Bosch BBH32101 zwart

Type/soort
stofzuiger
Type
2-in-1 steel-/kruimelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBH32101 zwart op Kieskeurig.be.

8,9

Storing 03-04-2020

Storing

Geschreven voor: Bosch BBH32101 zwart

3 weken na aanschaf heb ik hem Weer terug Moeten sturen. Want ik kon hem niet meer uitzetten....Wat een gedoe! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anto 31-03-2020

Echt tevreden!

Geschreven voor: Bosch BBH32101 zwart

Super fijne stofzuiger!!! Echt een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hilde 09-02-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch BBH32101 zwart

Erg makkelijk in gebruik, maakt goed schoon en accu gaat lang mee. Pak je sneller dan een stofzuiger met snoer en maakt het huis echt goed schoon. Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maria 09-02-2020

Geweldig.

Geschreven voor: Bosch BBH32101 zwart

Geweldige zuigkracht en makkelijk hanteerbaar. Kortom ik word hier blij van en stofzuig nu voor mijn plezier. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mitra 30-10-2019

Gemak voorop!

Geschreven voor: Bosch BBH32101 zwart

Zo blij met deze steelstofzuiger. Snel en makkelijk pak je deze stofzuiger en het is licht tov een 'gewone' stofzuiger. Je kan letterlijk dansend door het huis stofzuigen :) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]