Bosch BBS1U224

stofzuiger
Speciaal mondstuk
Speciale mondstuk(ken)
combi-borstel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS1U224 op Kieskeurig.be.

Iris 03-01-2019

Stofzuiger fijn in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Vrij dure aankoop maar wel het geld waard. zeer fijne en gebruiksvriendelijke stofzuiger. Niet zwaar. erg wendbaar, mijn eerste steelstofzuiger ik zou niet meer terug kunnen naar een gewone stofzuiger met snoer. de stofzuiger is gemakkelijk te legen en ik kan makkelijk heel het huis doen met een volle accu. accu is ook binnen een uur weer opgeladen met de snellader.

Pluspunten

• wendbaar
  • geluidsarm
  • makkelijk te legen
  • accuduur voldoende lang
  • handige hulpstukken

Minpunten

• duur

Andrea 01-01-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Na lang overwegen en product vergelijken, besloten tot de aankoop van deze steelstofzuiger. Wat een verademing ten opzichte vd klassieke stofzuiger! Geen snoer wat klem komt te zitten, slang die dubbel knakt of stofzuiger die op zijn rug belandt, omdat ik er te hard aan trek.
Deze steelstofzuiger van Bosch doet goed zijn werk. Hij is een stuk stiller dan de Dyson (en veel voordeliger dan hun V10), zelfs wanneer je de stofzuiger of turbo zet valt het volume nog mee. De accu gaat lang genoeg mee op de normale stand. Doordat de stofzuiger geleverd wordt met twee losse accu's is de stofzuiger altijd klaar voor gebruik en kan je hel lang stofzuigen (mocht je dat willen).
De grote rolmond zuigt moeiteloos het tapijt en de plavuizen. Ook de bank is weer vrij van kattenharen! En zelfs de kokosmat bij de voordeur gaat gemakkelijk. Ook de bijgeleverde hulpstukken zijn een goede aanvulling.
Het legen van het reservoir is een peulenschil. De rolborstel in de grote mond is zeer gemakkelijk los te halen om lange draden/haren uit de borstel te verwijderen.
Beste aankoop van huishoudelijke apparaten ever!

Pluspunten

• zuigt goed
  • altijd volle accu
  • redelijk stil
  • makkelijk in gebruik

AnneD 05-11-2019

Zuigt goed, ideaal met 2 accu’s.

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Ik ben niet groot dus was beetje bang of de bosch niet te zwaar zou zijn. Nou, dat valt alles mee. Ik zuig er rustig mijn hele huis mee en daarna de auto. Af en toe even de accu wisselen natuurlijk. Zeker op turbostand zuigt hij geweldig, maar gaat de accu ook eerder leeg. Bijvoorbeeld de vloer kan ook prima met de gewone stand, terwijl ik in de auto ( zeker na een weekje strand) de turbostand vooral gebruik. Het bakje is makkelijk te legen en het filter is simpel schoon te maken. Alleen in de borstel van de lange steel blijven lange haren vastzitten die je dan moet losknippen. Maar ik ben erg blij met deze aankoop en hoop er lang plezier van te hebben. De lange flexibele buis waar je makkelijk op lastig bereikbare plaatsen komt vind ik een uitkomst. Met onze normale stofzuiger kwam ik niet onder de lage bank.

Pluspunten

• Snoerloos
  • 2 accu’s met een snellader
  • Met gemak bijna alles stofzuigen in huis
  • Makkelijk de auto stofzuigen
  • De trap zuigen gaat zoveel makkelijker

Minpunten

• Accu opladen maakt vrij veel herrie
  • Haren blijven in de borstel zitten

Willem 14-11-2019

Blij mee

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

We zochten een steelstofzuigen op accu. Dyson V11 geprobeerd maar die is duur en die vindt ik te veel herrie maken. De Bosch is verrassend stil en zuigt meer dan voldoenede op onze parketvloer. Blij mee!!!

