Philips FC6822

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6822 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Leen104 18-04-2018

Zalig stofzuigen!

Geschreven voor: Philips FC6822

Voor ik de Philips steelstofzuiger bezat, hadden we inderdaad een stofzuiger. Maar wat een gedoe om steeds die logge bak boven te halen en te knoeien met die draad. Met de speedpro is het zalig om te stofzuigen! Het toestel is gemakkelijk om boven te halen, de kop is heel flexibel, de filter is heel praktisch om leeg te maken. Heel veel voordelen dus! En ik merk van mezelf dat ik veel sneller de stofzuiger neem, omdat je het toestel dus gewoon heel snel bij de hand neemt. Ook de omschakeling van stofzuiger naar kleine kruimeldief gaat heel erg vlot! Tevens zijn de lichten vooraan de kop van de borstel een zegen! Op zich stofzuig je het beste in het donker, want door die lichten zie je het stof en vuil veel beter liggen dan dat je bij goede verlichting stofzuigt. Vreemd, maar het is waar! Jammer is wel dat de batterij niet héél erg lang mee gaat. Dus na een rondje door het huis, is die batterij zo goed als plat. Wat misschien zowel een voor- als een nadeel is, is het feit dat de stofzuiger behoorlijk krachtig is. Hierdoor is het ideaal om hem als stofzuiger te gebruiken, maar voor de functie als kruimeldief vind ik hem soms iets té krachtig... Maar niets dan lof over dit toestel! Ik ben fan, maar ook mijn man, moeder en schoonmoeder!

Pluspunten

• Krachtig
  • Compact
  • Flexibel
  • handig schoonmaken filter
  • Handig

Minpunten

• Duur batterij

hv2605 11-04-2018

handige krachtpatser

Geschreven voor: Philips FC6822

De eerste verrassing was het gewicht van de doos, toen ik het pakket ging afhalen. Deze was helemaal niet zwaar! De steelstofzuiger is heel gemakkelijk in elkaar te zetten en is direct klaar voor gebruik. Met de grote borstel erop, kan het toestel perfect als normale stofzuiger gebruikt worden. Geen vervelende draad meer waarover je op de trap kan struikelen! Het is een heel krachtig toestel, dat snel alles proper maakt : vloer, laminaat, tapijt...De ingebouwde lichtjes zorgen ervoor dat al het vuil goed zichtbaar is, zodat je zeker bent dat alles opgezogen wordt en met het 360° mondstuk kan je overal vlot bij of onder (zelfs in de hoeken). Als je de borstelkop eraf haalt, kan de steelstofzuiger met de geïntegreerde borstel gebruikt worden om het stof van de plinten of plafondrand handig te verwijderen. Na het loskoppelen van de steel, kan hij zelfs als kruimeldief gebruikt worden. Een veelzijdig en praktisch apparaat, dat de klus heel snel klaart. Na het eten even 2minuutjes in de keuken stofzuigen en alles is terug proper. Veel sneller dan een klassieke stofzuiger.

AdBibendum 10-04-2018

Niet enkel verrassend, ook indrukwekkend!

Geschreven voor: Philips FC6822

Soms zijn er van die dingen waar je vrolijk van wordt. De nieuwe Philips SpeedPro Max maakte al indruk op mij van zodra ik hem uitpakte: het eerste waauw-gevoel. Rustig alles bestuderen, de onderdelen in mekaar klikken en meteen volledig opladen. Tweede waauw-gevoel: de digitale indicator van de resterende opgeladen energie. Geen vervelende situaties met een lege accu van een stofzuiger meer. Hup, aan de slag, eerste grondige test. Handig, ik zet de schakelaar aan en hoef de knop niet de ganse tijd in te houden. Qua geluid een dikke meevaller, zeker geen opstijgende vliegtuig toestanden hier..
En dan, spontaan een glimlach, ledlichtjes aan de stofzuigermond die het grondoppervlak zachtjes verlichten. Derde waauw-gevoel! Je ziet heel snel stof of vuiltjes op onze zwarte vloer, en met de SpeedPro zie je ze ook liggen voor hij ze vakkundig opzuigt. Ga er terug over en je ziet effectief dat alles mooi opgezogen is en proper! Top-idee!
Qua wendbaarheid krijgt deze SpeedPro ook een dikke 10; hij ligt goed in de hand en geraakt ook op de moeilijke plaatsen, bvb onder de zetel. Voor mij geen gedoe meer met de borstelmond op een mat of tapijt; de SpeedPro glijdt over alles, zonder dat ik iets hoef aan te passen, geen gewissel meer. Zowel op laminaat, matten of tapijt, tegelvloer en houten trap, hij maakt het allemaal probleemloos proper!
En voor de snelle kleine jobs gebruik ik hem als kruimeldief. Snel de stoffen bekleding van onze stoelen schoon zuigen na het ontbijt ? in een mum van tijd gedaan met de kruimeldieffunctie.

