Kärcher SE 6.100 zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kärcher SE 6.100 zwart, wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yves L 05-12-2013
Geschreven voor: Kärcher SE 6.100 zwart, wit

Dit is een fantastische machine. We hebben deze aangeschaft om tapijten, zetels en de autozetels te reinigen. Inbegrepen in de verpakking 100ml tapijtreiniger. Dus meteen een test mee gedaan. Wat ons meteen opviel, dit is ook een uitstekende stofzuiger, zelfs zonder zak. Dan de achterbank van de auto gedaan met de 100ml tapijtreiniger. Fantastisch resultaat, als nieuw! Wat spijtig is, die tapijtreiniger die ook in 1 liter verpakkingen te krijgen zou zijn, heb ik niet gevonden in mijn buurt. Ik heb nochtans 3 zaken bezocht (Karcher verkooppunten), maar nergens dit product op voorraad. En dat was een teleurstelling. FOEI Karcher Ik heb nu een fantastische werkloze machine tot ik gevonden heb wat ik zoek.

dannyc 26-09-2020

je kunt gemakkelijk andere zeep kopen bij ataf in hoboken werkt even goed en die gebruiken wij ook in profesionele carwash.