Pluspunten

• weinig geluid
  • licht
  • 2 accu's
  • zuidgmond met meedraaiende borstel

NoClaim 15-10-2019

vervanging voor de bedrade en bezakte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Elke keer stekker in het stopcontact, snoer uitrollen, snoer te kort voor het hele huis, snoer in de weg, stofzak vol en dan heb ik nog niet genoemd dat het ook redelijk zwaar is om te tillen en de trap te zuigen.

Daar zijn we nu vanaf..... yeaahhhh
Deze stofzuiger gekocht op basis van de vele goede reviews en recenties. Wat een genot om geen stekker meer te hebben en om geen nieuwe stofzakken meer te hoeven kopen.
Batterij opgeladen? OK, zuigen maar. Trap doen? stang eraf en 'kruimeldief' formaat. Hoogpolig tapijt? even de turbo stand.
Als de batterij leeg is, kan je gelijk door met de 2de batterij (je hoeft dus nooit zonder te zitten) en kan je de 1ste weer opladen.

Nooit geweten dat stofzuigen ook leuk kon zijn [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RTR61 03-09-2019

Fijne handzame goed zuipende stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Namelijk in gebruik. Komt in alle hoeken. Batterij gaat lang genoeg mee voor normaal gebruik. Zeer goede zuigkracht.
Heerlijk stofzuigen zonder snoer.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Zeer wendbaar
  • Goede zuigkracht.
  • Accu gaat lang genoeg mee.

Kobus 28-07-2019

Handig te hanteren apparaat. Zou iets lichter mogen zijn

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Bij het shoppen op deze Bosch uitgekomen vanwege de degelijke uitstraling. Werkt goed vooral met de turbo knop. De vuil opvang is klein en het reinigen van het filter is lastig. De stof stuift alle kanten op. Maar wel schoon te krijgen. Het loskoppelen gaat nog iets stroef maar is handigheid.

Pluspunten

• Handig ophang systeem met oplader

Maxime 16-07-2019

Top stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Zuigt heel fijn! Super flexibel en komt makkelijk in alle hoekjes, al zonder de extra hulpstukken te gebruiken. Heel fijn dat de stofzuiger ook de basis is voor de kruimelzuiger, super sterk en met hele handige hulpstukken!
Vuil bakje zit wat snel vol, maar dat komt voornamelijk omdat wij twee katten in huis hebben.
Accu duur is top! 1 accu houdt het prima een grote huis-zuig-beurt vol.

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk te gebruiken als kruimelzuiger
  • Geen snoer!
  • Super behendig
  • Helemaal niet zo luid

Minpunten

• Klein opvangbakje voor veel kattenharen

haisma 01-07-2019

Erg praktich en handzaam. Goede zuigkracht en stil...

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Erg fijn en handzaam apparaat. Zuigt goed en is prima vervanging van normale stofzuiger met snoer. Geen gedoe maar snel even de kamer stofzuigen. Omdat het een volwaardige vervanger is werkt zit het voordeel in het praktische. Gemak en snel! Top.
Nadeeltje, maar kan aan ons exemplaar liggen: het loskoppelen van de vuilcontainer gaat soms wat moeizaam.

Tim 28-06-2019

Unlimited bevalt erg goed!

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Sinds een paar weken in het bezit van de Bosch Unlimited en was eerst wat sceptisch over een snoerloze stofzuiger, omdat ik niet wist of het hele appartement ermee schoongemaakt kon worden.
Nu al een paar weken uitgeprobeerd en kan zelfs het hele appartement met 1 accu doen, en dan heb ik er ook nog 1 extra mocht het nodig zijn, super handig! Mooie bijkomstigheid is dat ik de accu ook voor mijn Bosch boormachine kan gebruiken.
De borstel is ook erg handig voor tapijt!!

Pluspunten

• Accuduur
  • Licht
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Tot nu toe geen

Gina54 28-06-2019

stofzuigen is weer plezierig

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

lichte stofzuiger die heel goed doet wat hij moet doen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fam Werners 24-06-2019

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Wowww wat een verademing, geen gedoe met snoer, accu gaat lang mee en de accu is super snel opgeladen.

