Philips FC6823 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6823 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Yargo 28-04-2018

Aangenaam Verrast!

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Ik moet eerlijk toegeven dat ik aangenaam verrast ben door deze stofzuiger. Niet alleen heeft hij een hoge zuigkracht die te vergelijken is met de marktleider maar hij doet dit ook nog eens ongelofelijk stil in vergelijking met diezelfde marktleider. Een echt verademing! De verschillende standen zijn ook heel handig voor wanneer de kinderen naar tv aan het kijken zijn ;-). Op de laagste stand stoor ik ze niet. Het stofbakje is groot en heel makkelijk te verwijderen. Een groot pluspunt is dat de zuigmond eigenlijk rondom opzuigt wat veel van zijn concurrenten niet doen. Op die manier zuigt hij toch beter op wanneer je een trekkende beweging maakt. Op de laagste stand gaat de stofzuiger 100 minuten mee. Ik heb er al mijn volledige huis mee gedaan en hij is niet uitgevallen. Beter nog, ik had nog 20 minuten over! Ook op de speelmatten van onze kinderen doet hij goed zijn werk. Een minpuntje is dat het toestel toch vrij zwaar is. De ergonomie is niet slecht maar kan toch nog iets beter in mijn ogen. Doordat het gewicht (motor) onder het handvat hangt in plaats van erboven heb je eigenlijk niet echt veel steun tussen uw duim en wijsvinger waardoor je hand al snel in de bocht glijdt wat ik persoonlijk iets minder aangenaam vind. Het is ook merkbaar dat de batterijen in het handvat zitten. Deze wordt warm maar zeker niet heet. Er is in de 'software' van deze stofzuiger nog ruimte voor verbetering. Wanneer je de stand hoger zet blijft de tijd hetzelfde terwijl die ongetwijfeld minder lang zal meegaan dan op de lagere stand. Deze kleine minpuntjes wegen echter niet op tegen de vele voordelen!

Pluspunten

• Stil!
  • Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Toch wat zwaar

Sofie 11-04-2018

Zoveel meer dan een kruimeldief!

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Toen ik de stofzuiger aan het uitpakken was viel me meteen op hoe stevig alles er uitzag. Zeker een stofzuiger die tegen een stootje kan denk ik, wat belangrijk is voor iets dat ik toch dagelijks gebruik. De stofzuiger was al 50% opgeladen en daar heb ik de benedenverdieping bijna volledig kunnen stofzuigen in TURBOstand! De LED verlichting op het vloermondstuk is super! Ik moet niet meer overal het grote licht aansteken en zie ook bij daglicht goed welke stukjes ik vergeten ben. Enige nadeel tot hiertoe zijn de dierenharen die vast komen te zitten in de borstel. Misschien een extra borstelinzetstuk voorzien met rubbers ipv harde haren voor de mensen met huisdieren. De kleine turboborstel deed het heel goed. Zelf het dekentje van de poes in een handomdraai haarvrij! Ook handig is dat je de stofzuiger ook kan opladen zonder muurbevestiging aangezien ik die ook wil meenemen in de caravan. Ik ben al overtuigd na 1 dag! Vandaag heb ik met een volledig opgeladen stofzuiger mijn volledige huis incl 2 trappen gestofzuigd en er bleef nog 40% over. De stofzuiger is zeer wendbaar en kan overal bij, ook onder mijn bed is het nu stofvrij! Het mondstuk van de steelstofzuiger blijft top door het lichtje, de ideale breedte waardoor je overal bij kunt en de 360° wendbaarheid! Ik heb deze morgen de kruimelzuiger gebruikt nadat er hier hagelslag gegeten en vooral gemorst werd. Veel beter dan borstel en vuilblik. Mijn man heeft hem daarna gebruikt om snel even de auto zandvrij te maken en hij liet me weten dat een flexibel opzetstuk handiger zou zijn. We blijven vol enthousiasme testen!

Pluspunten

• 360°mondstuk met LED verlichting
  • Turboborstel voor dierenhaar
  • Lange batterijduur
  • Kan overal vlot onderdoor

Minpunten

• Langg dierenhaar draait vast in borstel
  • Lange steel soms moeilijk af te nemen

Lohen 05-04-2018

Stofzuigen was nooit zo efficient!

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Paar weken de Philips SpeedPro Max V25 Turbobrush in gebruik en ik kan deze steelstofzuiger niet meer missen!!!

