Bosch BGS05A222 zwart, wit

Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS05A222 zwart, wit op Kieskeurig.be.

3,7

agnes 20-04-2019

stofzuiger zonder zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

heb deze stofzuiger nog geen maand geleden bij Mediamarkt gekocht. Het ding heeft inderdaad geen zuigkracht, mijn oude stofzuiger van Aldi doet het beter... weggegooid geld!

Minpunten

• geen zuigkracht

Officiële reactie van Bosch 01-05-2019

Wil je de stofzuiger via de Mediamarkt voor onderzoek aan ons opsturen? Dan gaan we onderzoeken wat de oorzaak is. Groet, Lisette van Bosch Home

Willem 13-10-2019

Ongeschikt voor gladde vloeren

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

Prachtige compacte machine met uitstekend zuigkracht. Op gladde vloeren echter zuigt de zuigmaond zich echter zo vast op de ondergrond dat het heel onaagenaam in het gebruik is. Dit is zowel met de bostels uit en ook met het lekgat compleet open nog het geval. Als geheel is deze stofzuiger dus ongeschikt voor gladde vloeren. Voor gladde vloeren zou er een ander mondstuk bijgeleverd moeten worden.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

agnes 11-08-2019

na nazicht doet de stofzuiger het beter

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

Nadat ik de stofzuiger heb teruggestuurd voor nazicht, werkt hij naar behoren. Er bleek een filter te ontbreken. Ik hoop dat hij blijft werken zoals hij het nu doet. Voorlopig doet hij waar ik 'm voor gekocht heb: stofzuigen

Pluspunten

• handig en licht
  • maakt weinig lawaai
  • makkelijk te reinigen

Uschi 27-11-2018

Beslist geen goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

Geen zuigkracht. Stofzuiger is zelfs niet geschikt als autostofzuiger. Mijn kruimelzuiger doet het nog beter! Nergens een handleiding te vinden. Heb bij onze plaatselijke electro winkel € 139,95 betaald.

Minpunten

• Geen zuigkracht