Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver op Kieskeurig.be.

Anoniem 22-09-2019

alsof je in starwars rond loopt.

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Na de verhuizing uit ons studentenhuis deze stofzuiger aangeschaft. Deze heb ik nu een maand en heb er al vaker mee stof gezogen dan de 5 jaar dat ik in het studenthuis woonde. Hij is super mobiel, makkelijk in gebruik, makkelijk te legen, je pakt hem even alsof je eventjes gaat vegen. Iedereen die hem heeft gezien is ervan onder de indruk. genoeg opzet stukjes, makkelijk mee te nemen naar de auto om deze uit te zuigen, en heeft ook genoeg kracht om de auto uit te zuigen. De verschillende opzet stukken werken super goed en door de motorized borstel zuigt en trekt hij daadwerkelijk je vuil uit je bank. Al om al super blij mee!

Linda123 07-09-2019

Leuke actie met efteling kaarten erbij

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Leuke actie. Deze actie haalde mij over om de stofzuiger te kopen. Wou al langere tijd 1. Deze heeft een kruimeldief erbij en een hepafilter. Erg handig met dieren in huis. De aanvraag voor de vrijkaarten ging goed en duidelijk. Hoop veel plz te hebben vd stofzuiger

Mila_DH 03-09-2019

Let op: dit is geen stof- maar kruimelzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Ik heb dit apparaat nu een paar dagen, mijn ervaring:

Mijn eigen ervaring met de Samsung powerstick VS8000 Pro:

1. een enkele accu is te weinig en voldoet daarmee niet aan de produktbeschrijving van 40 minuten volgens Samsung
2. Bij gebruik van echt stofzuigen, dwz stofferingen, slaat dit ding om de haverklap af, de redenen hiervoor zijn:
a. Het stofbakje is veel te klein.
b. De Hepa filter loopt te snel vol bij het stofzuigen
Bovenstaande nadelen zal je niet hebben bij kruimeltjes en hardere substanties e.d. opzuigen, maar wel bij stofzuigen

Ik heb deze Powerstick speciaal aangeschaft voor mijn twee gestoffeerde trappen in huis met 1 overloop. 1 trap van 17 treden haalt hij net en begint dan te haperen en slaat uiteindelijk automatisch af. Pas na leegmaken van het stofbakje en uitkloppen van de Hepa filter werkt hij weer en kan ik de volgende trap stofzuigen en daarna hapert hij opnieuw. Met andere woorden: Je bent langer met de onderhoud van die powerstick zelf bezig dan het stofzuigen.

Tevens lijkt mij het hardplastic stofbakje en de gammele houder van de Hepa-filter niet duurzaam. Vooral omdat je die zaken bij ieder gebruik en onderhoud moet losmaken van de powerstick ... dat ga je gezien het materiaalgebruik en design echt niet 100X redden, dat plastic zal zeker breken of scheuren.

Als kruimelzuiger zal het apparaat waarschijnlijk wel goed voldoen, omdat kruimels en andere hardere substanties de Hepa filter en het stofbakje niet zo snel zullen verstoppen waardoor hij niet zal afslaan en je hem minder snel hoeft schoon te maken.

Heel jammer, Samsung had meer onderzoek naar het product moeten doen, zeker qua duurzaamheid, want hij zuigt zeker wel goed, maar het iedere keer voor gebruik moeten schoonmaken, te korte accuduur en het materiaalgebruik van de afneembare onderdelen weerhouden mij het apparaat te behouden.

De Samsung Powerstick is dus een hele dure, maar wel goede KRUIMELzuiger, maar zeer ongeschikt als stofzuiger, tenzij je hem voor en na ieder gebruik bereid bent, om schoon te maken en heel voorzichtig met de afneembare onderdelen om te gaan.

Jammer, ik had er meer van verwacht. De mobiele telefoons van Samsung blijken toch van een hele ander orde te zijn dan deze Powerstick Pro

svenzon 22-05-2019

Topzuigkracht & megaflexibel

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Een product waar nu ook de man makkelijk zich mee kan laten zien in huis. Niets snoeren, puur gemak en degelijkheid. En dan de krachtige motor. Ik ben buitengewoon tevreden!!