Pluspunten

• verlichting op stofzuigermond, je ziet het vuil
  • zonder zak, makkelijk te ledigen
  • ook te gebruiken als kruimeldief
  • digitale display resterend batterij vermogen
  • krachtig

koen1983 09-04-2018

tevreden

Geschreven voor: Philips FC6822

De stofzuiger ligt goed in de hand. en zuig alle stof tot broodkruimels goed op. Hij kan gemakkelijk onder de zetel en het bed en op andere moeilijke bereikbare plaatsen. Daarnaast heeft hij ook een mooi design en heeft een zeer lange accuduur.

Pluspunten

• design
  • goede zuigkracht
  • lange accuduur
  • vlot op moeilijke plaatsen

Minpunten

• zwaar in de hand

Johannads 05-04-2018

snel stofzuigen met een volwaardige stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6822

Toen ik onze steelstofzuiger uit de doos haalde, was die al half opgeladen. Ik kon dus onmiddellijk eens proberen hoe de steelstofzuiger werkte en was meteen heel tevreden. Daarna hebben we de batterij helemaal laten opladen en dan eens heel onze benedenverdieping gestofzuigd. Wat een vuil zit er dan in de houder! Confronterend :) Net zoals de lichtjes die op de stofzuigerkop staan: die tonen haarfijn wat er zich onder de kasten bevindt. Goed als je iets zoekt :) Het kan trouwens ook geen kwaad als je iets opzuigt dat je liever niet was kwijt geweest. Deze steelstofzuiger heeft geen zak en je kan het recipiënt dus makkelijk leegmaken en schoonmaken. De kop beweegt heel vlot en makkelijk, dus je raakt makkelijk in de kleinste hoekjes.

Voordelen: Snel opgeladen. De batterij blijft lang goed: ik gebruikte 10% van de batterij door de hele benedenverdieping te stofzuigen. Geen vertraging door te moeten veranderen van stopcontact. Neemt weinig plaats in wanneer je hem opbergt. Je neemt hem tussendoor sneller vast om eens wat kruimels of pluisjes weg te werken. Lichtjes om onder de kast te schijnen of 's nachts te stofzuigen (you never know). Geen zak, de houder kan je makkelijk leegmaken en reinigen. Drie standen van zuigkracht. Geïntegreerde kruimeldief.

Nadelen: Weegt meer in de hand dan een klassieke stofzuiger die je achter je aan trekt. Veranderen van tapijt naar harde vloerbekleding is toch niet zo simpel als men doet uitschijnen in de filmpjes. Het gaat natuurlijk! Maar je moet de kop toch even optillen.

Pluspunten

• snel opgeladen, goede batterij
  • geïntegreerde kruimeldief
  • neemt weinig plaats in bij het opbergen
  • lichtjes om donkere plekken te verlichten
  • kop beweegt heel vlot

Minpunten

• weegt meer in de hand dan een klassieke stofzuiger

Jan 04-04-2018

Wat een zuigkracht

Geschreven voor: Philips FC6822

Heb deze snoerloze steelstofzuiger nu enkele weken in gebruik en ben er zeer tevreden over omdat hij een lange gebruiksduur heeft met een batterijlading, met een goede en krachtige zuigkracht. Het 360° zwenkbare mondstuk is erg handig in de hoeken en kanten, en het maakt niet uit hoe de stofzuiger beweegt hij zuigt altijd. Ook de ledverlichting in het mondstuk is een plus, omdat men het vuil goed ziet liggen. Ook als kruimeldief te gebruiken.

Pluspunten

• snoerloos
  • lange gebruiksduur
  • 360° mondstuk
  • als kruimeldief bruikbaar
  • led verlichting in mondstuk

kwistenbiebel 25-03-2018

Goede zuigkracht, wat aan de zware kant

Geschreven voor: Philips FC6822

Ik ben heel tevreden over de werking van het toestel. Het zuigt alle stofdeeltjes handig en snel op.
De lichtjes aan de grote zuigmond: handig op iets donkere plaatsen (onder kasten of zetels).
Het hoofdgedeelte is misschien wat aan de zware kant, vooral als je voor een langere en intensievere stofzuigbeurt gaat.
Dat de stofzuiger snoerloos is, is gewoon super, geen gedoe mee met een snoer dat overal komt vast te ziiten.
De wendbaarheid is goed.
Borsteltje aan het verlengstuk is handig, alleen spijtig dat zo'n borsteltje niet beschikbaar is in kruimeldiefmodus.
Super: display met aanduiding accuduur, weet je perfect hoe lang je nog kan stofzuigen alvorens de stofzuiger er (eventjes) mee ophoudt !!

Pluspunten

• goed zuigkracht
  • zeer wendbaar
  • display accuduur
  • snoerloos

Minpunten

• aan de zware kant (gebruik >5 min)
  • iets te weinig accesoires