Philips FC6813 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6813 blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Aertsdurant 26-04-2018

Gewicht valt tegen

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Grote voordeel aan deze stofzuiger is dat je er makkelijk mee onder het bed of kasten raakt – wat niet voordehandliggend is bij steelstofzuigers, maar hij blijft wel vrij zwaar en verliest snel de blauwe borstels. Het geluidsniveau is aanvaardbaar en de wendbaarheid ok.

• Wendbaar

Minpunten

• Gewicht van de motor

Deefken 11-04-2018

Top product die doet wat het moet doen!

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Inderdaad, ik heb dit toestel al enkele weken maar heb nu pas een review geschreven. De reden? Ik was zodanig onder de indruk van de prestaties en het gebruiksgemak dat ik hier niet direct tijd voor had.

Het is echt een plezier om met deze steelstofzuiger schoon te maken. Ik had in het verleden al een ander model van steelstofzuiger. Op zich was ik er niet ontevreden van, maar als ik klaar was, had ik niet echt het gevoel dat alles 100% proper was.

En dat is absoluut iets waar deze steelstofzuiger het verschil maakt! Waar je stofzuigt is het vuil ook écht weg. Het unieke systeem van het 'rubber' zorgt dat er geen enkel vuiltje ontsnapt. Ook het feit dat deze steelstofzuiger 360 graden stofzuigt is echt een meerwaarde! Je hoeft niet telkens met de voorkant het stof op te zuigen, ook de zijkant en achterkant trekt het stof of vuil aan.

En dan heb ik het nog niet gehad over de batterijduur. Bij de vorige steelstofzuiger van het andere merk was ik genoodzaakt door het huis te "vliegen" om te voorkomen dat de batterij in het midden van de kamer leeg was. Met dit model kan ik zonder problemen grondig en eenvoudig elk hoekje van de kamer stofzuigen zonder me zorgen te maken over de batterij. Top!

Hebben jullie nog tijd om verder te lezen? Want ik kan nog wel even doorgaan... Ik zal het kort proberen houden. De opzetstukken die meegeleverd zijn voor alle hoekjes en kantjes alsook de verschillende ondergronden zijn handig. Zo heb je voor elke situatie de juiste oplossing met eenzelfde toestel!

Ik zou dit toestel ábsóluut aanraden aan kennissen. Het is een toestel waarvan ik kan zeggen: dit doet wat het moet doen! Ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Pluspunten

• Batterijduur
  • 360 graden zuigkracht
  • Alles voelt écht proper
  • Opzetstukken voor alle functies

Minpunten

• écht geen

AnkeDC 11-04-2018

Licht, krachtig en soepel in gebruik

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Sinds enkele weken heb ik deze steelstofzuiger en wordt dagelijks gebruikt. Ik ben er zeer tevreden over en doet alles wat ik er van verlang :-) Hij is heel handig in gebruik, de zuigmond draait heel gemakkelijk, weegt niet zwaar en zuigt krachtig alles op, zelf op stand 1. En dankzij de verlichting aan de voet is elk vuiltje gezien. Hij kan zeer makkelijk onder de zetel dat omdat hij volledig plat gaat. Een mat stofzuigen gaat zeer goed zonder dat de mat aan de voet blijft hangen. De speciale turboborstel neemt zonder probleem dierenharen op en als kruimeldief is hij ideaal! Toestel neemt niet veel plaats is. De stofzuiger is snel opgeladen waardoor je hem snel terug kan gebruiken. De batterijpercentage is wel ondersteboven leesbaar wanneer de stofzuiger ophangt. Toestel is zeker en vast een aanrader, iedereen hier in huis vind het super om ermee te stofzuigen!! Heel handig om in huis te hebben want deze wordt meer gebruikt dan een gewone stofzuiger.

Pluspunten

• snel opgeladen
  • krachtige zuigkracht

Minpunten

• cijfertjes omgekeerd tijdens ophangen

Vken74 09-04-2018

Kranchtig en handig

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Ik had al eerdere ervaringen met draadloze steelstofzuigers, maar deze deden zelden of nooit wat ze beloofden. Philips is anders. De verschillende stukken (de)monteren gaat erg vlot. De zuigmond draait 360° en dat is zeker een enorm voordeel. Ik hoef me niet meer in alle mogelijk (en onmogelijke) bochten te wringen om overal bij te kunnen. Als ultieme test heb ik het tapijt met mijn "oude" stofzuiger gedaan, meteen daarna met de Philips Speedpro Max en ik was geschrokken hoeveel vuil er nog in het tapijt bleek te zitten. Enige nadeel: hij is nogal aan de zware kant waardoor je tussendoor toch nog steeds even stopt. Niet om de batterij op te laden (gaat echt heeel lang mee) maar om je arm even te laten rusten.

Pluspunten

• krachtig
  • wendbaar
  • makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• eerder zwaar

Denyzie 05-04-2018

Zeer goede steelsofzuiger voor doordeweeks gebruik

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Deze steelstofzuiger heeft mij aangenaam verast, hij is perfect te gebruiken op alle ondergronden en met behulp van de ledverlichting op de zuigmond zie je perfect waar het vuil ligt (je staat er versteld van waar je de stofjes ziet liggen).
Deze stofzuiger zou ik zeker aanraden voor gebruik tijdens de week om alles even schoon te maken. Echter voor een grondigere poetsbeurt is deze minder toepasselijk.

Pluspunten

• zeer goed op alle ondergronden
  • zeer mooi en functioneel design

Minpunten

• minder goed voor het stofzuigen van trap