Dyson V10 Absolute

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 60 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V10 Absolute op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Rudolf 14-09-2018

dikke tegenvaller

Geschreven voor: Dyson V10 Absolute

Dyson v10 motorhead gekocht in eind april 2018 , 4 maanden later al stuk, doet niks meer,
naar winkel geweest, deze mensen kregen maar geen oplossing voor het probleem, werd niet geantwoord op hun mails (3) , zij geraakte telefonisch niet binnen bij de klantendienst, zij namen nooit op, nu na 2 weken zou er eindelijk een oplossing klaar liggen.
ik hoop dat het in orde komt, en dat ik terug mijn Dyson v10 kan gebruiken die de eerste 4 maanden fantastisch werk leverde.

Pluspunten

• zuigkracht
  • handig

Minpunten

• dikwijls ledigen
  • na 4 maanden stuk
Dyson Benelux 14-09-2018

Beste consument,

Bedankt voor uw bericht. Spijtig om te lezen dat u dit heeft ervaren. Bij Dyson staan we garant om u van dienst te zijn want u heeft tenslotte een garantie van 2 jaar op de V10. Daarvoor dus mijn excuus dat er niet gereageerd is. U geeft aan dat er een oplossing klaar ligt dus ga ik er vanuit dat het goed gaat komen en dat u weer volop kan genieten van de dyson V10. Mocht er nog vragen zijn dan kunt u contact opnemen met de Dyson helpdesk (Nederland: 0800-0206203 België: 0800-39208) of per mail (help@dyson.nl / help@dyson.be)

Vriendelijke groet,

Errol

Dyson Benelux

R_Peters 18-10-2018

Lijkt er toch sterk op dat niet Dyson klantenservice, maar de winkel het heeft laten weten om dit defect correct te melden bij Dyson. Als ik bel met Dyson, krijg ik altijd iemand aan de telefoon en wordt ik goed geholpen.