Miele S6210 - Reviews

Draadloos

6,9

layla2014 28-09-2015 Product jaar of meer in bezit

4,5
Miele, is er geen betere? Stofzuiger S6210 uit 2011: aan/uit knop kapot. Zelfde probleem als hier al eerder aangegeven is. We zijn benieuwd wat Miele gaat doen om dit euvel op te lossen. Redelijk trouw aan Miele, maar als ze zo doorgaan dan kiezen we eens voor Bosch of Siemens. De stofzuigers van Miele zijn niet de goedkoopste en je kiest dus bewust voor kwaliteit. Helaas maken ze dat wat betreft deze stofzuiger niet waar.

boukehj 23-07-2014 Product jaar of meer in bezit

5,8
Een betaalbare Miele stofzuiger, die op zich prima raad weet met stof op harde vloeren. Het snoer-opwindmechanisme gedraagt zich wat bijzonder, maar dat went. Helaas twee serieuze problemen met de stofzuiger. 1. De aan-uitknop deed het van de een op de andere dag niet meer. Het was niet de schakelaar zelf, maar er was een stukje plastic afgebruiken tussen de grote knop en de schakelaar. 2. Er zit, aan de onderkant van het 'pistool', een metalen stripje. Geen idee waarvoor het dient (misschien is het decoratie), maar het laat los. Hierdoor springt het telkens weg als je het 'pistool' in de metalen stang steekt. Ik had verwacht met een Miele iets duurzamers te hebben gekocht.

tante Es 08-02-2013 Product paar dagen in bezit

Ideale stofzuiger:
Zeer wendbaar, ook de stofzuigervoet en de slang. De snoerlengte is ook ruim voldoende.
Ideaal voor het zuigen van de trap, want hij is licht en komt overal bij (in tegenstelling tot mijn vorige stofzuiger).
De lange steel is eenvoudig te bedienen door het kliksysteem (hoewel ik geen fan ben van kunstof onderdelen ivm de duurzaamheid). Het is heel eenvoudig om de lengte aan te passen of de voetjes te verwisselen.
De zuigkracht is prima en makkelijk te regelen dankzij de symbolen, en ook nog aan te passen via het schuifje op de stang.
Zijn er ook nog minpuntjes? Ja, de standaard voet is vrij hoog, waardoor hij klem komt te zitten onder het bed en de verwarming. Wellicht lukt het met de parketborstel wel. De warme lucht wordt bovenuit geblazen, dus je kunt beter afstand bewaren als je niet geföhnd wilt worden. Bovendien moet je hem niet achter je aantrekken, maar laten volgen, want hij rijdt zo soepel, dat hij je zou inhalen.
Ondanks deze minpuntjes een geweldige stofzuiger.

Femke 001976 04-04-2011 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger met forse zuigkracht, maakt goed schoon op zowel houten vloer als vloerbedekking. Wendt heel gemakkelijk en is erg licht. Het is even wennen omdat de voet een wieltje heeft, maar dat maakt het wenden weer zo makkelijk. Handig op te bergen. Ik had 'm stiller verwacht zoals gepretendeerd wordt op de doos, maar geluidloos stofzuigen kan nu eenmaal niet.