Dyson Big Ball Multifloor 2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Big Ball Multifloor 2 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Nele 31-10-2020

Power

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor 2

Eindelijk mocht ik de Dyson eens testen, met dank aan Insiders! Ik was al jaren nieuwsgierig naar deze stofzuigers maar twijfelde omwille van de hoge kostprijs.
Nu ik hem in levende lijve heb kunnen testen, heeft hij mij twijfels weggenomen. We zaten net in een verhuis wat dus veel stof en vuil met zich meebrengt. Hij is super krachtig. Het handvat is handig en zorgt ervoor dat je overal goed tussen kan! Ik moest wel even aanpassen aan het handvat. Door de sterkte zuigkracht zet de vloerborstel zich extra goed vast op de grond. Na enkele keren oefenen, was ik het wel gewoon!
De vloerborstel past zich aan op de verschillende soorten vloeren, wat heel handig werkt!
Het extra accessoire, de meubelzuiger, zorgt dat je in en onder kleine hoekjes al het stof weg zuigt, handig met al die nieuwe ingemaakte kasten.
Het reinigen gaat ook vlot, met 1 druk op de knop maak je het reservoir leeg.
En plus ziet hij er ook nog mooi uit!

Ik ben fan!

Pluspunten

• Heel wendbaar
  • Makkelijk te reinigen
  • Geschikt voor alle vloeren

Minpunten

• Bedieningsknopjes fragiel

KDHOO 30-10-2020

Fantastische stofzuiger voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor 2

We waren al een tijdje aan het twijfelen om een Dyson aan te schaffen. Na het eerste gebruik waren we reeds overtuigd. De haren van onze viervoeters, kruimels van de kinderkoekjes en dagelijks vuil worden in een mum van tijd opgezogen. Het product werkt uitstekend op verschillende ondergronden.
Zoals parket,tapijt tegels,..De zuigkracht wordt automatisch aangepast naarmate de ondergrond.
Zeer krachtig voor zijn grootte.

Het réservoir is ook zeer gemakkelijk schoon te maken. Gedaan met het geklungel met stofzuigerzakken en de muffe lucht. Ook nog een extra pluspunt je. De stofzuiger draait mooi mee wanneer je poetst. De bal zelf komt automatisch weer op zijn « pootjes » terecht indien je hapert.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Verschillende ondergronden
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Handige opzetstukken

Minpunten

• Iets langer snoer

Jana123 28-10-2020

Zeer gebruiksvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor 2

Wat een handige stofzuiger is dit! Alle accessoires blijven binnen handbereik en hangen stevig vast. Ook de zuigkracht van de stofzuiger was een aangename verrassing. En toch blijft de stofzuiger compact en heel vlot in gebruik.

Pluspunten

• krachtig
  • gemakkelijk in gebruik
  • past zich aan aan verschillende vloeren

Minpunten

• vrij kort snoer

Gizmos 27-10-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor 2

Het is zoals geschreven een Dyson is toch niet zoals elke andere stofzuiger ... wat een zuigkracht en gebruiksgemak ongelofelijk alsook gemakkelijk in onderhoud en qua geluid ook veel minder dan mijn vorige stofzuiger maw ik ben volledig overtuigd en kan deze enkel aanraden ..

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gebruiksgemak
  • Onderhoud

Sandra1979 27-10-2020

wat een zuigkracht, ongelooflijk!

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor 2

Wij hebben deze stofzuiger nu al een paar weken in gebruik en zijn steeds enorm tevreden. Hij zuigt enorm goed. Wat ook extra handig is dat de extra stukken aan de arm zitten dus moet je effe iets kleins doen, kan het direct, je hebt het bij de hand. Ook het leegmaken is leuk ontworpen. 1 klik en het ligt in de vuilbak. Je moet je handen echt niet vuilmaken.

