Bosch BGC05AAA1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch BGC05AAA1 op Kieskeurig.be.

• Slecht
  • Slecht

Lotte 29-01-2020

Verschikkelijk

Geschreven voor: Bosch BGC05AAA1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vreselijke stofzuiger, zuigkracht neemt enorm snel af. Alles wat je op probeert te zuigen schuift weg, andere kop gekocht na advies. Nog steeds hetzelfde probleem. Voor ons een miskoop!

Pascal 08-04-2021

prima prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch BGC05AAA1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima prijs kwaliteit verhouding. Misschien mist een knop om zahter te zuigen ivm kleden.

Peter 01-02-2021

Bizar slecht product

Geschreven voor: Bosch BGC05AAA1

Dit is een bizar slecht product, heeft geen enkele zuigkracht. Broodkruimels blijven gewoon liggen. Totale miskoop.

Minpunten

• Geen zuigkract
  • Kort snoer
  • Goedkoop mondstuk

Paul 12-01-2021

Flut

Geschreven voor: Bosch BGC05AAA1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik dacht nog even dat ik wel een onderdeel van deze stofzuiger moest missen, maar lezende de andere overwegend zeer slechte beoordelingen, kan ik dezelfde mening overbrengen: waardeloos apparaat. Vuil komt niet in het daarvoor bestemde reservoir, maar draait zich om de ontluchter en gaat in de filter zitten. Verliest zuigkracht daardoor en moet na een paar minuten gebruik worden gereinigd.