Bosch BBS1U224

stofzuiger
Speciaal mondstuk
Speciale mondstuk(ken)
combi-borstel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 183 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS1U224 op Kieskeurig.be.

Iris 03-01-2019

Stofzuiger fijn in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Vrij dure aankoop maar wel het geld waard. zeer fijne en gebruiksvriendelijke stofzuiger. Niet zwaar. erg wendbaar, mijn eerste steelstofzuiger ik zou niet meer terug kunnen naar een gewone stofzuiger met snoer. de stofzuiger is gemakkelijk te legen en ik kan makkelijk heel het huis doen met een volle accu. accu is ook binnen een uur weer opgeladen met de snellader.

Pluspunten

• wendbaar
  • geluidsarm
  • makkelijk te legen
  • accuduur voldoende lang
  • handige hulpstukken

Minpunten

• duur

Andrea 01-01-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Na lang overwegen en product vergelijken, besloten tot de aankoop van deze steelstofzuiger. Wat een verademing ten opzichte vd klassieke stofzuiger! Geen snoer wat klem komt te zitten, slang die dubbel knakt of stofzuiger die op zijn rug belandt, omdat ik er te hard aan trek.
Deze steelstofzuiger van Bosch doet goed zijn werk. Hij is een stuk stiller dan de Dyson (en veel voordeliger dan hun V10), zelfs wanneer je de stofzuiger of turbo zet valt het volume nog mee. De accu gaat lang genoeg mee op de normale stand. Doordat de stofzuiger geleverd wordt met twee losse accu's is de stofzuiger altijd klaar voor gebruik en kan je hel lang stofzuigen (mocht je dat willen).
De grote rolmond zuigt moeiteloos het tapijt en de plavuizen. Ook de bank is weer vrij van kattenharen! En zelfs de kokosmat bij de voordeur gaat gemakkelijk. Ook de bijgeleverde hulpstukken zijn een goede aanvulling.
Het legen van het reservoir is een peulenschil. De rolborstel in de grote mond is zeer gemakkelijk los te halen om lange draden/haren uit de borstel te verwijderen.
Beste aankoop van huishoudelijke apparaten ever!

Pluspunten

• zuigt goed
  • altijd volle accu
  • redelijk stil
  • makkelijk in gebruik

Erik 15-01-2020

Handig en wendbaar

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

De draaiende borstel helpt echt met het tapijt en de iets hardnekkige zaken. Kruimels groter dan 5mm veeg je alleen maar vooruit en komen niet de zuiger in, dus moet je hem af en toe wel op tillen. Het apparaat is wel zwaarder dan dat het oogt maar je hoeft het verder dan de bij grotere kruimels niet vaak op te tillen omdat het apparaat vrij wendbaar/stuurbaar is. Stofzuigen is al met al een stuk leuker geworden.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Hoeft niet vinger constant op de trekker te houden
  • Lange accu duur, en snel opladen
  • Werkt goed op tapijt en harde vloeren

Minpunten

• Pikt geen grote kruimels op
  • Ietsjes zwaarder dan dat je denkt

AnneD 05-11-2019

Zuigt goed, ideaal met 2 accu’s.

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Ik ben niet groot dus was beetje bang of de bosch niet te zwaar zou zijn. Nou, dat valt alles mee. Ik zuig er rustig mijn hele huis mee en daarna de auto. Af en toe even de accu wisselen natuurlijk. Zeker op turbostand zuigt hij geweldig, maar gaat de accu ook eerder leeg. Bijvoorbeeld de vloer kan ook prima met de gewone stand, terwijl ik in de auto ( zeker na een weekje strand) de turbostand vooral gebruik. Het bakje is makkelijk te legen en het filter is simpel schoon te maken. Alleen in de borstel van de lange steel blijven lange haren vastzitten die je dan moet losknippen. Maar ik ben erg blij met deze aankoop en hoop er lang plezier van te hebben. De lange flexibele buis waar je makkelijk op lastig bereikbare plaatsen komt vind ik een uitkomst. Met onze normale stofzuiger kwam ik niet onder de lage bank.

Pluspunten

• Snoerloos
  • 2 accu’s met een snellader
  • Met gemak bijna alles stofzuigen in huis
  • Makkelijk de auto stofzuigen
  • De trap zuigen gaat zoveel makkelijker

Minpunten

• Accu opladen maakt vrij veel herrie
  • Haren blijven in de borstel zitten

Bas 16-01-2020

Stille, krachtige steelstofzuiger met een praktische 2e accu

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

De Bosch is een stille en krachtige steelstofzuiger met een praktische 2e accu zodat je langer kunt zuigen. De turbofunctie zorgt voor extra zuigkracht. Ook de flexibele zuigmond is erg handig voor gaten en kieren. De steelstofzuiger ziet er voor een zuigzuiger ook goed uit. Het enige aandachtspunt is het schoonmaken, dat is niet super praktisch.

