg mee. De onderdelen zijn verder makkelijk in elkaar te zetten en uit te halen zonder veel kracht te gebruiken.

Sofietje 07-09-2019

handige steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

handige steelstofzuiger, compact, geen problemen met een te korte draad.
makkelijk op te laden
je kan gemakkelijk de voet of te stang verwijderen om de plafond te stofzuigen of als kruimeldief te gebruiken.

Juul83 06-09-2019

Fijn voor erbij

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Fijne stofzuiger om te gebruiken naast de huidige “normale” stofzuiger. Met een huisdier en vrij groot huis is de accuduur niet voldoende om alles te doen. Wel pak je deze er makkelijk bij om even snel wat op te zuigen. Ook de trap en bovenverdieping zijn gemakkelijk met deze stofzuiger te doen. Ook de optie om zonder mond maar met borsteltje in hoekjes van het plafond te zuigen is handig

FlorenceF87 04-09-2019

Super satisfaite

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Cet aspirateur est top ! Facile à manier avec le long manche et la lampe est super pratique ! La batterie tient bien, je suis vraiment satisfaite

DidiAms 01-09-2019

Handige compacte stofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Handige compacte stofzuiger die weinig plaats inneemt met opbergen. Je pakt hem gemakkelijk even om wat schoon te maken, want je hebt geen gedoe met snoeren en andere moeilijke zaken. De stofzuiger is wel wat zwaar, dus prima voor een appartement maar niet om een groot huis mee te zuigen.

CowboyHenk 01-09-2019

Handige draadloze stofzuiger met lichtjes

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Het is een handige en degelijke stofzuiger. Hij komt tot in de kleine hoekjes. De opzetstukken zijn heel handig en op de steel zit ook een borsteltje om bvb de allerkleinste hoekjes te doen of bvb het plafond spinvrij te maken. De lichtjes vooraan de borstel zijn superhandig omdat je makkelijk het vuil ziet liggen zo.
De zuigkracht is zeker voldoende, maar natuurlijk niet zo sterk als een normale bedrade stofzuiger, maar voor een dagelijkse snelle kuis is deze zeker voldoende. Hij heeft wel iets meer moeite met wat grotere brokken (bvb steentjes), maar dat is maar een klein minpunt. Tevens is hij ook redelijk stil en met de 2 verschillende standen, kan je 's avonds als de kinderen in bed zitten echt wel stil stofzuigen.
Het zou wel handiger zijn dat de stofzuiger op zichzelf rechtop zou kunnen blijven staan, maar dit is niet onoverkomelijk.
Voor mij is dit wel een echte aanwinst voor het gezin en de snelle kuis dagelijks.

LilaRoosje 01-09-2019

Handige stille stofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Ik vind het een goede stofzuiger en handig in het gebruik. Hij komt tot in kleine hoekjes. Ook zijn de opzetstukken handig. De lichtjes vooraan de borstel zijn superhandig om bvb in het schemerdonker of in het donker toch snel nog wat te kunnen stofzuigen en makkelijk het vuil te zien liggen.
De zuigkracht is zeker voldoende, maar natuurlijk niet zo sterk als een normale bedrade stofzuiger, maar voor een dagelijkse snelle kuis is deze zeker voldoende. Hij heeft wel wat moeite met iets grotere brokken (bvb steentjes), maar dat is maar een klein minpunt. Tevens is hij ook redelijk stil en met de 2 verschillende standen, kan je 's avonds als de kinderen in bed zitten echt wel stil stofzuigen.
Het zou ook wel handiger zijn dat de stofzuiger op zichzelf rechtop zou kunnen blijven staan, maar dit is niet onoverkomelijk.

tantenijn 01-09-2019

Gebruiksvriendelijke en handige stofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Heel gemakkelijke stofzuiger, ideaal om snel te stofzuigen. Wendbaar, eenvoudig te legen, filters kan je zelf reinigen. Batterij gaat lang genoeg mee (ik kan mijn hele living stofzuigen).
Lampje werkt heel goed, fel licht waardoor je het stof goed ziet liggen.

