Philips FC8784 zwart, rood

Stofopvang
stofzak
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips FC8784 zwart, rood op Kieskeurig.be.

Peter 29-12-2019

Behoorlijk stil

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Product komt goed over, stil in geluid en goede atributen erbij.
Mooie design, redelijk licht in gewicht, goede zuigkracht.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Kleine zuigmond op de slang
  • Redelijk licht in gewicht.

Bunzzy 06-08-2019

Gebruiksgemak om op te bergen kan beter

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

De stofzuiger heeft de mogelijkheid om de buis/slang rechtop tegen de wagen vast te zetten tbv het opbergen. Hiervoor zit op de achterkant van het mondstuk uitsteeksel. Heel handig. Helaas is het plastic niet slijtvast Na 3 maanden valt de buis van de stofzuiger af, omdat het plastic al is afgesleten. Ik heb ook een Philips stofzuiger van 15 jaar oud, daar werkt het nog goed. Dat plastic was harder. Mijn suggestie voor Philips is om beter plastic te gebruiken of om deze verbinding van metaal te maken.

Bets 10-07-2019

Super fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Super fijne stofzuiger...lekker wendbaar niet zo zwaar en geluid is niet zo hard.. handig handvat.. .fijne zuigmond aan de steel voor de plintjes er zit een grote stofzak in dat is fijn hoef je niet zo vaak te wisselen..En de zuigkracht is op de hardste stand echt super sterk..
Word geleverd met extra zuigmondjes en parketborstel...echt een aanrader...al met al gewoon super goede stofzuiger voor een aangename prijs.. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 28-06-2019

Prima zuigkracht en handige hulpstukken.

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Mooi vormgegeven, goede wendbaarheid, goede snoerlengte. Wegklapbaar handvat is ook erg prettig waarbij stofzuiger als “tas” gedragen kan worden. Verder goede hulpstukken. Helaas zijn die niet in de stofzuiger zelf op te bergen. Grote wielen zijn erg prettig ook. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frank1312 24-06-2019

Deze stofzuiger is een een woord geweldig

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

De stofzuiger heb ik mogen testen en ik ben er heel erg enthousiast over.
hij is licht in gewicht, erg stil qua geluid en toch heel erg krachtig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joël 24-06-2019

fantastische stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

wat een gaaf ding. Lekker stil . Ook het super lange snoer is zo ideaal. Je hoeft niet van stopcontact te veranderen. Want het is lang genoeg voor het hele verdieping. Super. Ook het allergie filter doet goed zijn werk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

bieke1979 21-06-2019

Beste stofzuiger ooit!

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Heb al zoveel stofzuiger versleten en deze stofzuiger van Philips is tot nu toe een van de beste, langere snoer (kan heel mijn verdiep stofzuigen ), zeer krachtige zuigkracht, niet zo lawaaierig, zuigbuis (ribbelkant) draait alle kanten soepel mee, geïntegreerd borsteltje in de handsteel zeer handig voor trappen,plinten enz...(altijd bij de hand), verschillende zuigkrachten aangepast voor type vloer, parket/laminaat borstel maakt geen rare geluiden zoals meeste stofzuigers op laminaat en stenenvloer enz... Echt een aanrader! Ben erg tevreden!!

Corry66 07-03-2019

Een super zuiger

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Deze stofzuiger van het merk philips is een topper ,hij zuigt als de beste en is heel licht , met zijn turbo borstel zijn Dierenharen verleden tijd geweldig, goede prijs en kwalitijd's verhouding.ben er erg blij mee.

Jasper44 12-02-2019

Dit product is een zeer goede stofzuiger.

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Deze stofzuigeer is licht en best stil. Het is compact, krachtig en lekker wendbaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LuckyLuukzonderpaard 04-02-2019

Krachtig en stil

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Lichte, zeer krachtige stofzuiger. Ik heb me verbaasd over de zuigkracht van deze stofzuiger. Hij is klein van stuk. Voorzien van een handige draaghendel waardoor je hem makkelijk kunt verplaatsen. De stofzuiger is stil. Voorzien van stofzuigerzak. Er zit een lang snoer aan. De steel is verstelbaar. Aan de steel zelf zit een borstel. Bij de stofzuiger zijn diverse hulpstukken geleverd. Enige nadeel aan deze stofzuiger is dat er geen opbergvak is voor deze hulpstukken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rodi 03-02-2019

Precies wat ik er van had verwacht

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Stofzuiger is in te stellen in verschillende standen. Op de zachtste stand is deze erg stil maar heeft nog voldoende zuigkracht.
Stofzuiger is zeer geschikt voor grotere personen daar er een lange verstelbare steel aan zit.
De borstel die op de zuigslang zit is zeer handig om v.b plinten af te stoffen.
Honden haren zijn met een speciaal opzetstuk heel gemakkelijk van de bank te verwijderen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tom2000 02-02-2019

Nog nooit zo'n stille stofzuiger gehad!