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • tweede accu
  • flexibele zuigmond (accessoire)

Minpunten

• schoonmaken zou praktischer kunnen

Lisa 15-01-2020

Veel stiller dan gedacht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

We liepen misschien wat achter met onze vorige, 10 jaar oude stofzuiger. Maar wat als eerste opviel was het vriendelijke geluid van deze stofzuiger. Maar ook de wendbaarheid en de bewegingsvrijheid ware voor ons een enorme sprong voorwaarts. Grote kans dat andere 'moderne' stofzuigers dat ook hebben, maar wij zijn hier erg blij mee. We hebben deze stofzuiger gekozen vanwege de dubbele accu, maar hebben dit eigenlijk niet nodig. Met een volle lading kunnen we ons huis (80 m2, vooral laminaat) gemakkelijk stofvrij krijgen. Meer accessoires hebben wij zeker niet nodig, eigenlijk wisselen we alleen van mondstuk bij 'bijzondere' klussen als de auto. Het enige nadeel wat we konden vinden is dat er vrij makkelijk haren vast blijven zitten in de borstel, maar dit is vrij makkelijk weer schoongemaakt.

• Wendbaar

Minpunten

• Haren blijven vastzitten in de borstel

Edwin 13-01-2020

Top aankoop

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Lang getwijfeld, maar uiteindelijk een draadloze stofzuiger gekocht. Ik heb gekozen voor een Bosch vanwege de twee accu's die bij het apparaat geleverd wordt. Aangenaam verrast over de zuigkracht, accuduur, gewicht en geluid. Op het parket doet ie het prima in de normale stand. In de turbo stand lijkt de stofzuiger alle haren van onze hond mee te nemen. In de turbostand is de accu snel leeg, maar dat is geen probleem, aangezien je nog een volle batterij hebt.
Al met al zeer tevreden over dit apparaat!

Pluspunten

• twee accu's
  • goede zuigkracht
  • nuttige accesoires

Ad 13-01-2020

Zeer handig

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Echt zo'n apparaat waarvan je denkt "hadden we het maar eerder gekocht"..... Zeker als je een peuter hebt waarbij je soms drie maal per dag het slagveld rondom de eettafel moet opruimen. De stofzuiger zuigt zeer goed (waarschijnlijk dankzij elektrisch aangedreven borstel) en is gemakkelijk te hanteren (niet te zwaar/lomp). Dankzij de 2 accu's met losse lader kun je hem neerleggen/zetten waar je wilt (hoeft niet in docking station.... kan wel). Diverse goede accessoires meegeleverd, waaronder lang flexibel mondstuk waarmee je op moeilijk bereikbare plaatsen kunt komen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • losse accu's met lader
  • extra accessoires

Fijne stofzuiger !! 10-01-2020

Handzaam en goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Ik wilde voor ons nieuwe huis een handzame stofzuiger die goed te verplaatsen is. Ook een goede zuigkracht vind ik belangrijk. Ik ben erg blij met deze nieuwe stofzuiger. Hij is makkelijk te verplaatsen in het huis. Niet te groot. Hij zuigt goed en het filter is makkelijk los te koppelen om te legen. Heel blij ben ik er mee!!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goed formaat

Minpunten

• beetje zwaar tijdens zuigen

Ch.D 10-01-2020

Prima leverservice, hoge zuigkracht, handige Accessoires

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Deze Bosch steel accustofzuiger bij dochter laten aankomen, zij heeft hem gelijk uitgebreid getest.
Ze was zo tevreden dat ze gelijk, dezelfde voor haar zelf heeft besteld.
Echt een zeer handig apparaat, welk snel is te gebruiken en ook handig op te bergen.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • 2 accu's
  • handige accessoires
  • turbo zuigkracht

Minpunten

• nog geen gevonden

Rene 09-01-2020

Stil, wendbaar en goede accuduur

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Na enig vergelijk met de zeer bekende Dyson modellen, besloot ik deze BOSCH te kopen. Ik had een filmpje gezien waarbij diverse materialen werden opgezogen door beide merken, en waarbij de accuduur van de 2 merken in de Turbo-stand tot het uiterste werd gedreven. Daarbij scoorde deze Bosch beter. Daarnaast zat in mijn bestelling een extra accu met een snel lader. Tot nu toe voldoet hij aan alle verwachtingen en vind ik 'm aardig stil. In de turbo-stand is hij wel aanwezig, maar dat verwacht je eigenlijk ook wel. Het is handig dat je de turbo-knop niet continu in hoeft te drukken. Gewoon effe induwen en je maakt het beest wakker.

Pluspunten

• stil
  • 2e accu
  • gemotoriseerde borstel
  • div. mondstukken snel te wisselen
  • snellader

Minpunten

• kan niet op zichzelf rechtop blijven staan

Angelique Z. 08-01-2020

Sterke zuigkracht en lange accuduur

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Snoerloos, makkelijk hanteerbaar voor beide verdiepingen en alles compact in één product in combinatie met een stijlvolle wandhouder.

