Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Insidermia 26-09-2018

Rowenta compact

Klein en lichtgewicht, ook handig om trappen mee te doen.twee opzetstukken zowel
Voor tapijten als gladde vloeren , alsook kleine borstel en smallere buis voor smalle openingen.
Eerste keer wel problemen gehad om opzetstuk en buis op stofzuiger te zetten.
Werkt wel,krachtig

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Licht hanteerbaar

Minpunten

• Moeilijk in elkaar te zetten de eerste keer

Carina 06-01-2018

Krachtig toestel

Het compacte toestel is heel krachtig, soms te krachtig want het zuigt zich vast aan de grond en moet ik aan de knop draaien om de intensiteit te minderen. Het is heel licht, dus praktisch voor als je de trap stofzuigt.

Pluspunten

• lang snoer
  • krachtige zuigkracht

Minpunten

• plastieken voet
  • geen opbergmogelijkheid hulpstuk

iansel 02-01-2018

Toptoestel!

Hij had net iets makkelijker mogen zijn voor de steel aan het toestel te hangen, en voor op te heffen.
Voor de rest een top toestel!

Pluspunten

• Kleur

Minpunten

• Handvat

Stefan 31-12-2017

een lichte superstofzuiger

Deze lichtgewicht stofzuiger heeft een enorme zuigkracht: je moet zelfs soms de instelling aanpassen omdat hij aan de grond blijft 'kleven'. Op tapijten is deze zuigkracht zeer welkom: elk kruimeltje en pluisje verdwijnt in de zak! De stofzuiger is enorm wendbaar en heel licht om bv. op een trap mee naar boven te nemen. Het snoer had net iet langer gemogen, het is wat korter dan wat ik gewoon ben. Een goede keuze voor een lichte, mooie stofzuiger tegen een goede verhouding prijs-kwaliteit.

Pluspunten

• buitengewone zuigkracht
  • wendbaarheid
  • licht gewicht

Minpunten

• iets te korte snoerlengte

Tineke VH 29-12-2017

Compact toestel met power

Een kleine compacte stofzuiger met een stevige zuigkracht. Ik zet de kracht zelfs een beetje minder omdat die anders te hard zuigt. Eén nadeel vind ik de steel, het systeem is niet zo efficiënt om de steel te verlengen of te verkorten. Wat betreft het geluidsniveau vind ik dit goed meevallen. De overgang om te wissen naar een vloer of tapijt gaat ook heel vlot.

Pluspunten

• Compact
  • Lichtgewicht
  • Krachtig
  • Wendbaar

Minpunten

• Uitschuifsysteem van de steel

Nele11 27-12-2017

Kleine compacte stofzuiger

Klein en compact. Met het handvat is dit zeer handig om de trap te stofzuigen zonder brokken te maken. Wel een wat korte steel en de borstel - steel zitten niet volledig in elkaar. Verder wel zeer tevreden. Het kan ook ver onder het bed stofzuigen, iets wat anderen niet kunnen.

Pluspunten

• krachtig
  • compact

Minpunten

• korte steel
  • borstel - steel klikken niet in elkaar

Aurnia 26-12-2017

Krachtig en wendbaar toestel

Wat een verschil met mijn oude stofzuiger! Ik heb de Rowenta Compact Power eerst uitgetest op mijn tegelvloer en ik merkte een duidelijk verschil. De motor is krachtig, maar maakt niet zoveel lawaai. Het snoer is behoorlijk lang, dus ik hoefde niet steeds te wisselen van stopcontact. Hij is handig van formaat, is wendbaar en rijdt heel soepel. De steel vind ik ook behoorlijk lang, dus mijn vriend heeft geen excuus meer om niet te hoeven stofzuigen! Toen ik hem uittestte op mijn tapijten merkte ik pas echt een duidelijk verschil met mijn vorige stofzuiger. De zuigkracht is veel beter; het kattenhaar verdween als sneeuw voor de zon. Ik ben tevreden!

vicky 24-12-2017

krachtig en stil toestel

Heel stille stofzuiger, (te) sterke zuigkracht, heel wendbaar en lang snoer. Wel jammer dat hulpstuk niet in de steel ingewerkt is, zoals bij andere rowenta modellen. En de steel krijg ik niet meer uit elkaar gehaald(niet genoeg macht om die kleine knopjes in te duwen) om het hulpbortsteltje erop te monteren

Pluspunten

• stil
  • lange draad
  • heel wendbaar

Minpunten

• te sterke zuigkracht, moet op minimum gezet worden
  • hulpstuk niet ingewerkt in de steel

Delrue d 24-12-2017

Compacte power

Licht ,kan overal onder en dit zonder verlies aan power. Wel eerder voor appartementen of kleinere ruimtes

Pluspunten

• Licht
  • Overal onder

Minpunten

• Goed voor kleinere ruimtes

Kevin 16-12-2017

klein maar krachtig

Het is een makkelijk te transporteren toestel, licht en klein, maar toch heel krachtig. Bovendien maakt het ook niet te veel lawaai. Het snoer zou wel iets langer mogen, maar het voldoet voor kleinere ruimtes zeker.

Pluspunten

• klein en licht
  • krachtig

Minpunten

• snoer mocht net iets langer zijn

StijnEline 12-12-2017

Hoge zuigkracht, arbeidsintensief stofzuigen.

De Rowenta Compact Power is een handige en vlot rijdende stofzuiger.
De draad is vrij lang en kan dus lang in eenzelfde stopcontact blijven zitten alvorens te versteken (tov onze vorige stofzuiger). Ook geeft hij geen problemen om op te rollen.
Door het lichte gewicht van de stofzuiger ben je er zeer mobiel mee. Het gewicht doet niets aan de zuigkracht, deze is nl. ZEER sterk.
Om 20 minuten te kunnen stofzuigen, moet ik de zuigkracht wel op het minimum zetten. Dit omdat het wel zeer intensief is. Wanneer ik hoger ga, blijft het kopstuk soms aan de grond vastzitten.
Wat ook niet helpt, is de siliconen rand achteraan het kopstuk. Deze biedt heel veel weerstand bij het stofzuigen, waardoor ik amper vooruit geraak. De hoogte van de kop is wel goed, je kan er gemakkelijk mee onder de zetel.
De lengte van de stang is goed regelbaar, waardoor rugklachten niet van toepassing zijn.
Over het geluid van de stofzuiger heb ik niet echt een mening. Stofzuigen maakt nu eenmaal wat lawaai.

Pluspunten

• Heel mobiel
  • Heel wendbaar
  • Zuigkracht regelbaar

Minpunten

• Zeer vermoeiend
  • Siliconen rand aan zuigkop

veerle 07-12-2017

goed toestel

compact, licht toestel dat doet wat je verlangt van een stofzuiger. Ideaal voor kleine ruimtes die snel stofvrij dienen te zijn.

Pluspunten

• compact
  • licht

Samy84 06-12-2017

Aanrader. Enorme zuigkracht

Ik ben heel tevreden van deze stofzuiger. De zuigkracht is enorm goed. En hij is heel compact en makkelijk om overal in huis mee te nemen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Compact