Sofie96 01-09-2019

Praktisch en flexibel

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Dit is mijn tweede steelstofzuiger. Mijn vorige was een ander model. Ik vind dit model praktischer en veelzijdiger. Vooral de borstel waarmee ik de zetels snel en grondig kan stofzuigen is super!! De poes ligt nooit op hetzelfde stuk en hiermee is al mijn frustratie hieronder verdwenen!!
Met de lange steel en het uitklapbare borsteltje kan je makkelijk stofnetten wegzuigen. Ideaal.
Voor de trap gebruik ik de vloerborstel zonder steel. Zuigt prima en dankzij het lichtje zie ik goed hoe vuil de trap is ;-)
Voor de vloer is de led-verlichting ook ideaal. Niet gedacht dat dit echt praktisch zou zijn. Zeker onder de meubels.
Enige nadeel is dat haar snel vastdraait in de borstel en je zo snel aan zuigkracht verliest. Gelukkig is het draaiende deel makkelijk te verwijderen.
Voor de vloer is het niet een echte vervanger van een gewone stofzuiger maar wel ideaal voor tussendoor.
Ik ben tevreden. En zou de stofzuiger zo opnieuw kopen.

Essy1983 28-08-2019

Handige stille stofzuiger!

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Dit is onze 2e steelstofzuiger en wat een verschil. Echt een goeie zuigkracht, handig in gebruik, laad snel op, mooie led lichtjes erbij, handig te legen, anti allergisch. Wij zijn echt zeer tevreden, hij is ook stil in gebruik. Je heb ook een verlengstukje voor spinnenraggen langs de muur en kan er een kruimeldief van maken. Wij zijn verkocht!

comaticks 28-08-2019

Facile d'utilisation, maniable, indispensable!

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Cela faisait longtemps que j'hésitais à acheter un aspirateur balai mais le choix et la différence de prix me faisaient hésiter à chaque fois!

Mon choix s'est porté sur cet aspirateur car il avait toutes les caractéristique que je recherchais (enfin presque)

- je voulais un aspirateur balai pour pouvoir le sortir rapidement sans devoir dérouler un cordon, brancher une prise etc

- je voulais pouvoir aspirer mes nombreuses marches d'escalier sans devoir porter un aspirateur classique avec le cordon qui s'enroule dans les marches et en ayant les 2 mains occupées!

- je voulais également qu'il soit 2en1, aspirateur pour sol et aspirateur de table, pratique!

Voilà pourquoi j'ai acheté cet aspirateur.

Passons maintenant aux côtés positifs et négatifs

+ peu encombrant
+ facile d'utilisation
+ pas si lourd que ça tout compte fait
+ beau esthétiquement
+ filtre facilement lavable
+ très maniable
+ les leds que je pensais "gadget" sont au final assez pratiques dans les zones sombres! (vraiment)
+ bonne autonomie, il ne s’essouffle pas en fin de cycle

- les cheveux longs s'enroulent dans les poils de la brosse
- pas de petite brosse en mode aspirateur de table, juste le rouleau plus petit (j'aurais aimé une fine brosse à poils pour les poussières du meuble TV par exemple

En conclusion, je ne regrette pas mon achat et j'espère qu'il durera dans le temps!

EstherM 27-08-2019

Mooi Design handig in gebruik

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Stofzuiger doet wat hij moet doen.. stofzuigen. Erg handig dat je alleen een steel hebt zonder snoer. Snel even stofzuigen is nu idd snel...Door de lichtjes aan de voorkant van de borstel zie je de rommeltjes goed liggen. Stofzuiger is wel vrij zwaar in gebruik. Minpuntje vind ik dat ie wel een hoop geluid maakt als je de kleine borstel aan de voorkant zet...

Sandra1971 27-08-2019

Fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Sinds een kleine 2 weken in het bezit van deze steel stofzuiger. Wat een fijn, maar ook confronterend apparaat :-)... Door de ledlampjes in voet van de stofzuiger zie je al het stof etc, duidelijk liggen, dus je weet goed waar je wel en niet geweest ben. Het apparaat staat bij mij altijd standby, dus pak hem snel om even te stofzuigen (gebeurd nu vaker dan bij de oude stofzuiger). Met een simpele klik is de stang er vanaf en heb je een kruimeldief. Echt heel fijn, alles in 1. De stofzuiger kan ook vrij plat, waardoor je overal makkelijk bij kan komen Eén nadeel is dat lange haren in de borstel vast blijven zitten, deze moet je zelf even verwijderen, maar dit gaat ook makkelijk.

Noups 27-08-2019

Super efficace

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Fini la galère des poils de chat et de chien!
Le speed pro est super efficace.
Il passe partout et aucune poussière ne lui résiste.

skipper1979 26-08-2019

Handige aanvulling voor de kleine/regelmatige schoonmaak

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Sinds een maand heb ik de Philips Speedpro FC6727/01 in huis. Wat mij erg aanspreekt aan deze stofzuiger is dat deze erg handelbaar is. Voor de kleine klussen pak je em gemakkelijk van de wand.