Pluspunten

• Zie motivatie

Mandy 07-01-2020

Stofzuigen zonder herrie en irritante snoer

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Zeer tevreden over de aankoop van de Bosch BBS1U224 steelfztofzuiger. Heb hem nu een aantal weken in gebruik en wil niet meer terug naar een gewone stofzuiger. Hij zuigt erg krachtig en dat zonder herrie! Medebewoners kunnen gewoon tv blijven kijken of gezellig met je blijven kletsen. Naast de normale stand, heeft de stofzuiger ook een turbo-stand, ik schrok gewoon van de kracht hiervan! Ook is het erg handig dat je de aan-knop niet ingedrukt hoeft te houden tijdens het stofzuigen, wat bij een Dyson wel moet. Hij is makkelijk in elkaar te zetten, de accu's zijn snel opgeladen en de levensduur van de batterij is ook uitstekend; drie keer 30m² gestofzuigd met één accu, waarbij ook regelmatig gebruik is gemaakt van de turbo-stand. Je krijgt er twee accu's en een snellader bij, dus je zit nooit zonder.
Nog geen nadelen kunnen ontdekken deze afgelopen weken.

Pluspunten

• Twee accu's
  • Zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik

Rose 07-01-2020

Mooi model, sterke zuigkracht en functionele zuigstukken

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Boven verwachting en enorm blij met de prestaties. Model ligt lekker in de hand. Welkome combi vanwege de kruimeldief functie. De extra zuigstukken zijn super handig, zo is de lange zuigstuk ideaal voor radiatoren. Eindelijk kunnen we bij plekken waar we met de vorige stofzuiger niet bijkonden.

Pluspunten

• zuigt krachtig
  • fijne functionele extra zuigstukken
  • mooi model
  • kruimeldief optie

Minpunten

• nog geen bekend

handige stofzuiger 06-01-2020

heerlijk handzaam

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe Bosch stofzuiger. Heel handzaam, snel te gebruiken omdat hij met alle extra hulpstukken handig wordt opgehangen. Groot voordeel dat hij daar ook direct wordt opgeladen zodat hij steeds weer langdurig te gebruiken is. Het geluidsniveau is prima.
Apart is nog een snellader met extra batterij geleverd, handig voor bij de grote schoonmaak

Pluspunten

• handzaam
  • snel te gebruiken wegens handig opberg systeem
  • extra batterij met sneloplader

Leo Jezuit. 06-01-2020

Beoordeling Bosch steelstofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Stofzuiger is zeer rustig zuigt prima , makkelijk te legen. De steel had 10 cm langer mogen zijn. Prima apparaat.

Keesie 05-01-2020

Zuigt goed

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

DE stofzuiger heeft een goede zuigkracht wel is de bak snel vol omdat deze vrij klein is. De accu is snel leeg maar door de 2e accu is dit geen probleem bij een gewone grote van huiskamer kun je het makkelijk af met 1 accu.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • geen snoer

Minpunten

• kleine opvang bak

Saskia 05-01-2020

Handig in gebruik, licht product

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Handig in gebruik. Licht product. Goede accu's. Zeer wendbaar. Je kan ermee in de kleine hoekjes stofzuigen. Stofzuigen onder de bank is ook zeer makkelijk

Sunny 04-01-2020

Stofmonster

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Het is even wennen ten opzichte van een sledestofzuiger. Het is heel anders stofzuigen. Maar toch. Ik ben nu al blij dat ik dat zware ding niet achter me aan hoef te slepen of op te tillen. Dat ie overal tegenaan botst of achter blijft hangen. Ik hoef het snoer niet meer in een ander stopcontact te steken. Geen snoer meer wat achter de deur blijft hangen. Ik hoef geen stofzakken meer te kopen (bakje is gemakkelijk schoon te maken). Fijne borstel voor over meubels enz. die geen krassen achterlaat. De vloer gaat ook prima. En het beste van alles: ik kom nu op plekken waar ik eerst niet of heel moeilijk kon komen met de stofzuiger. En dan ook nog twee accu’s (alhoewel je lang op een accu kunt doen in de normale stand is dit altijd handig)

Pluspunten

• Je kunt overal gemakkelijk bijkomen, ook plafond
  • Geen gedoe meer met snoer
  • Geen gedoe meer met ragebol of swiffer
  • Minder stof dat neerdwarrelt dan met zie boven
  • Huis blijft schoner, ook omdat je hem sneller pakt

Minpunten

• Vloerborstel is wat lomp in gebruik
  • Even wennen vooral met de vloerborstel
  • In het begin wat onhandig en zwaarder dan verwacht

Michiel 04-01-2020

geweldige stofzuiger

Nu 1 dag in gebruik.
geweldige stofzuiger. goede zuigkracht, mooi design. Veel extra hulpstukken en laad snel

Pluspunten

• zuigkracht
  • extra veel opties (hulpstukken)

Minpunten

• prijs