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • accuduur

Minpunten

• prijzig
  • accu wordt niet opgeladen als de stofzuiger hangt

Maurice B 24-06-2019

Stofzuigen is leuk

Mooi ontwerp
Handzaam in gebruik
ligt zwaarder in de hand, dan een reguliere stofzuiger omdat de accu en reservoir aan handzijde zit.
Stoffilter is lastig schoon te maken. Stof blijft er aan kleven.

Pluspunten

• Mooi Ontwerp
  • Handzaam in gebruik
  • Veel attributen

Minpunten

• Ligt zwaarder in de hand
  • Lastig schoonmaken stoffilter

Cock Raaijmakers 20-06-2019

Cashback

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Bij de aanschaf was sprake van een cashback actie. Na het vervullen van de noodzakelijke activiteiten bleek de feitelijke terugbetaling uitermate vlot en geruisloos te verlopen. En plezierige aftersales kwaliteit!

Pluspunten

• Duidelijke gebruiksaanwijzing.
  • Twee beschikbare accu's
  • Vlotte cashback

Laro 19-06-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Gemakkelijk in het gebruik. Doet wat het beloofd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Angel1974 18-06-2019

Geweldig Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Is een geweldig stofzuiger, zelf mijn kinderen van 8 kunnen goed mee omgaan. De tweede accu is perfect. Alleen schuurt de onderkant wel om tegelvloer.

Cate 17-06-2019

Cate

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

I am thrilled with my new cleaner, it picks up everything going from tiles to carpet with ease. Even the dogs long hair is no problem. It is light and easy to use.

Pluspunten

• Easy to empty
  • Picks up everything

Minpunten

• none so far

John 17-06-2019

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Deze accu stofzuiger werkt met veel kracht en heeft door de dubbele verwisselbare accu's het voordeel ten opzicht van andere apparaten zoals de Dyson een langere gebruiksduur. Hij is trouwens wel iets zwaarder dan de Dyson, maar onze voorkeur had de langere gebruiksduur. Verbazingwekkend hoeveel sneller je je huis kan stofzuigen op deze manier. De kracht om bijvoorbeeld haren en andere hardnekkige zaken uit een vloerbedekking te zuigen is enorm, mede door de aangestuurde borstel. Uitstekend product.

Pluspunten

• zuigkracht
  • relatieve gebruiksduur
  • stil

Minpunten

• iets zwaarder dan de dyson
  • that's all!

rjacobs88 13-06-2019

Ideale stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

Het is een makkelijk te gebruiken stofzuiger en door het lage gewicht en de compactheid is het ook makkelijk om snel even te stofzuigen.

de accu's laden snel op zeker in combinatie met de meegeleverde snellader. Een belangrijke reden om deze stofzuiger te bestellen was de mogelijkheid om de accu's uit te kunnen wisselen met mijn andere Bosch gereedschap.

op de normale stand is is bijna alles te stofzuigen, enkel bij tapijten is de turbostand benodigd. de stofzuiger is op de gewone stand heel stil en zelfs bij de turbostand valt het geluid nog mee ten opzichte van een traditionele stofzuiger.

Pluspunten

• Laag gewicht
  • accu's geschikt voor ander Bosch gereedschap

Minpunten

• helaas alleen in wit

Tamara 13-06-2019

Perfecte Steelstofzuiger Bosch BBS1U224

Geschreven voor: Bosch BBS1U224

De perfecte steelstofzuiger Bosch BBS1U224. Flexibel, goede zuigkracht van de stofzuiger, 2 sterke accu's, fijn dat het een draadloze stofzuiger is, de kruimeldief is erg handig om de trappen mee te stof te zuigen, auto/schuur/garage mee schoon te maken, stofopvangbak is makkelijk te legen en schoon te maken, kan goed mee onder de banken zuigen, een turbo knop voor het zware werk die prima werkt. Kortom, de perfecte stofzuiger. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Flexibel
  • Goede zuigkracht van de stofzuiger
  • 2 accu's
  • Draadloos
  • Goede kruimeldief