De handzame stofzuiger heeft een mondstuk die volgens de specifaties 180 graden open is. In praktijk valt het opzuigen van stof/kruimels aan de zijkant wat tegen. Daarnaast heeft de zuigmond LED-verlichting aan de voorkant. Hierdoor zie je beter waar het stof ligt. Vond het in eerste instantie overdreven, maar in praktijk blijkt het handige toevoeging.

Verder heeft de Speedpro FC6727/01 een krachtige motor met twee standen. Met een volle accu stofzuig je 40 minuten op de laagste stand. In de turbostand is de accu snel leeg <20 min.

Meegeleverd wordt ook een borstel voor het meubilair. Dit is een mooie toevoeging! Ik was onder de indruk hoeveel vuil/stof deze verwijdert!

Kortom, een mooi apparaat die je makkelijk voor de kleine taken uit de kast haalt.

Joost999 26-08-2019

Handige stofzuiger voor snelle klusjes

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Wij gebruiken de stofzuiger vooral tussen de grote schoonmaakbeurten door. Hij is zeer handig om even snel te pakken. In een jong gezin waarin vaak ergens kruimels liggen komt de stofzuiger naast een gewone stofzuiger goed van pas.

Ik was wat sceptisch over de ledverlichting, maar hierdoor zie je het vuil erg goed liggen. De stofzuiger is snel om te bouwen tot kruimelzuiger, wat ook erg handig is. De accuduur is voor ons gebruik meer dan voldoende.

Nadelen zijn dat het zuigen in de ene richting beter gaat dan de andere (waarschijnlijk door de roterende borstel in de voet). Daarnaast is de handleiding erg beperkt, en zijn de knopjes om de verschillende onderdelen te wisselen soms wat stroef.

Lot84 25-08-2019

Goede stofzuiger om snel en eenvoudig te stofzuigen

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Ideale stofzuiger om snel even te stofzuigen. Dit gaat zeer snel en zeer eenvoudig. Vloer en laminaat stofzuigt hij excellent, tapijten geven een minder resultaat (vooral bij 'langharig' tapijt. Deze stofzuiger heeft onvoldoende kracht om dit tapijt volledig te reinigen.
Een groot pluspunt is dat de stofzuiger heel snel kunt ombouwen tot kruimeldief of andere stukken op kunt plaatsen om trappen, ... te stofzuigen. Dit is echt heel praktisch! Ik ben alvast tevreden!

Bubulline 23-08-2019

eXCELLENT PRODUIT8

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Je suis super contente de cet aspirateur.

Point négatif: les cheveix qui senroulent dans le balais et pas facile à extraire, la promesse du 180° qui me semble assez faible...

Point positif: les LEDS!!!! Quelle innovation! Ca donne envie daller vraiment partout! Et la prise en main, super maniable et facile.

Remcovdzwaart 23-08-2019

Philips Speedpro FC6726 zelfde model andere kleur

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Deze stofzuiger ligt lekker in de hand. Het is even wennen aan het extra gewicht aan de steel (tov een conventionele stofzuiger). Zuigt goed, door de ledverlichting zie je ook heel goed of er in donkere plekken nog stof ligt. Je pakt de stofzuiger snel even tussendoor en het huis is vele male sneller gezogen. Motort werkt goed en is krachtig genoeg.

Pluspunten

• accuduur
  • ledverlichting in zuigvoet
  • sterke zuigvermogen

Minpunten

• gewicht in de hand is even wennen

Bridi 22-08-2019

Zeer handig in gebruik

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Mooi design, erg handig wanneer je geen draad meer achter je hebt.
De lichtjes zorgen er voor dat je alles goed ziet liggen en hij doet zijn werk zoals voorschreven. De duur van de volledig geladen batterij is voor ons huis met 2 verdiepen ideaal.
Onze trappen zijn ook gemakkelijk schoon te houden met deze steelstofzuiger!
De dubbele functie met de kruimeldief die je apart kan afnemen is een enorm gemak.
Het enige wat ik mis, als ik dan toch een minpunt moet benoemen, is dat je hem niet gewoon kan rechtzettend hij blijft niet zelfstandig staan dus je moet hem dan ergens tegen zetten.