Pluspunten

• zuigkracht
  • extra stukken steeds bij de hand

Minpunten

• luid zoals de andere stofzuigers

Jessike 23-10-2020

Top stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor 2

Zuigkracht is heel goed heel krachtige
Hondenharen zijn zo weg.
Handige in gebruik
Zonder zak heel handige grote bak
Enkel de snoer vind ik wel niet lang.
Steel is wil heel goed lang.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Zonder zak

Minpunten

• Klein snoer

Yverhofs 20-10-2020

Compact en toch powerful!

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor 2

De Dyson multifloor 2 ziet er compact uit maar je mag hem niet onderschatten: Hij heeft power! Door zijn ronde vorm is hij erg praktisch om te dragen in huis, trap op en trap af is geen probleem. Hij heeft handige hulpstukken, die gelukkig heel makkelijk aan de stang te bevestigen zijn waardoor je ze altijd bij de hand hebt voor de kleine hoekjes en de zetels bijvoorbeeld. De hulpstukken geraken effectief in bepaalde hoekjes in huis die tot hiertoe nog nooit gestofzuigd waren en vooral ook de traptredes reinigen gaat super hiermee! De stang kan je makkelijk bevestigen in een voorziene gleuf aan de stofzuiger, zodat hij niet steeds omvalt wanneer je hem ergens neerzet. De stang is trouwens in verschillende hoogtes instelbaar. Het snoer is voldoende lang, alleen jammer dat je de knop ingedrukt moet houden tijdens het oprollen van het snoer. Deze knop en de aan/uit-knop zien er een beetje fragiel uit, hopelijk zijn ze sterk genoeg en breken ze niet af na verloop van tijd. Ik durf ze in ieder geval niet met mijn voet in te drukken, wat even wennen is want bij mijn oude stofzuiger deed ik dat altijd zo. Hier in huis hebben we allerlei vloeren: (donker moeilijk te stofzuigen) vast tapijt, tegels, linoleum, losse tapijtjes. En dat is met deze Dyson geen probleem. Je hoeft niet steeds van stand te verwisselen, de Dyson past zich automatisch aan aan de vloer waarop je stofzuigt. Dat vind ik persoonlijk zijn grootste pluspunt! Verder zuigt hij heel krachtig, is hij veel stiller dan onze vorige stofzuiger, voldoende wendbaar, zet hij zich effectief zelf weer rechtop als hij omver valt en na afloop is het stofcompartiment superhandig te ledigen in de afvalbak zonder dat je je handen hoeft vies te maken. Het feit dat je de filter enkel maandelijks hoeft uit te spoelen is ook een groot pluspunt, dat scheelt veel kosten. Dit alles bij elkaar maakt dat ik de Dyson multifloor 2 helemaal geweldig vind!

Pluspunten

• voor alle vloeren
  • compact
  • stil
  • handig stofcompartiment om te ledigen

Minpunten

• knoppen lijken wat fragiel

sefanvers 16-10-2020

Een nieuwe manier van stofzuigen!

Geschreven voor: Dyson Big Ball Multifloor 2

Aarzel niet en koop een Dyson! Het is echt zijn geld waard. Eerst en vooral is het zeer aangenaam om de steel te kunnen bedienen met een ... handvat!! Hierdoor is het heel handelbaar en kan je heel precies op een makkelijke manier stofzuigen. Zelfs de vloerzuigmond veert! Ik sta ook versteld van wat hij allemaal op zeer korte tijd opzuigt als ik naar het stofreservoir kijk! De stofzuiger is effectief zeer krachtig. Hij past zich zonder probleem aan aan de ondergrond; steen, hout, tapijt,...! Ik hoef niets aan te passen. Enkel de zuigkracht via het handvat kan je even wat bijregelen. Hij is super!
Eén minpuntje, ik verwachtte dat hij stiller zou zijn dan andere stofzuigers. De Dyson is dus niet luider dan anderen maar ook niet stiller.

Pluspunten

• krachtig
  • zeer handelbaar
  • kan alle soorten vloeren aan
  • handig opbergstuk op steel voor de accessoires
  • bij omvallen,zet zich automatisch recht

Minpunten

• even luid als andere stofzuigers