Philips FC6812 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6812 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Brekano 26-04-2018

Stofzuigen is geen klusje meer!

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

We hebben de stofzuiger nu een 10-tal dagen in huis en we kunnen hem al niet meer missen. Hij is heel makkelijk in gebruik, weegt heel weinig, hij is heel wendbaar en makkelijk te hanteren. Ook heel gemakkelijk om te bouwen als kruimeldief. De omklapbare borstel die aan de steel zit, kan je ook voor veel doeleinden gebruiken en je zit nadien er niet mee te prutsen om hem weer op de voorziene plek te krijgen.
De kindjes thuis zijn er ook fan van. Waar ze eerst ruzie maakten om niet te stofzuigen, is het nu een gevecht om te mogen stofzuigen :-) (wat dus heel veel zegt over het gebruiksgemak).
De lampjes aan de zuigmond zijn ook echt een pluspunt. Je ziet het vuil goed liggen (zeker bij kattenharen verschiet je nu wel wat er toch ligt). De stofzuiger heeft ook een hoge zuigkracht. De batterij gaat zeker lang genoeg mee. Het gaat ook heel makkelijk om het bakje, waar het verzamelde vuil inzit, te ledigen.
Kortom, alleen maar pluspunten hier! Wij hebben hem al een vaste plek gegeven en al bij velen aangeraden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Licht van gewicht
  • Heel wendbaar

Tiema 20-04-2018

Stofzuigen in een handomdraai !

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Ik gebruik deze stofzuiger al even en het is enorm vlot in gebruik .
Geen gedoe meer met kabels die je beperken in afstand of stofzuiger die tegen muren botst .
Door de 360° borstel kan je heel gemakkelijk onder de zetel en in hoeken stofzuigen .
De ledlamp voorraan maakt dat je gemakkelijk stofdeeltjes ziet op plaatsen waar het iets donkerder is .
Het opvangrecervoir is gemakkelijk te reinigen en bovendien doorzichtig , gemakkelijk voor gezinnen met kleine kinderen die al een sspeelgoedonderdeeltjes laten rondslingeren .
De batterij gaat voldoende lang mee en het opladen gaat vlot .
Wij stofzuigen meermaals per dag , vlug de steelstofzuiger bij de hand nemen , aanzetten en je kan beginnen . Kruimels zijn na het eten vlug weg zodat alles terug netjes is .
Wij zijn dus heel tevreden wat het gebruik van deze Philips SpeedPro Max Steelstofzuiger (FC6812/01) .

Pluspunten

• 360° borstel
  • geen kabels
  • doorzichtig opvangrecervoir
  • led lamp

Minpunten

• steel iets zwaarder dan klassieke stofzuigsteel

Xeentjen 17-04-2018

Past perfect bij ons druk gezin

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Wij gebruiken de Philips SpeedPro Max nu al een 10 tal dagen en deze wordt hier heel intensief gebruikt.

Mijn man heeft rugklachten waardoor het moeilijker was voor hem om te stofzuigen/poetsen. Dit is dan ook al het eerste pluspunt. Door de stofzuigersteel kan hij ergonomisch werken en gaat alles veel gemakkelijker. Nu kan hij het toestel dagelijks gebruiken zonder rugklachten achteraf.

Ook het led lampje vooraan werkt uitstekend, je ziet veel beter waar er moet gestofzuigd worden.
De 360° borstel is echt super! Ik kan nu gemakkelijk stofzuigen onder mijn zetels/ meubels zonder alles steeds te moeten verplaatsen en dit bespaart me uiteraard heel wat tijd.
De Philips speed pro is snoerloos waardoor ik het volledige huis van boven tot onder kan stofzuigen in één keer.
Ik moet zeggen dat ik nu enkele de positieve punten kan benoemen omdat ik nog geen negatieve kanten heb opgemerkt! Mijn huishouden gaat zo veel vlotter waardoor er meer tijd is om met de kinderen te spelen.
Wij zijn overtuigd ! De Philips speed pro zal hier zeker blijven!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Economisch

maite 16-04-2018

zelfs kinderen stofzuigen vanaf nu graag

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

ik ben de stofzuiger nu al een paar weken aan het testen, het is zalig om ermee te stofzuigen, het werkt rap en gemakkelijk in gebruik, flexibele kop waardoor onder de zetel en kasten heel gemakkelijk gestofzuigd kan worden, de led lichten op de stofzuigerkop zijn zeer handig om de pluisjes te zien liggen op de grond zeker onder bed enz. het opladen gaat zeer gemakkelijk en ook de tijdindicatie is zeer gemakkelijk in gebruik, het onderhoud van de stofzuiger is zeer gemakkelijk, u ziet wanneer en wat hij opzuigt. hier in een mum van tijd zijn alle vuiltjes en kruimels weg van onder de tafel, tegen dat je een andere stofzuiger genomen hebt, de draad uitgetrokken in stopcontact gestoken, naar de plaats gelopen zijde met deze stofzuiger al lang klaar en zit je met een potje koffie in de zetel te relaxen ...

Pluspunten

• gemakkelijk te hanteren
  • indicatie oplaadtijd

Minpunten

• het gewicht
  • oplaadtijd

linaatje 13-04-2018

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Handige stofzuiger voor kleine vuiltjes, voor op de trap heel ideaal zonder draad. makkelijk ook in de hoekjes.
Kan ongeveer een halfuurtje met een volle batterij stofzuigen.
Duurt wel even om opnieuw op te laden dus voor heel het huis iets minder ideaal.

Pluspunten

• draadloos
  • handig in hoekjes

Minpunten

• lange oplaadtijd

Stefanie123 11-04-2018

Erg handig en efficiënt in gebruik

Geschreven voor: Philips FC6812 wit

Als onthaalouder staat veiligheid voorop. Aangezien deze speed pro draadloos is hoef ik geen gebruik te maken van stopcontacten in de ruimtes waar de kindjes worden opgevangen. Erg handig en veilig! De stofzuiger kop die licht geeft begeleid je naar de vuile vloeroppervlakten. De kop kan ook 360° draaien en helemaal plat tot onder de kasten. Ik hoef bijna geen meubels meer te verplaatsen om grondiger te kunnen poetsen. De accuduur gaat wel geen 45 min mee zoals aangegeven als je de turbo stand gebruikt. Het laden zelf duurt toch een uur of 3 als hij helemaal leeg is. Dat is het enige minpunt aan de speed pro. De stofzuiger is ook heel handig om leeg te maken, en heeft een goede zuigkracht op elk vloeroppervlak.

Pluspunten

• Veilig zonder gebruik van stopcontacten
  • Makkelijk op te bergen
  • Zuigt heel goed op elk vloeroppervlak
  • Het geïntegreerde licht

Minpunten

• Lange oplaadtijd