Stofzuigen is geen "opdracht" meer, geen gezeul met de bak, geen gevecht meer met de kabel die net te kort is en geen gedoe meer met het ledigen van de stofcontainer! Van de muur en stofzuigen maar, in een mum van tijd zijn de woonkamer en keuken klaar. Bakje leeg en weer aan de muur.
Dankzij de batterijduur tot 60 min kan ik ook het hele appartement stozuigen in 1 trek.
Ik ben zeer aangenaam verrast door het design en de kracht van deze steelstofzuiger. Dankzij de 360 graden zuigkracht en wendbare zuigmond kan je overal aan, zelfs onder kasten en zetels. De ledverlichting op de zuigmond is echt super! Je mist geen enkel stofje of plukje haar (ik was eigenlijk verbaasd te zien hoeveel kattenharen er lagen zonder dat ik dat in de gaten had)

Van steelstofzuiger naar kruimeldief is met 1 klik geklaard! Dankzij de gemotoriseerde Turboborstel, krijg ik alle kattenharen snel van de zetel en de krabpalen.

Deze steelstofzuiger is een must voor elk gezin!

Pluspunten

• Krachtig
  • 60 minuten autonomie
  • licht en wendbaar
  • gemotoriseerde turbobrush

Minpunten

• smalle kiermondstuk mist

biebsje 29-03-2018

snoerloos, krachtig en supermakkelijk stofzuigen

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Ik ben heel erg enthousiast over deze stofzuiger. Het draadloos aspect van de Philips speedpro max is voor mij het grootste voordeel. Meestal gaat een draadloos systeem niet lang genoeg door om efficiënt te werken. Met de 25V batterij van deze stofzuiger kan je meer dan een uur stofzuigen! ook het opladen gaat heel snel. Toch verbaasde de Speedpromax mij ook op andere vlakken. De kracht zit hem naast de batterij ook in het 360° mondstuk. Niet alleen kan je dus de kop in alle richtingen bewegen, het vuil wordt van elke kant opgezogen, waardoor je werkelijk alle vuil supersnel meehebt. Mijn huidige stofzuiger kan ook best wel in veel hoeken maar het vuil wordt niet opgezogen omdat het zuigsysteem in het midden van dat mondstuk zit. Door de LED-verlichting zie je het vuil ook beter liggen, niet enkel onder kasten en zetels maar ook gewoon op de vloer. Ik schrok echt hoeveel vuil er lag!! Die Led-verlichting is misschien een simpele optie, maar tegelijk echt geniaal. Ook het modulaire aan het systeem spreekt mij wel aan. Het in en uitklikken van de hulpstukken is zo makkelijk, ook omdat je ze (op 1 na) allemaal ook op elkaar kan gebruiken. Je begint met alle stukken ingeklikt en gaandeweg klik je er onderdelen af waardoor je heel flexibel kan werken. Vooral handig voor mij persoonlijk, want anders raken die extra stukken wel eens verloren. Bijkomend voordeel: Deze stofzuiger is dus ook direct een kruimeldief. De snelle kruimels onder tafel, en alledaags stof is weg in een - letterlijke - handomdraai. Voor mij wint deze stofzuiger dus op alle vlakken.

Pluspunten

• krachtige 360° zuigkop
  • draadloos, maar sterke batterij
  • ook kruimeldief
  • 65min stofzuigen en laadt snel op

JKtje 27-03-2018

Krachtig en tijdsbesparend

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Bij het openen van de doos van ik al onder de indruk: mooi design en nog eenvoudiger samen te stellen én aan de slag te gaan. Bij het eerste gebruik had ik echt het gevoel van een zuignap: deze kleine stofzuiger heeft dus heel wat kracht. Bovendien heeft deze steelstofzuiger heel wat voordelen: eenvoudig om te vormen tot kruimeldief, borstels eenvoudig te veranderen, de led lichten zorgen dat het vuil goed zichtbaar is, borstel kan 360 graden draaien (geen pijnlijke rug meer want je kan mooi rechtop stofzuigen en toch alle hoekjes bereiken), 3 snelheden, tot 65 minuten stofzuigen zonder opladen en het belangrijkste: geen kabel meer en tijdsbesparing! Onvoorstelbaar hoeveel vuil er in het eenvoudig te ledigen reservoir zit. Verder is deze steelzorgzuiger perfect te gebruiken op verschillende soorten vloeren (het enige min-puntje voor mezelf: niet zo heel vlot op een langharig tapijt én lange haren zouden in de borstel durven vast draaien).