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Zuigkracht is eenvoudig te regelen en ook op de laagste stand ruim voldoende. Grote stofzak (4 liter). De stofzuiger is uitzonderlijk stil. Geen irritaties meer bij de rest van de familie. Prachtige kleur (rood) en erg tevreden met de vele mondstukken. Wij maken veel gebruik van de geïntegreerde borstel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RMWW 01-02-2019

Degelijke stofzuiger met handige accessoires

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Prima stofzuiger maar niet veel stiller dan mijn oude philips stofzuiger. Zeker niet met de de kattenharen mondstuk die ontzetten suist. De verschillende mondstukken en de borstel standaard op het het handvat zijn er handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

GL1977 30-01-2019

Stille kracht, veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Bij de eerste keer inschakelen wordt het direct duidelijk: hij is echt veel stiller dan andere stofzuigers. Dat maakt het stofzuigwerkje een stuk relaxter: veel minder gesuis, is veel fijner! Groot pluspunt.

Er zit een lekker lange telescoopsteel bij die eenvoudig in lengte verstelbaar is zodat zowel kortere als lange mensen prettig kunnen stofzuigen. En een lekker lang snoer.

Ingebouwd in de steel zit -heel handig- een zuigborstelmondstuk voor hoeken, plinten en dergelijke. Dit vind ik een handige vinding. Niet eerder gezien. Dus niet alleen het standaard korte buis/handstuk, maar een extra borstel met stevige haren waarmee je extra vuil kunt opzuigen/borstelen. Zoom maar eens goed in op een foto van de steel: de blauwe borstel is het.

Zelf heb ik oa huisstof-allergie, dus het allergenenfilter is een must.

Desing/uiterlijk: vind ik bij een stofzuiger niet spannend: na gebruik staat hij bij mij uit het zicht.
De accessoires kunnen trouwens niet ín het apparaat worden opgeslagen. Maar door het handige zuigborstelmondstuk, vind ik dat geen minpunt. Hierdoor is het apparaat nl. wel kleiner en handzamer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Evelien31 29-01-2019

Sterke handige stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

De Philips Pro Silent is in mijn ogen geen hele stille stofzuiger, ook niet extreem mooi ofzo (al hou ik wel van de rode kleur) maar hij werkt gewoon super! Heel krachtig, handig geïntegreerd opzetborsteltje. De bijgeleverde hondenharen borstel werkt perfect op onze bank. Met een hond, een kruipende baby en best een groot huis is een goede stofzuiger voor mij erg belangrijk, en dat is deze. De grote opvangzak en lang snoer zijn ook fijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ans19 29-01-2019

Werkt prima

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Ik vind het een groot voordeel dat het "opzetstuk" aan de stang vast zit. Zo kun je bijvoorbeeld gemakkelijk de bank schoonmaken zonder telkens te wisselen van opzetstuk. Hij zuigt krachtig en is wendbaar. Hij neemt alle kruimels en haartjes gemakkelijk mee. Ik ben er super blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Muttley81 29-01-2019

Perfect voor een druk gezin

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Dit is de eerste stofzuiger waarmee we op ieder moment van de dag aan de slag kunnen. Met 2 kleine kinderen was dit wel eens een uitdaging als één van hen lag te slapen.

Dat is nu verleden tijd, want op de laagste stand maakt deze stofzuiger bijna geen geluid. In ieder geval niet genoeg om kinderen wakker te maken. Zodoende stofzuigen we nu ook 's avonds laat of tijdens de middagslaapjes.

Op de laagste stand zuigt deze stofzuiger met gemak alle normale stof en vuil op. Wil je een vloerkleed goed schoon zuigen, dan kan de stand ook hoger. Het geluid is dan nog steeds niet als herrie te bestempelen.

Daarom is deze stofzuiger ideaal voor ons gezin (2 volwassenen, 2 kinderen en 2 katten). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Simone1506 29-01-2019

Erg fijn, goed voor mensen met allergie, goed voor haren kat

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Het is een erg fijne stofzuiger. Hij heeft veel verschillende opzetstukken en is heel erg fijn in gebruik. Hij is erg stil vergeleken met andere stofzuigers. Hij is niet zwaar en hij rolt goed. De stofzuiger helpt goed voor mensen met een allergie zoals hooikoorts, er zit een allergiefilter in de stofzuiger. Hij zuigt goed alles op. De katten of hondenharen zuigt ie ook erg goed en makkelijk op. De prestatie van de stofzuiger is perfect. Het design is ook erg mooi. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

spot55 22-10-2018

Goede stofzuiger, ideaal voor dierenharen

Geschreven voor: Philips FC8784 zwart, rood

Had hiervoor ook een stofzuiger voor dierenharen, deze voldeed helaas niet. Deze stofzuiger 1 x gebruikt met de speciale mond voor dierenharen, en gelijk een heel verschil.