Anoniem 12-05-2019

handig apparaat werkt goed

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

handig vooral de knik die je kan maken met het bovenste deel zodat je beter ergens onder kan zuigen , de turbo knop heb je wel snel de neiging toe om in te drukken das even wennen , maar met de turbo knopt zuigt hij super goed , de accu is dan wel snel leeg dus een extra ACCU IS DAN ERG HANDIG

Sterk 10-05-2019

Super STERK voor het schoonmaak werk

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Prima machine, hij doet wat ie doen moet ,prijs is acceptabel ,vergelijkbaar met duurdere andere merk machines

Drro 08-05-2019

ergonomisch, efficiënt en stijlvol

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

In het begin was ik erg pessimistisch over deze stofzuiger en nu ben ik zijn absolute fan en verslaafde

Jaap30 07-05-2019

Prima stofzuiger. Wandbevestiging is drama

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

De stofzuiger werkt prima, is ietsje zwaar en maakt redelijk wat geluid. Als geheel een prima stofzuiger. Alleen het ophangen van de wandbevestiging is een drama, want de beschrijving is onduidelijk en voor een amateur niet te doen. Nergens een duidelijke uitleg of filmpje gevonden. Nu ligt de wandbevestiging uit elkaar; ik vrees dat ik alsnog geld kwijt ben aan iemand die dit kan fixen....

Maickel 04-05-2019

In 5 maanden tijd 3x voor reparatie terug!

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Deze stofzuiger is een drama, we hebben de stofzuiger in december 2018 gekocht, en is nu al voor de 3e keer ter reparatie aangeboden.

PeterL 30-04-2019

Krachtig en han dig in gebruik

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Online gekocht en binnen 1 werkdag geleverd. Top. Echt handig product en ik ben superblij met de extra batterij!!

Peter Verweij 25-04-2019

Geweldige zuigkracht en bijzonder mooi ontwerp

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Handig in het gebruik zowel op vloeren als onder bank en stoelen. Zuigt met gemak alle hondenharen op.

WARWICKIE 28-02-2019

Mooi design

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Deze stofzuiger heeft een soft start bij het aanzetten en een erg krachtige turbo stand waarbij je echt even goed vuil uit 't tapijt kunt zuigen. Flexible mond zorgt ervoor dat je gemakkelijk overal bij komt. De garantie dat de batterij lang meegaat heeft mij voor Samsung doen kiezen daar andere bekende merken het altijd veel te snel hebben laten afweten.

Pieter 22-02-2019

goede accuduur

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Degelijk product. Goed afgewerkt. Grote zuigkracht Goede vormgeving. Praktische hulpstukken. Laadstation gemakkelijk te bevestigen.

123456 19-02-2019

Sterke zuigkracht

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Prima stofzuiger snoerloos ideaal. makkelijk te reinigen en heeft niet veel opbergruimte nodig. Goede aankoop.

Geraldina 06-02-2019

Geweldig en super handig!

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Ik heb de Powerstick Pro nu bijna 2 weken in huis en ik ben er zeer positief over. Handig in gebruik en goede zuigkracht. Gemakkelijk weg te plaatsen, hangend achter de deur aan de oplader. Wel jammer dat niet alle hulpstukjes erbij zitten. Verder een zeer aan te raden product.

Corinaeb 30-01-2019

Super handig, maar wel even wennen

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

De stofzuiger nu een paar dagen in bezit en ik ben erg tevreden, maar ik moet wel wennen aan hoe hij stofzuigt. Het is toch anders dan een gewone stofzuiger. Wel super handig dat je niet aan een draad vast zit en geen zware stofzuiger de trap op moet dragen. Ik kan nog niets zeggen over duurzaamheid, want daarvoor heb ik hem te kort.

PvR 24-01-2019

Handig!

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Slim design. Handig in gebruik en ook handig op te ruimen. Gekocht omdat we aan een nieuwe stofzuiger toe waren. De PowerStick was voor ons een prima optie.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Lange gebruikstijd

JP T 14-01-2019

Prima aankoop

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Dit product voldoet prima aan onze verwachtingen.
Hadden we eerder moeten doen!
Zuigkracht goed en met turboknop uitstekend.
Bij gebruik geen knop continu in hoeven drukken.
Ligt goed in de hand en goed manoeuvreerbaar.
Gebruiksduur ongeveer 40 minuten. Is wat ons betreft voldoende.

Marcel Velner 12-01-2019

Klein, licht maar wel krachtig

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

We waren op zoek naar een nieuwe stofzuiger en toen werd deze Accu stofzuiger van Samsung ons aanbevolen door onze dochter.
Mijn vrouw is hem gaan proberen en was meteen verkocht.
Zuigt goed is klein en licht en ook geen lastig snoer meer.

Pluspunten

• Klein
  • licht
  • Acculading gaat lang mee
  • Door de roterende borstel
  • Handig laadstation

Minpunten

• tot nu toe geen

Syl 10-01-2019

Lichtgewicht

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN zwart, rood, zilver

Ik wilde voor een Dyson gaan, maar vond de Samsung steelstofzuiger er mooier uitzien, gaat langer snoerloos mee , minder lawaai. Kortom ik ben sowieso fan van Samsung